eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont pomieszczeń biurowych Zespołu Ochrony Lasu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Wrocław: Remont pomieszczeń biurowych Zespołu Ochrony Lasu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 183372 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3771700, fax 071 3771777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych Zespołu Ochrony Lasu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Zespołu Ochrony Lasu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu. W zakres remontu wchodzi m.in. wymiana stolarki budowlanej, wykładzin podłogowych, wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i domofonowej, roboty malarskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 1000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2.Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności. 3.Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia; 4.Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.W ciągu ostatnich 5 lat (IX.2002-VIII.2007) wykonał co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu remontu wewnątrz pomieszczeń o wartości co najmniej 50.000,00 zł. brutto każde. 7.Udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 8.Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót. 10.Wniesie wadium w formie, terminie i wysokości określonej w niniejszej Specyfikacji. 11.Akceptuje warunki umowy stanowiącej załącznik do niniejszej Specyfikacji. 12.Akceptuje warunki przetargu określone w niniejszej Specyfikacji. Ocena spełniania przez wykonawców spełniania warunków dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt.VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, ściśle wg wzoru (zał. nr 3); 2. Podpisane Oświadczenia oferenta w zakresie wymogów określonych w art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 4); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo wystawione dla jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych w przypadku podmiotów występujących wspólnie; 5. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami wg zał. nr 5. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby osób przewidzianych do kierowania robotami w branży budowlanej i elektrycznej. 6. Umowa spółki w przypadku spółki cywilnej; 7. Dane dotyczące podwykonawców (nazwa i adres podwykonawcy) i zakresu prac przewidywanych im do przekazania, jeśli oferent nie jest w stanie zrealizować usługi samodzielnie; 8. Informacja o rodzaju wniesionego wadium ( jeśli w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego - potwierdzenie polecenia przelewu, jeśli w innej formie - kserokopia dokumentu, którego oryginał zdeponowany będzie w kasie RDLP Wrocław). 9 .Wykaz zadań dotyczących remontu wewnątrz pomieszczeń wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (IX.2002-VIII.2007), o wartości co najmniej 50.000,00 zł, sporządzony wg zał. nr 6 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę zadań, które nie będą posiadały potwierdzenia należytego wykonania. 10.Polisa ubezpieczeniowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Parafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. nr 7 12. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową, na podstawie przekazanych przedmiarów robót (zał. do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul.Grunwaldzka 90, pok.213 IIp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego - Wrocław, ul. Grunwaldzka 90, pok. 103 Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.