eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Dostawa i montaż barier mikrofalowych oraz rozbudowa istniejącego systemu telewizji przemysłowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Lubsko: Dostawa i montaż barier mikrofalowych oraz rozbudowa istniejącego systemu telewizji przemysłowej
Numer ogłoszenia: 183331 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Lubsku , ul. Nowa 2, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 0-68 372 54 00, faks 0-68 372 15 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż barier mikrofalowych oraz rozbudowa istniejącego systemu telewizji przemysłowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż barier mikrofalowych oraz rozbudowa istniejącego systemu telewizji przemysłowej Realizacja zadania obejmuje dostawę kompletnego systemu barier mikrofalowych i elementów systemu telewizji przemysłowej wraz z montażem i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać (w języku polskim) w szczególności opis systemu i sposobu jego działania, instrukcje obsługi, DTR, oraz atesty i certyfikaty zainstalowanych urządzeń, schematy jedno-kreskowe, oraz rysunki powykonawcze zainstalowanych urządzeń i oprzewodowania. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania obmiarów, celem ustalenia kosztów robocizny i materiałów niezbędnych do montażu dostarczonych urządzeń. Minimalne wymagania dla urządzeń objętych dostawą: - monitor LCD 19cali - 1szt - monitor LCD 19cali z tunerem TV - 2szt - Zintegrowany punkt kamerowy z kamerą obrotową (rozdzielczość min. 480TVL, czułość min 0,001Lux, zoom optyczny min. 22x, zoom cyfrowy min. 10x) wraz z zasilaczem - 1szt - Pulpit sterowniczy z joystickiem, zoomem w gałce, wyświetlaczem LCD - 1szt - Kamera zewnętrzna dzień/noc, liczba linii min. 520 TVL z obiektywem zmienno-ogniskowym, automatyczną przesłoną - ogniskowa 3-8mm, obudową hermetyczną z uchwytem - zewnętrzną min. IP66 z grzałką i termostatem, oraz zasilaczem - 9szt - Kamera kopułkowa, wandaloodporna, rozdzielczość min. 480TVL, czułość min. 0,01Lux, ogniskowa 3-8mm z zasilaczem - 5szt - Patch panel , UTP, kat. 5e, 1U, 19cali, złącze typu Krone - rozłączne - 1szt - Szafa teledacyjna 12U - 1szt - Pasywny odbiornik skrętki TRANSFORMATOR VIDEO - na 16 kamer po skrętce - 1szt - Bariera mikrofalowa cyfrowa - zasięg 60m do montażu zewnętrznego z zasilaczem - 4szt - Czujnik PIR - do montażu zewnętrznego, zasięg 11mx11mx90stopni - 1szt - Dzielnik obrazu 4 wejściowy - 1szt - Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1szt - rejestrator CCTV 8-kanałowy 100kl/s, kompresja MPEG-4 - 1szt - HDD 500GB - 2szt - Manipulator szyfrowy LCD - 1szt - Centrala alarmowa - 32 wejścia programowalne, pamięć zdarzeń z możliwością druku, możliwość podłączenia manipulatorów i modułów rozszerzeń - 1szt - moduł rozszerzenia do centrali alarmowej - min. 8 wejść, obsługa konfiguracji NO, NC, EOL, 2EOL/NO, EOL/NC - 1szt Po wykonaniu montażu dostarczonych urządzeń, Wykonawca sporządzi protokół przekazania dokumentacji i odbioru usługi w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Protokół z przekazania/odbioru bez uwag będzie podstawą do wystawienia faktury dla Zamawiającego. Protokół powinien zawierać: - nazwę Zamawiającego i Wykonawcy, - dokładną datę zrealizowania zamówienia w całości, - miejsce na wpisanie ewentualnych uwag i zastrzeżeń, oraz ustaleń w tym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Koncesja MSWiA na wykonywanie prac w branży zabezpieczeniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Licencja pracownika zabezpieczenia technicznego wydawana przez właściwą dla miejsca zamieszkania Komendę Wojewódzką Policji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 2. 3. Oświadczenie o zrealizowanych usługach - wzór stanowi załącznik nr 3. 4. Zaakceptowany (parafowany na każdej stronie) projekt umowy - załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Lubsku ul. Nowa 2 68-300 Lubsko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Lubsku, ul. Nowa 2, 68-300 Lubsko - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.