Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Zgorzelec: Roboty budowlane w pomieszczeniach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zgorzelcu
Numer ogłoszenia: 183313 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Boh. Getta 1, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7752557, fax 0-75 7713315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://mbp.zgorzelec.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w pomieszczeniach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zgorzelcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w pomieszczeniach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zgorzelcu Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: a. Część 1 (zadanie nr 1) - remont instalacji centralnego ogrzewania. -zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu i odbioru instalacji c.o. wraz z podłączeniem przyboru do cwu i montażem kotła gazowego b. Część 2 (zadanie nr 2) - wymiana stolarki okiennej -zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej drewnianej wraz z dociepleniem balkonów Dokładny opis technologii wykonania znajduje się w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ /odpowiednio dla każdej części zamówienia/ Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 20.31.10.00 - Okna drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert c. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentu określonego w pkt.1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu tj.: a. wykażą wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z załączeniem dokumentów, potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie: dla części I zamówienia: minimum dwóch robót budowlanych w zakresie wymiany instalacji c.o., o wartości każdej roboty minimum 30.000 zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 dla części II zamówienia: minimum dwóch robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej, o wartości każdej roboty minimum 25.000 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wykazu wykonanych robót budowlanych, odpowiednio dla danej części zamówienia. wykaz został określony formularzem Nr 4 do SIWZ b. udokumentują, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia niezbędne do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (minimum jedna osoba) do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sieci sanitarnych - dotyczy części I zadania Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wykazu osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dot. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia dot. pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, łącznie z kopiami stosownych uprawnień budowlanych i kopiami aktualnych zaświadczeń z Izby inżynierów budownictwa o wpisie na listę. /wykaz został określony Nr 5 do SIWZ/ 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5 Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 3 i 3A do SIWZ/ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 3 metodą spełnia / nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy w z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert c. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wypełnionego formularza wykazu wykonanych robót budowlanych, odpowiednio dla każdej części zamówienia, zgodnie z zapisem w pkt. 4.2 a SIWZ Formularz nr 4 do SIWZ b. Wypełnionego formularza wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dot. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia dot. pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, łącznie z kopiami stosownych uprawnień budowlanych i kopiami aktualnych zaświadczeń z izby inżynierów budownictwa o wpisie na listę - dotyczy I części zamówienia Formularz nr 5 do SIWZ Zamawiający w przypadku wyboru oferty będzie żądał oświadczenia kierownika o przyjęciu funkcji kierownika budowy. 3) oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy,techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 3 do SIWZ . Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają formularz nr 3A do SIWZ W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców. W odniesieniu do pozostałych dokumentów - mogą być złożone przez każdego z wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia.. Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2,doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki 4. Wymagania dotyczące oferty Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru) 2) informacje na temat wykonawcy (wg zał. wzoru ) - formularz nr 1 do SIWZ 3) wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom, odpowiednio dla każdej części zamówienia Formularz nr 2 do SIWZ 4) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, odpowiednio dla każdej części zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl oraz http://mbp.zgorzelec.com/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnika Zamawiającego tj:. Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 7 pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego tj:. Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 7 pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont instalacji centralnego ogrzewania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu i odbioru instalacji c.o wraz z podłączeniem przyboru do cwu i montażem kotła gazowego Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej drewnianej wraz z dociepleniem balkonów Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.31.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja łazienek wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu"
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jajek
- Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy i konserwacje wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysem przy użyciu remontera drogowego typu Patcher - część I
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym - pełnienie nadzoru inwestorskiego
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI JERZMANKI, GM. ZGORZELEC - DŁ. 0,800 KM
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W ALEKSANDROWIE
- Wymiana podłóg w szkolnych salach sportowych
- 48.24 Modernizacja Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.