eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Roboty budowlane w pomieszczeniach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zgorzelcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Zgorzelec: Roboty budowlane w pomieszczeniach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zgorzelcu
Numer ogłoszenia: 183313 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Boh. Getta 1, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7752557, fax 0-75 7713315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mbp.zgorzelec.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w pomieszczeniach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zgorzelcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w pomieszczeniach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zgorzelcu Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: a. Część 1 (zadanie nr 1) - remont instalacji centralnego ogrzewania. -zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu i odbioru instalacji c.o. wraz z podłączeniem przyboru do cwu i montażem kotła gazowego b. Część 2 (zadanie nr 2) - wymiana stolarki okiennej -zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej drewnianej wraz z dociepleniem balkonów Dokładny opis technologii wykonania znajduje się w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ /odpowiednio dla każdej części zamówienia/ Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 20.31.10.00 - Okna drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert c. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentu określonego w pkt.1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu tj.: a. wykażą wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z załączeniem dokumentów, potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie: dla części I zamówienia: minimum dwóch robót budowlanych w zakresie wymiany instalacji c.o., o wartości każdej roboty minimum 30.000 zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 dla części II zamówienia: minimum dwóch robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej, o wartości każdej roboty minimum 25.000 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wykazu wykonanych robót budowlanych, odpowiednio dla danej części zamówienia. wykaz został określony formularzem Nr 4 do SIWZ b. udokumentują, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia niezbędne do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (minimum jedna osoba) do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sieci sanitarnych - dotyczy części I zadania Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wykazu osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dot. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia dot. pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, łącznie z kopiami stosownych uprawnień budowlanych i kopiami aktualnych zaświadczeń z Izby inżynierów budownictwa o wpisie na listę. /wykaz został określony Nr 5 do SIWZ/ 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5 Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 3 i 3A do SIWZ/ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 3 metodą spełnia / nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy w z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert c. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wypełnionego formularza wykazu wykonanych robót budowlanych, odpowiednio dla każdej części zamówienia, zgodnie z zapisem w pkt. 4.2 a SIWZ Formularz nr 4 do SIWZ b. Wypełnionego formularza wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dot. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia dot. pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, łącznie z kopiami stosownych uprawnień budowlanych i kopiami aktualnych zaświadczeń z izby inżynierów budownictwa o wpisie na listę - dotyczy I części zamówienia Formularz nr 5 do SIWZ Zamawiający w przypadku wyboru oferty będzie żądał oświadczenia kierownika o przyjęciu funkcji kierownika budowy. 3) oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy,techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 3 do SIWZ . Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają formularz nr 3A do SIWZ W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców. W odniesieniu do pozostałych dokumentów - mogą być złożone przez każdego z wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia.. Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2,doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki 4. Wymagania dotyczące oferty Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru) 2) informacje na temat wykonawcy (wg zał. wzoru ) - formularz nr 1 do SIWZ 3) wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom, odpowiednio dla każdej części zamówienia Formularz nr 2 do SIWZ 4) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, odpowiednio dla każdej części zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl oraz http://mbp.zgorzelec.com/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnika Zamawiającego tj:. Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 7 pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego tj:. Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 7 pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont instalacji centralnego ogrzewania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu i odbioru instalacji c.o wraz z podłączeniem przyboru do cwu i montażem kotła gazowego Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej drewnianej wraz z dociepleniem balkonów Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.31.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.