eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Remont głównego holu na drugim piętrze i 1 sali lekcyjnej oraz 5-ciu pomieszczeń administracyjno-biurowych na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły,remont wejścia i schodów zewnętrznych w pawilonie szkolnym oraz remont dachu budynku mieszkalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Szczytno: Remont głównego holu na drugim piętrze i 1 sali lekcyjnej oraz 5-ciu pomieszczeń administracyjno-biurowych na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły,remont wejścia i schodów zewnętrznych w pawilonie szkolnym oraz remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Mickiewicza 7.
Numer ogłoszenia: 183304 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica , ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 624 2838, faks 0-89 624 2838 wew. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1szczytno.ehost.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont głównego holu na drugim piętrze i 1 sali lekcyjnej oraz 5-ciu pomieszczeń administracyjno-biurowych na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły,remont wejścia i schodów zewnętrznych w pawilonie szkolnym oraz remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Mickiewicza 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy kompleksowego remontu holu ,sali lekcyjnej nr 11,pięciu pomieszczeń biurowych w głównym budynku Szkoły. Ponadto zamówienie obejmuje remont wejścia i schodów wejściowych do pawilonu szkolnego oraz remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Mickiewicza 7. Zakres prac obejmuje m.in.: -remont posadzek,kładzenie wykładzin elastycznych i gresów; -wykonanie nowych tynków; -prace malarskie; -sufity podwieszane; -wykonanie nowej instalacji oswietleniowej; -wykonanie nowych tablic rozdzielczych; -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej; -prace dekarskie; -p.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy ,którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: -dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach :konstrukcyjno-budowlanej,instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych ,które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. -wykażą ,że w oresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalnośli jest krótszy w tym okresie ,zrealizowali 1 robotę budowlaną o wartości minimum 300 000,- zł brutto ,odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : -posiadają polisę ,a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 000,-zł; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24ust1i2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków ,gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: 2.oświadczenie ,że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust. 1 i2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy ,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy ,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! : dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz.U.z 2002 r Nr 197 poz. 1661).Nie dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, 5.zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego ,potwierdzające odpowiednio ,ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie ,ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wczesniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , w tym 1 robotę budowlaną o wartości minimum 300 000,- zł brutto ,odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia / w szkolnictwie/ ,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,ze roboty te zostały wykonane należycie, 8.wykaz osób ,którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających ,że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalnosciach:konstrukcyjno-budowlanej,instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają ,że razem spełniają wymagany warunek, 9.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.8 ,wykonawca wskazał osoby ,którymi będzie dysponował, 10.polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 10 000,- zł, 11.szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy budowy okreslajścy elementy i teminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto.Elementy robót w harmonogramie należy wykazać w taki sposób ,aby mogły być one podstawą do ewentualnych odbiorów częściowych, 12.zaparafowany projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 Im.Stanisława Staszica w Szczytnie 12-100 Szczytno , ul. Mickiewicza 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 1 Im.Stanisława Staszica w Szczytnie 12-100 Szczytno , ul. Mickiewicza 10 , I piętro pokój 7c.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.