Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Lubsko: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa i wyrobów wędliniarskich
Numer ogłoszenia: 183243 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Lubsku , ul. Nowa 2, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 0-68 372 54 00, faks 0-68 372 15 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa i wyrobów wędliniarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich a. Mięso wołowe b/kości gat. I - 220,00kg - kod CPV/PN: 15111000-9_/_ PN-88/A-82003 b. Wieprzowina b/kości z karkówki - 220,00kg - kod CPV/PN: 15113000-3_/_ PN-A-82014 c. Mięso wieprzowe gulaszowe - 1120,00kg - kod CPV/PN: 15113000-3_/_ PN-A-82011 d. Mięso wieprzowe mielone (stosunek mięsa do tłuszczu 80/20, bez dodatków przypraw) - 4000,00kg - kod CPV/PN: 15131400-3_/_ PN-A-82009 e. Wątroba wieprzowa - podroby świeże - 1680,00kg - kod CPV/PN: 15114000-0_/_ PN-86/A-82004 f. Mortadela - 3800,00kg - kod CPV/PN: 15131130-5_/_ PN-A-82007 g. Parówka drobiowa - 2100,00kg - kod CPV/PN: 15131130-5_/_ PN-A-82007 h. Serdelki drobiowe - 2100,00kg - kod CPV/PN: 15131130-5_/_ PN-A-82007 i. Kiełbasa zwyczajna - 1200,00kg - kod CPV/PN: 15131130-5_/_ PN-A-82007 j. Kiełbasa mielona/ kanapkowa - 2020,00kg - kod CPV/PN: 15131130-5_/_ PN-A-82007 k. Kiełbasa mielona drobiowa - 2100,00kg - kod CPV/PN: 15131135-0 _/_PN-A-86526 l. Kiełbasa biała parzona - 100,00kg - kod CPV/PN: 15131130-5_/_ PN-A-82007 m. Kiełbasa szynkowa wieprzowa - 310,00kg - kod CPV/PN: 15131130-5_/_ PN-A-82007 n. Szynka drobiowa - 220,00kg - kod CPV/PN: 15131130-5_/_ PN-A-82007 o. Wątrobianka - 2020,00kg - kod CPV/PN: 15131135-0_/_PN-A-86526 p. Kaszanka - 1960,00kg - kod CPV/PN: 15131134-3_/_ PN-A-82007 q. Salceson biały - 2020,00kg - kod CPV/PN: 15131134-3_/_ PN-A-82007 r. Pieczeń rzymska - 2020,00kg - kod CPV/PN: 15131134-3_/_ PN-A-82007 2. Wskazane w formularzu ofertowym ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości towarów stanowiących przedmiot umowy w zależności od stanu zaludnienia w jednostce do +/-20%, z tego tytułu nie przysługują Dostawcy żadne roszczenia finansowe ani prawne. 3. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych, w szczególności z przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 roku nr 17, poz. 127 z późn. zm.). 4. Mięsa świeże i wędliny winny być pakowane w paczki 1-5 kg w modyfikowanej atmosferze MAP. 5. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych, zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie wtedy, kiedy wykonawca nie sprzedaje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, a oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Poprawnie wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1; 2. Podpisane oświadczenia wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 2; 3. Zaakceptowany (parafowany na każdej stronie) projekt umowy - załącznik nr 3; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 5. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cena towarów określona w § 1 ust. 1 umowy może zmienić się nie częściej niż raz w kwartale w przypadku zmiany cen tych towarów. Ustala się, że wzrost cen lub ich obniżenie nie może być większe niż współczynnik zmiany cen towarów spożywczych określonych § 1 ust. 1 umowy, ustalony na podstawie danych publikowanych na stronie internetowej www.netbrokers.pl, w podstronie zawierającej notowania mięsa na rynkach towarowych, notowania z giełdy NetBrokers, Agrohandel oraz RolPetrol dla mięsa wieprzowego i wyrobów wędliniarskich z wieprzowiny cena minimalna w pozycji - Mięso drobne klasa I -, natomiast dla mięsa wołowego i wyrobów wędliniarskich z wołowiny cena minimalna w pozycji -Mięsa drobne klasa I-, dla wyrobów wędliniarskich z drobiu w pozycji -Kurczaki świeże- . Współczynnik zmiany cen (W) dla poszczególnych produktów oblicza się na podstawie porównania cen w dniu otwarcia ofert (Cmo) i cen publikowanych przez www.netbrokers.pl w dniu złożenia aneksu (Cmp) wg następującego wzoru: W = Cmp / Cmo W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na towary wymienione w załączniku nr 1, Dostawca niezwłocznie, pisemnie powiadamia o tym fakcie Odbiorcę, przytaczając podstawę prawną.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Lubsku
ul. Nowa 2
68-300 Lubsko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Lubsku, ul. Nowa 2, 68-300 Lubsko - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBSKA
więcej: przetargi w Lubsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.