eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz gminy Wisznia Mała

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-17

Wisznia Mała: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz gminy Wisznia Mała
Numer ogłoszenia: 183195 - 2016; data zamieszczenia: 17.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155301 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz gminy Wisznia Mała.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała tj: Urzędu Gminy w Wiszni Małej, Gminnego Odrodka Pomocy Społecznej w Wiszni Małej i Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych w Krynicznie, w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj przesyłek oraz szacunkowe ilości poszczególnych przesyłek zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)- stanowiący III część SIWZ. 3.Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i służącą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą będącą jednocześnie punktem odbioru przesyłek nieodebranych (awizowanych) w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy w Polsce. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę punktu odbioru w momencie podpisania Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do jej otwarcia w terminie 30 dni od dnia podpisania Umowy. Placówka nadawcza oraz punkty odbioru przesyłek awizowanych muszą być czynne min. 5 dni w tygodniu przez min. 7 godzin dziennie, w tym min. jeden dzień do godziny 19:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej Umowy. 5.Uiszczanie opłat za nadane przesyłki będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej, po cenach jednostkowych ujętych w formularzu ofertowym Wykonawcy. 6.Każdy z podmiotów wyszczególnionych w rozdz. 2 pkt. 2 samodzielnie zawrze umowę na usługi pocztowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.12.00.00 - Usługi kurierskie 64.12.11.00 - Usługi dostarczania poczty 64.12.12.00 - Usługi dostarczania paczek 60.16.00.00 - Drogowy transport przesyłek pocztowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293309,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 291966,93

  • Oferta z najniższą ceną: 291966,93 / Oferta z najwyższą ceną: 291966,93

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.