eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › usługi poligraficzne dla instytucji SZCZECIN 2016, mieszczącej się przy al. Wojska Polskiego 84 w Szczecinie.



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Szczecin: usługi poligraficzne dla instytucji SZCZECIN 2016, mieszczącej się przy al. Wojska Polskiego 84 w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 183110 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecin 2016, al. Wojska Polskiego 84, 70-482 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 502065375, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi poligraficzne dla instytucji SZCZECIN 2016, mieszczącej się przy al. Wojska Polskiego 84 w Szczecinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługi poligraficzne dla instytucji SZCZECIN 2016, mieszczącej się przy al. Wojska Polskiego 84 w Szczecinie - zamówienie uzupełniające do 50 %, przewidziane w rozdziale III, pkt. 15 SIWZ. Zamówienie uzupełniające na poziomie 46,15 % zamówienia podstawowego (zgodnego z umową z dnia 22.02.2010 r.), co jest równe kwocie 49.333 zł netto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00 - Ulotki 22.15.00.00 - Broszury 22.16.00.00 - Informatory 22.30.00.00 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki 22.45.70.00 - Wejściówki 22.45.90.00 - Bilety 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.12.00.00 - Wydawnictwa 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 22.45.80.00 - Pozostałe druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia KADRUK S.C. Kotarski Mariuz Kotarska Irena, ul. G. Romera 10 E, 71-246 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49462,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49333,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49333,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49333,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna zastosowania trybu: Art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (lub ograniczonego), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot postępowania stanowi udzielenie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego objętego umową Nr 2/2010 z 22 lutego 2010 r., zawartą z wykonawcą: Kotarskim Mariuszem i Kotarską Ireną, prowadzącymi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, pod nazwą Drukarnia KADRUK S.C. Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w rozdziale III, pkt. 15 SIWZ. Wykonawcą zaproszonym, na postawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia uzupełniającego jest wykonawca zamówienia podstawowego, tj. Drukarnia KADRUK S.C. Mariusz Kotarski, Irena Kotarska. Zamówienia uzupełniające polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju usług i nie przekraczają 50% wartości zamówienia podstawowego (łącznie zamówienia uzupełniające stanowią 46,15 % wartości zamówienia podstawowego). Wartość zamówienia podstawowego wynosi 106.908 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.