eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych do badań histologicznych, formaliny , opakowań szklanych oraz drobnego sprzętu recepturowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Rzeszów: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych do badań histologicznych, formaliny , opakowań szklanych oraz drobnego sprzętu recepturowego
Numer ogłoszenia: 182983 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156343 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. +48 17 8666 096, faks +48 17 8666 097.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych do badań histologicznych, formaliny , opakowań szklanych oraz drobnego sprzętu recepturowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów zużywalnych do badań histologicznych, formaliny, opakowań szklanych oraz drobnego sprzętu recepturowego, wyszczególnionego w Częściach dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: 1. Część nr 1 - Materiały zużywalne do badań histologicznych: ostrza jednorazowe do mikrotomów rotacyjnych - 5 pozycji w Części ; 2. Część nr 2 - Materiały zużywalne do badań histologicznych: zestaw do cytowirówki - 4 pozycje w Części ; 3. Część nr 3 - Materiały zużywalne do badań histologicznych: szkiełka podstawowe i nakrywkowe - 3 pozycje w Części ; 4. Część nr 4 - Materiały zużywalne do badań histologicznych: parafina - 1 pozycja w Części ; 5. Część nr 5 - Materiały zużywalne do badań histologicznych: środek do zamykania preparatów mikroskopowych z ksylenu - 1 pozycja w Części ; 6. Część nr 6 - Materiały zużywalne do badań histologicznych: kasetki histologiczne bez przykrywek, do przykrywek wielokrotnego użytku - 1 pozycja w Części ; 7. Część nr 7 - Materiały zużywalne do badań histologicznych: torebki do przeprowadzania w kasetkach bardzo drobnych materiałów histologicznych - 1 pozycja w Części ; 8. Część nr 8 - Odczynniki do badań histologicznych i diagnostycznych - 36 pozycji w Części ; 9. Część nr 9 - Formalina 4% buforowana buforem fosforanowym gotowym do użytku płyn - 2 pozycje w Części ; 10. Część nr 10 - Opakowania szklane oraz drobny sprzęt recepturowy - 79 pozycji w Części . II. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzach cenowo - ofertowych do Części od nr 1 do nr 10 (Załączniki nr 1 do SIWZ) będących integralną częścią niniejszej SIWZ. III. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ na okres 24 miesięcy. IV. Wymagania Zamawiającego: a)Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. b)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar zgodnie z ofertą przetargową, w zakresie wyszczególnionym w Formularzach cenowo-ofertowych (Załączniki nr 1 do SIWZ) zgodnie z umową w wielkościach i asortymencie uzgadnianych na bieżąco - loco wskazany Magazyn Medyczny lub Zakład Patomorfologii Zamawiającego . Dostawy przedmiotów zamówienia w dni robocze na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie, po złożeniu zamówienia w sposób opisany w pkt c) poniżej. c)Wykonawca dostarczy zamówione przedmioty zamówienia po złożeniu zamówienia faxem, e-mailem lub w pilnych sytuacjach telefonicznie przez Dział Zaopatrzenia. d)Realizacja dostaw odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonych towarów , zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta (temperatura , wilgotność, zabezpieczenia, oznaczenia). e)Do każdej dostawy wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające nazwę - rodzaj, ilość i cenę towaru będącego przedmiotem dostawy. f)Dostarczane przedmioty zamówienia muszą posiadać opis, a w szczególności nazwę - rodzaj, termin przydatności do użycia. Termin przydatności do użycia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty zamówienia . g)Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i jakościowe dostarczonego towaru na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru/wadliwej serii odczynnika Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie załatwić reklamację, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych od jej złożenia na piśmie przez Zamawiającego. h)Wszelkie zwroty towarów reklamowanych oraz nie zamówionych przez Zamawiającego będą dokonywane na koszt Wykonawcy. i)Wszystkie koszty związane z dostawami towarów do Zamawiającego (transport, ubezpieczenie, opakowanie, opłaty podatkowe, rozładunek i inne czynności Wykonawcy związane z przygotowaniem dostaw) pokrywa Wykonawca. Koszty te stanowią składnik ceny ofertowej Wykonawcy. V. Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych. VI. Sygnatura sprawy: WSS.XII.252/Z/86/15 Postępowanie nr 70.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.11.30 - Noże specjalistyczne 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 09.22.12.00 - Parafina 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 14.82.00.00 - Szkło .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały zużywalne do badań histologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mar Four Marian Siekierski, ul.Kilińskiego 185, 90-348 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 154938,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170100,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Materiały zużywalne do badań histologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Labsystem Spółka cywilna E. Superata, M. Martini, ul. Dobrego Pasterza 100, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65700,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Materiały zużywalne do badań histologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektro-Med. Grzegorz Pałkowski, ul. Zabierzowska nr 11, 32-005 Niepołomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Materiały zużywalne do badań histologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aqua - Med Zakład Produkcji Art. Medycznych Kolasa Spółka Jawna, ul. Targowa 55, 90-323 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43200,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Materiały zużywalne do badań histologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alpinus Chemia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Garbary 5, 86-050 Solec Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 826,56

  • Oferta z najniższą ceną: 826,56 / Oferta z najwyższą ceną: 2656,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Materiały zużywalne do badań histologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Anga Gabriela Anioła, ul. Kosowska 13, 60-464 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18360,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Materiały zużywalne do badań histologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Anga Gabriela Anioła, ul. Kosowska 13, 60-464 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Odczynniki do badań histologicznych i diagnostycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Idalia Ireneusz Wolak Spółka Jawna, ul. Zubrzyckiego 10, 26-610 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143403,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119486,11

  • Oferta z najniższą ceną: 119486,11 / Oferta z najwyższą ceną: 128466,61

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Formalina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aqua - Med Zakład Produkcji Art. Medycznych Kolasa Spółka Jawna, ul. Targowa 55, 90-323 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77760,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Opakowania szklane oraz drobny sprzęt recepturowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Element Urszula Bryja, ul. prof. L. Chmaja 4, 35-021 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148100,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150082,13

  • Oferta z najniższą ceną: 150082,13 / Oferta z najwyższą ceną: 150082,13

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.