eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Kompleksowe sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń budynków Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 10 oraz przy ul. Piotrkowskiej 194

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Łódź: Kompleksowe sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń budynków Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 10 oraz przy ul. Piotrkowskiej 194
Numer ogłoszenia: 182897 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitano-Epidemiologiczna , ul. Przybyszewskiego 10, 93-189 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 2539900, 2539944, faks 0-42 2539901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanepid-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń budynków Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 10 oraz przy ul. Piotrkowskiej 194.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń budynków Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 10 oraz budynku mieszczącego się przy ul. Piotrkowskiej 194. Usługa obejmuje także dwukrotne w ciągu roku obustronne mycie okien (szyb, futryn z zastrzeżeniem parapetów zewnętrznych, z których usuwanie zanieczyszczeń odbywać się będzie raz w miesiącu w sezonie wiosenno-letnim), w tym przeszkleń na klatce schodowej. Główny przedmiot zamówienia- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz obustronne mycie okien. Zakres usługi i charakterystyka budynku przy ul. Przybyszewskiego 10 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej mieszczącym się przy ul. Przybyszewskiego 10 o powierzchni 848,95 m2 Usługa obejmuje także dwukrotne w ciągu roku obustronne mycie okien (szyb, futryn z zastrzeżeniem parapetów zewnętrznych, z których usuwanie zanieczyszczeń odbywać się będzie raz w miesiącu w sezonie wiosenno-letnim), w tym przeszkleń na klatce schodowej. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych, z uwzględnieniem faktu, że w pokojach biurowych oraz holach występuje wykładzina PCV z wyjątkiem - sekretariatu pok. 01 gres - gabinetu dyrektora pok. 2 panele - pok. Nr 17 panele - pok. Nr 09,11,12, 20 wykładzina dywanowa (łączna pow. 48m2 ) - sala metodyczna I piętro- parkiet - sekretariat WSSE I piętro- parkiet i PCV - klatki schodowe lastriko - wc-ty glazura Wykonawca winien wykonywać gruntowne pranie wykładzin dywanowych dwa razy do roku oraz na bieżąco usuwać z nich plamy i zabrudzenia. Przedmiotowy obiekt składa się z dwóch kondygnacji parteru i I piętra. Sprzątanie odbywać się będzie w godzinach pracy stacji sanitarnej. UWAGA! - znajdujące się na parterze pomieszczenia laboratorium sprzątane są przez zamawiającego we własnym zakresie. Powierzchnia ta nie jest wliczona do łącznej powierzchni parteru przeznaczonej do sprzątania. Ogólna powierzchnia sprzątania i czyszczenia budynku przy ul. Przybyszewskiego 10 wynosi 870,95 m2. w tym: a) Pokoje 566,24 m2 b) Korytarze 180,95 m2 c) wc-ty 21,76 m2 d) klatka schodowa 80 m2 e) chłodnia 22 m2 Łączna jednostronna powierzchnia okien PCV wynosi 180 m2 (dwustronna pow. do mycia wynosi 360 m2.) Zakres usługi i charakterystyka budynku przy ul. Piotrkowskiej 194 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej mieszczącym się przy ul. Piotrkowskiej 194 o powierzchni 1074m 2 Usługa obejmuje także dwukrotne w ciągu roku obustronne mycie okien z zastrzeżeniem parapetów zewnętrznych, z których usuwanie zanieczyszczeń odbywać się będzie raz w miesiącu w sezonie wiosenno-letnim), w tym przeszkleń na klatce schodowej Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania należytym stanie sanitarno-porządkowym, powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem faktu, że w pokojach biurowych występuje wykładzina PCV: w pok. 09,18,19,20,21,26,37 wykładzina dywanowa o łącznej pow. 140m2, pok. 32 parkiet; na korytarzach ; I piętro gres, PCV, II piętro gres, III piętro PCV, WC-tach i łazienkach glazura. Przedmiotowy obiekt składa się z czterech kondygnacji. Klatka schodowa od parteru do II piętra marmur, od II piętra do III piętra lastriko. Wykonawca winien wykonywać gruntowne pranie wykładzin dywanowych dwa razy do roku oraz na bieżąco usuwać z nich plamy i zabrudzenia. Ogólna powierzchnia sprzątania i czyszczenia budynku przy ul. Piotrkowskiej 194 wynosi 1305,39 m 2 tym: f) pokoje 878,86 m2 g) korytarze 270,80 m2 h) wc-ty 49,16 m2 i) klatka schodowa 106,57m2 Łączna jednostronna powierzchnia okien PCV wynosi 203m2 (dwustronna pow. do mycia wynosi 406m2). Z uwagi na charakter pracy sprzątanie odbywać się będzie w godzinach pracy stacji sanitarnej. Codziennie - sprzątanie i czyszczenie dotyczy pokoi biurowych, sali konferencyjnej, wc-tów, korytarzy w tym przeszklonych drzwi, klatki schodowej, holi i wiatrołapów. Zakres usługi obejmuje następujące czynności : - zamiatanie, usuwanie zabrudzeń i mycie podłóg wraz z ceramicznymi i z tworzywa sztucznego listwami przypodłogowymi, - usuwanie zabrudzeń z parapetów okiennych, biurek, foteli, krzeseł, stołów, stolików szaf i innych mebli biurowych, a także listew ściennych tzw. odbojnic, futryn drzwiowych, -mycie drzwi do pokoi biurowych i innych pomieszczeń -odkurzanie i usuwanie zabrudzeń z wykładzin dywanowych -mycie i czyszczenie w wc-tach wszelkiego rodzaju sprzętu i urządzeń sanitarnych, w tym również pojemników na mydło, na papier toaletowy i ręczników do rąk -mycie i czyszczenie glazury w wc-tach -zabezpieczenie wc-tów w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki toaletowe, środki dezynfekujące i zapachowe -opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz ich wyposażenie w worki foliowe -mycie drzwi na korytarzach tzn. szyb, ram, futryn z dostosowaniem techniki mycia i środków myjących do szyb w wc-tach zabezpieczonych folią matową -mycie poręczy na klatkach schodowych -mycie powierzchni szyb tzw. okienek w kasie - czyszczenie grzejników we wszystkich pomieszczeniach. Zakres prac, który wymieniony został powyżej, winien być realizowany w godzinach pracy Stacji tj. od poniedziałku do piątku od 11.00 - 16.00 Raz w kwartale -mycie, czyszczenie i szorowanie powierzchni podłogowych tzn. paneli, wykładzin z tworzyw sztucznych, płytek -polimerowanie i polerowanie powierzchni podłogowych pokrytych wykładzinami z tworzyw sztucznych - zamiatanie, zmywanie podłóg i ścieranie kurzy w pomieszczeniu chłodni w budynku PSSE w Łodzi ul. Przybyszewskiego 10 o pow. 22 m. Raz w roku -czyszczenie (pranie) żaluzji oraz rolet. Dwa razy w roku -mycie od zewnątrz i wewnątrz wszystkich okien wraz z futrynami i parapetami zewnętrznymi - (z zastrzeżeniem parapetów zewnętrznych, z których usuwanie zanieczyszczeń odbywać się będzie raz w miesiącu w sezonie wiosenno-letnim), w tym przeszkleń na klatce schodowej. Opisane usługi wykonywane będą przez pracowników Wykonawcy, który wygra przetarg, przy pomocy jego sprzętu, materiałów, odpowiednich substancji i preparatów chemicznych przeznaczonych do sprzątania danych powierzchni. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do stałego zabezpieczenia w punktach sanitarnych wszystkich podajników w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie. oraz wymianę worków na śmieci w koszach budynków PSSE w Łodzi. Usługa winna być wykonywana zgodnie z przepisami sanitarnymi tak, aby użyte w celach sprzątania i czyszczenia substancje i preparaty nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia człowieka lub środowiska odpowiadające wymogom Ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z późn. zm. ). Wykonawca winien do oferty załączyć wykaz środków czystości przewidzianych do użycia podczas wykonywania usługi sprzątania i czyszczenia (zał. Nr 5). Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w budynkach Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej tj. Piotrkowska 194 oraz Przybyszewskiego 10. W tym celu należy wcześniej skontaktować się z pracownikami Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi ul. Przybyszewskiego 10 z Pawłem Rosiakiem lub Krzysztofem Wojciechowskim tel. 042 253-99-44. Zamawiający wymaga aby Wykonawca spoza granic administracyjnych miasta Łodzi podał adres swojego biura (Nr telefonu i faksu) oraz nazwisko i imię uprawomocnionego przedstawiciela w celu usprawnienia wzajemnych kontaktów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.01.00.00 - 90.01.00.00 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. b. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. c. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. d. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1. jest niezgodną z ustawą. 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, f. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz środków czystości użytych do realizacji zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanepid-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 93-189 Łódź ul. Przybyszewskiego 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi ul. Przybyszewskiego 10 pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.08.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.