eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Wyposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne na terenach wiejskich gminy Tuchola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Tuchola: Wyposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne na terenach wiejskich gminy Tuchola
Numer ogłoszenia: 182831 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola , pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 56 42 500, faks 052 3342138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne na terenach wiejskich gminy Tuchola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia obiektów pełniących funkcje kulturalne na terenach wiejskich gminy Tuchola. Zamówienie zostało podzielone na części: I. Sprzęt sportowy - wyposażenie siłowni - świetlica wiejska w Kiełpinie: - Bieżnia o nośności 150 kg, grubości pasa biegowego 22 mm - 1 szt.; - Atlas - z ławką poziomą, składany - 1 szt.; - Stepper kształtujący mięśnie - przywodziciele i odwodziciele nóg - 1 szt.; - Rower treningowy z magnetycznym systemem hamowania z elektroniczną regulacją obciążenia - 1 szt.; - Trenażer z magnetycznym systemem hamowania - 1 szt.; - Rękawice bokserskie - para - 2 szt.; - Rower treningowy z magnetycznym systemem hamowania z elektroniczną regulacją obciążenia, nośność 150 kg - 1 szt.; - Trenażer wioślarski - składany - 1 szt.; - Worek bokserski - wys. 120cm - 1 szt. CPV 37441100-2 Bieżnie mechaniczne CPV 37442310-4 Maszyny ćwiczące wytrzymałość dolnej części ciała CPV 37441300-4 Rowery stacjonarne CPV 37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych CPV 37433000-2 Rękawice bokserskie CPV 37432000-5 Worki bokserskie II. Monitoring - świetlica wiejska w Białej: - Monitoring - komplet: - 5 czujek ruchu, - centrala alarmowa z powiadomieniem na telefon, - 2 kamery zewnętrzne, obrotowe + urządzenie rejestrujące. CPV 35125100-7 Czujniki CPV 35125300-2 Kamery bezpieczeństwa CPV 35121700-5 Systemy alarmowe III. Meble i pozostały sprzęt drobny - świetlica wiejska w Białej: - Meble kuchenne (kuchnia do zabudowy) - 1 komplet: - szafki stojące zamykane o wysokości 82 cm, głębokości 55 cm i szerokości 80 cm - 2 szt., w tym 1 ze zlewem, - szafki stojące z szufladami o wysokości 82 cm, głębokości 55 cm i szerokości 1 x około 45 cm, 1 x około 47 cm z szufladami, - 2 dodatkowe blaty robocze o wymiarach około 55 x 55 cm, - szafki wiszące do kuchni o wysokości 80 cm, głębokości 30 cm i szerokości 2 szt. x 80 cm, 1 szt. x około 45 cm i 1 x około 47 cm. Rysunek schematyczny przedstawia układ szafek - zał. nr 1 do SIWZ. - Stoły drewniane o wym. 80cm x 80cm - 10 szt.; - Krzesło - wysokość, długość, głębokość: 79 cm, 53 cm, 42 cm, składane - 40 szt.; - Regały o wymiarach: wysokość 1,9 m, szerokość 0,8 m, głębokość 0,4 m, dół do wysokości 80 cm szafa lub szuflady, pozostała, górna część otwarte półki - 2 szt.; - Dozownik na mydło w płynie wiszący - 2 szt. - Wieszaki ścienne - 2 szt. CPV 39141400-6 Kuchnie do zabudowy CPV 39112000-0 Krzesła CPV 39121200-8 Stoły CPV 39141100-3 Regały IV. Sprzęt RTV i AGD - świetlica wiejska w Białej: - Chłodziarko-zamrażarka, klasa A+, szerokość około 60 cm, pojemność min. 300 litrów, górny zamrażalnik - 1 szt.; - Zestaw komputerowy (komputer: min. 2 GB RAM, karta graficzna dedykowana; monitor 18,5cala, myszka, klawiatura, oprogramowanie - WINDOWS, MS Office 2010) + drukarka laserowa (mono, USB) + stolik pod komputer - 1 komplet; - Kuchenka elektryczna z piekarnikiem i 4 punktami grzejnymi, klasa energetyczna min. A, szerokość około 50 cm, pojemność piekarnika min. 50 l, min. 6 funkcji piekarnika - 1 szt.; - Telewizor 32cala na ścianę + odtwarzacz DVD - 1 komplet. CPV 39711110-3 Chłodziarkozamrażarki CPV 39711361-7 Kuchenki elektryczne CPV 30213000-5 Komputery osobiste CPV 30231300-0 Monitory ekranowe CPV 30232110-8 Drukarki laserowe CPV 30237410-6 Myszka komputerowa CPV 30237460-1 Klawiatury komputerowe CPV 39134000-0 Meble komputerowe CPV 32324600-6 Telewizory cyfrowe CPV 32333400-0 Odtwarzacze wideo V. Urządzenia placu zabaw - świetlica wiejska w Białej: - Huśtawka wahadłowa, podwójna - 1 szt. - drewno konstrukcyjne sosnowe klejone warstwowo, malowane farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną powłokę. Wszystkie elementy konstrukcyjne wykonane z drewna klejonego warstwowo (kantówka minimum 100 mm x 100 mm o zaokrąglonych krawędziach). Dodatkowo po obu zewnętrznych stronach huśtawki umieszczona płyta zabezpieczająca ze sklejki wodoodpornej grubości minimum 25 mm. Belka górna poprzeczna stalowa malowana proszkowo. Łańcuch techniczny kalibrowany. Siedzisko huśtawki, deseczka z tworzywa, zawieszone na łożyskach samosmarujących; - Urządzenie do bujania na sprężynie - 1 szt. - sprężyna ze stali ocynkowanej - ostatni pierścień sprężyny zabezpieczony przed pułapką na zakleszczenie. Całość wykonana z płyty HDPE; - Piaskownica kwadratowa 3m x 3m - 1 szt. - Wszystkie elementy konstrukcyjne wykonane z drewna klejonego warstwowo (kantówka minimum 100 mm x 100 mm o zaokrąglonych krawędziach). Boki wykonane z drewna. Piaskownica przymocowana do podłoża za pomocą kotew stalowych. Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. Całość malowana farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną powłokę. Plac zabaw ma odpowiadać wymaganiom norm bezpieczeństwa, a urządzenia mają posiadać certyfikat TÜV potwierdzający spełnianie norm EU 1176:2008. - Drewno - wszystkie elementy konstrukcyjne muszą być wykonane z drewna sosnowego klejonego warstwowo (kantówka minimum 100 mm x 100 mm o zaokrąglonych krawędziach). Belki konstrukcyjne muszą posiadać co najmniej jeden frez wzdłużny z każdej strony. - Górna belka w huśtawce wahadłowej ma być wykonana z profilu stalowego wykonanego proszkowo. - Kotwy - urządzenia mają być osadzane przy pomocy kotew stalowych zabetonowanych w gruncie (ochrona drewna przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu). - Elementy należy mocować na fundamencie umieszczonym 60 cm pod powierzchnią gruntu. - Łańcuchy - kalibrowane ze stali nierdzewnej o krótkich ogniwach. - Elementy konstrukcyjne - mają być zakończone od góry kapturkami z tworzywa. - Elementy stalowe - wykonane ze stali muszą być malowane proszkowo. - Zabezpieczenia - drewno zabezpieczone przed wilgocią przez osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Do połączeń stosowane śruby ocynkowane. Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. Nakrętki wpuszczone w otwory w drewnie, ewentualnie śruby wystające poza lico belek zaślepiane kołnierzami plastikowymi. Urządzenia mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych na rysunkach (zał. nr 2 do SIWZ). Wykonawca w cenie oferty powinien uwzględnić również montaż oraz dostawę urządzeń na miejsce wskazane przez Zamawiającego. CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw CPV 37535210-2 Huśtawki (pionowe) do placów zabaw CPV 37535270-0 Piaskownice do placów zabaw W ramach niniejszego zadania Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymagane wyposażenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub tylko na wybrane. Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione kosztorysy ofertowe w części na którą składa ofertę. W przypadku składania oferty na wszystkie pięć części zamówienia wykonawca zobowiązany jest załączyć pięć wypełnionych kosztorysów ofertowych. Oznakowania niektórych materiałów lub ich producentów zostały podane w celu sprecyzowania parametrów przedmiotu zamówienia i mają one charakter jedynie orientacyjny tzn. Wykonawcy mogą zaoferować asortyment innych marek, ale przy zachowaniu nie niższych parametrów technicznych, jakościowych, odpowiadających właściwościom materiałów oraz porównywalnych pod względem wizualnym z rozwiązaniami wskazanymi w projekcie budowlanym (tj. równoważne). Kosztorysy ofertowe dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Prawa zamówień publicznych możliwość dokonania zamówień uzupełniających.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 35.12.17.00-5, 39.14.14.00-6, 39.71.11.10-3, 30.21.30.00-5, 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w formie weryfikacji ww. dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - Dotyczy Części V. - Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane jest wykazanie min. 2 robót dotyczących wykonania placów zabaw - załącznik nr 6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do ww. wykazu min. 2 szt. referencji/protokołów odbioru. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w formie weryfikacji ww. dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - Dotyczy Części V. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z jednoczesnym uwzględnieniem tego, że Zamawiający oczekuje powierzenia: - funkcji kierownika budowy osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - załącznik nr 7. - Dotyczy Części V. Oświadczenia wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w danej specjalności. Oświadczenie, o którym mowa powyżej jest integralną częścią zał. nr 7 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w formie weryfikacji ww. dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełnionego formularza oferty wraz z kosztorysami ofertowymi - załącznik nr 3; 2) dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3) Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: - Dotyczy Części V. Zdjęcia, foldery lub katalogi przedstawiające wybrane urządzenia. Opis ww. sprzętu do zabaw powinien zawierać wymiary danego urządzenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w formie weryfikacji ww. dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian (terminu, wynagrodzenia i in.) do zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1. Nieprzewidywalne braki możliwości zatrudnienia personelu lub uzyskania dostaw. 2. Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego. 3. Waloryzacja wynagrodzenia. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, 1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie dostaw przez zamawiającego, b) braku wskazania miejsca dostawy. 1.3. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1-1.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Pozostałe zmiany a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, c) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, d) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca. Dokonanie zmian, o których mowa wyżej wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tucholi pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tucholi pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt sportowy - wyposażenie siłowni - świetlica wiejska w Kiełpinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Bieżnia o nośności 150 kg, grubości pasa biegowego 22 mm - 1 szt.; - Atlas - z ławką poziomą, składany - 1 szt.; - Stepper kształtujący mięśnie - przywodziciele i odwodziciele nóg - 1 szt.; - Rower treningowy z magnetycznym systemem hamowania z elektroniczną regulacją obciążenia - 1 szt.; - Trenażer z magnetycznym systemem hamowania - 1 szt.; - Rękawice bokserskie - para - 2 szt.; - Rower treningowy z magnetycznym systemem hamowania z elektroniczną regulacją obciążenia, nośność 150 kg - 1 szt.; - Trenażer wioślarski - składany - 1 szt.; - Worek bokserski - wys. 120cm - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.11.00-2, 37.44.23.10-4, 37.44.13.00-4, 37.44.00.00-4, 37.43.30.00-2, 37.43.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II. Monitoring - świetlica wiejska w Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring - komplet: - 5 czujek ruchu, - centrala alarmowa z powiadomieniem na telefon, - 2 kamery zewnętrzne, obrotowe + urządzenie rejestrujące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7, 35.12.53.00-2, 35.12.17.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble i pozostały sprzęt drobny - świetlica wiejska w Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Meble kuchenne (kuchnia do zabudowy) - 1 komplet: - szafki stojące zamykane o wysokości 82 cm, głębokości 55 cm i szerokości 80 cm - 2 szt., w tym 1 ze zlewem, - szafki stojące z szufladami o wysokości 82 cm, głębokości 55 cm i szerokości 1 x około 45 cm, 1 x około 47 cm z szufladami, - 2 dodatkowe blaty robocze o wymiarach około 55 x 55 cm, - szafki wiszące do kuchni o wysokości 80 cm, głębokości 30 cm i szerokości 2 szt. x 80 cm, 1 szt. x około 45 cm i 1 x około 47 cm. Rysunek schematyczny przedstawia układ szafek - zał. nr 1 do SIWZ. - Stoły drewniane o wym. 80cm x 80cm - 10 szt.; - Krzesło - wysokość / długość / głębokość: 79 cm / 53 cm / 42 cm, składane - 40 szt.; - Regały o wymiarach: wysokość 1,9 m, szerokość 0,8 m, głębokość 0,4 m, dół do wysokości 80 cm szafa lub szuflady, pozostała, górna część otwarte półki - 2 szt.; - Dozownik na mydło w płynie wiszący - 2 szt. - Wieszaki ścienne - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.14.00-6, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8, 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV. Sprzęt RTV i AGD - świetlica wiejska w Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Chłodziarko-zamrażarka, klasa A+, szerokość około 60 cm, pojemność min. 300 litrów, górny zamrażalnik - 1 szt.; - Zestaw komputerowy (komputer: min. 2 GB RAM, karta graficzna dedykowana; monitor 18,5cala, myszka, klawiatura, oprogramowanie - WINDOWS, MS Office 2010) + drukarka laserowa (mono, USB) + stolik pod komputer - 1 komplet; - Kuchenka elektryczna z piekarnikiem i 4 punktami grzejnymi, klasa energetyczna min. A, szerokość około 50 cm, pojemność piekarnika min. 50 l, min. 6 funkcji piekarnika - 1 szt.; - Telewizor 32cala na ścianę + odtwarzacz DVD - 1 komplet..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.10-3, 39.71.13.61-7, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 39.13.40.00-0, 32.32.46.00-6, 32.33.34.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia placu zabaw - świetlica wiejska w Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Huśtawka wahadłowa, podwójna - 1 szt. - drewno konstrukcyjne sosnowe klejone warstwowo, malowane farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną powłokę. Wszystkie elementy konstrukcyjne wykonane z drewna klejonego warstwowo (kantówka minimum 100 mm x 100 mm o zaokrąglonych krawędziach). Dodatkowo po obu zewnętrznych stronach huśtawki umieszczona płyta zabezpieczająca ze sklejki wodoodpornej grubości minimum 25 mm. Belka górna poprzeczna stalowa malowana proszkowo. Łańcuch techniczny kalibrowany. Siedzisko huśtawki, deseczka z tworzywa, zawieszone na łożyskach samosmarujących; - Urządzenie do bujania na sprężynie - 1 szt. - sprężyna ze stali ocynkowanej - ostatni pierścień sprężyny zabezpieczony przed pułapką na zakleszczenie. Całość wykonana z płyty HDPE; - Piaskownica kwadratowa 3m x 3m - 1 szt. - Wszystkie elementy konstrukcyjne wykonane z drewna klejonego warstwowo (kantówka minimum 100 mm x 100 mm o zaokrąglonych krawędziach). Boki wykonane z drewna. Piaskownica przymocowana do podłoża za pomocą kotew stalowych. Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. Całość malowana farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną powłokę. Plac zabaw ma odpowiadać wymaganiom norm bezpieczeństwa, a urządzenia mają posiadać certyfikat TÜV potwierdzający spełnianie norm EU 1176:2008. - Drewno - wszystkie elementy konstrukcyjne muszą być wykonane z drewna sosnowego klejonego warstwowo (kantówka minimum 100 mm x 100 mm o zaokrąglonych krawędziach). Belki konstrukcyjne muszą posiadać co najmniej jeden frez wzdłużny z każdej strony. - Górna belka w huśtawce wahadłowej ma być wykonana z profilu stalowego wykonanego proszkowo. - Kotwy - urządzenia mają być osadzane przy pomocy kotew stalowych zabetonowanych w gruncie (ochrona drewna przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu). - Elementy należy mocować na fundamencie umieszczonym 60 cm pod powierzchnią gruntu. - Łańcuchy - kalibrowane ze stali nierdzewnej o krótkich ogniwach. - Elementy konstrukcyjne - mają być zakończone od góry kapturkami z tworzywa. - Elementy stalowe - wykonane ze stali muszą być malowane proszkowo. - Zabezpieczenia - drewno zabezpieczone przed wilgocią przez osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Do połączeń stosowane śruby ocynkowane. Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. Nakrętki wpuszczone w otwory w drewnie, ewentualnie śruby wystające poza lico belek zaślepiane kołnierzami plastikowymi. Urządzenia mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych na rysunkach (zał. nr 2 do SIWZ). Wykonawca w cenie oferty powinien uwzględnić również montaż oraz dostawę urządzeń na miejsce wskazane przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.53.52.10-2, 37.53.52.70-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.