eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk od km 86+565 do km 87+665 , ul. Lubelska w Biłgoraju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Zamość: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk od km 86+565 do km 87+665 , ul. Lubelska w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 182743 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, fax 084 6386639.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk od km 86+565 do km 87+665 , ul. Lubelska w Biłgoraju.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje : roboty pomiarowe , frezowanie nawierzchni bitumicznej , mechaniczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej ze skropieniem asfaltem , nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa , nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstawa ścieralna asfaltowa , utwardzenie poboczy/zjazdów wykonane destruktem z frezowania . Szczegółowy zakres robót ujety jest w projekcie technicznym , przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej - remont nawierzchni drogi . 2. Wszystkie prace zostaną wykonane bez zmiany wysokości nawierzchni jezdni 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie , zgodnie z obowiązującymi przepisami , projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie .4. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego . 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy ) 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium w formie gotówkowej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert 4.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto zamwiającego przed upływem terminu składania ofert.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty , że spełniają następujące warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustwowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) Znajdują się w sytucji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1) Dysponowanie osobami przewidzianymi do realizacji robót budowlanych , posiadającymi uprwnienia kierownika budowy i kierownika robót w branży drogowej . Wskazane osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 2) Dysponowanie niezbednymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami ( SST strona 7) 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie 3. Ocena spełniania warunków , dokonywana będzie w następujący sposób : Spełnia warunki lub nie spełnia warunków .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , wykonawca załączy do oferty następujace dokumenty : 1) Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęcięm postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia , z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie / minimum jeden dokument / 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń 5) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniami z okregowej Izby Inżynierów Budownictwa o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 2. Ponadto wykonawca obowiazany jest dołaczyć do oferty : 1) Dowód wniesienia wadium ( w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz dokument powinien być wniesiony w formie oryginału ) 2) Oferte przetargową 3) Kosztorys ofertowy 4) Wykaz cen czynników produkcji do kosztorysu ofertowego

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw lub http://www.zdw.lublin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 pokój nr. 36 lub za pobraniem pocztowym . Cena specyfikacji 18 zł.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 pokój. nr. 36.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan anusz Seń pokój nr. 39 , tel.(084) 638 6639

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.