Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa materiałów budowlanych w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 182698 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa materiałów budowlanych w 2013 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa materiałów budowlanych w 2013 roku Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część 1 - materiały budowlane zduńskie Część 2 - materiały budowlane wykończeniowe Część 3 - materiały budowlane gospodarstwa domowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych zduńskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwa Handlu i Zaopatrzenia Rolnictwa Samopomoc Chłopska Sp. z o.o., ul. Szkolna 8, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9779,38
Oferta z najniższą ceną: 9779,38 / Oferta z najwyższą ceną: 9779,38
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych wykończeniowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo SABO Bogdan Sadowski, ul. Waryńskiego 26, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24236,46
Oferta z najniższą ceną: 24236,46 / Oferta z najwyższą ceną: 24236,46
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych gospodarstwa domowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kazimierz Krzysztof Birkos, ul. 1 - go Maja 1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5298,23
Oferta z najniższą ceną: 5298,23 / Oferta z najwyższą ceną: 5298,23
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tutejszy Zarząd przeprowadził kolejno dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów budowlanych. Pierwsze postępowanie prowadzone było w trybie zapytania o cenę z podziałem na trzy części. Zamawiający udzielił zamówienia na dwie części tj. Cześć II - materiały elektryczne i Część III - materiały hydrauliczne. Unieważnił postępowanie w zakresie Części I - materiały budowlane na podstawie z art. 93 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. - W postępowaniu nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. Drugie postępowanie prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego z podziałem na trzy części tj. Część 1 - materiały budowlane zduńskie Część 2 - materiały budowlane wykończeniowe Część 3 - materiały budowlane gospodarstwa domowego W zakresie części I Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp. Do upływu terminu składnia ofert, który upłynął w dniu 18.03.2013 roku o godzinie 09:00 nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. W zakresie części II i III Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp. Do upływu terminu składnia ofert, który upłynął w dniu 18.03.2013 roku o godzinie 09:00 nie została złożona żadna oferta. W obydwu przeprowadzonych postępowaniach w zakresie dostawy materiałów budowlanych nie wpłynęła żadna oferta albo została odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy PZP, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku powyższym zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podst. art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny inżynieryjnej oraz pojazdu UTV z przyczepą transportową do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych, hydraulicznych, budowlanych i eksploatacyjnych do COS w Warszawie w podziale na części.
- Dostawa materiałów konserwacyjnych i ogólnobudowlanych
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- "Dostawy materiałów budowlanych - część 4 kleje"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





