eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Budowa boiska przy Szkole Podstawowej Nr 5 w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Łuków: Budowa boiska przy Szkole Podstawowej Nr 5 w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 182603 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska przy Szkole Podstawowej Nr 5 w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury towarzyszącej przy kompleksie boisk w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa boiska przy Szkole Podstawowej Nr 5 w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację Etapu II przedsięwzięcia polegającego na wybudowaniu: 1. Zaplecza szatniowo - sanitarnego wykonanego w systemie modułowym jako kontener prefabrykowany o konstrukcji drewniano - metalowej, wykończony wraz z instalacjami wewnętrznymi dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z podjazdem inwalidzkim, zaplecze składające się z 4 szatni, 4 łazienek, pokoju trenera i magazynku. Budynek składający się z prefabrykowanych pawilonów o wymiarach 2,55x5,20m. Posadowienie budynku na fundamentach typu studnie z kręgów żelbetowych prefabrykowanych o śr. 60cm wypełnionych piaskiem w ilości 19szt. i na żelbetowych belkach podwalinowych. Budynek należy przyłączyć pod istniejące przyłącze wod.-kan. doprowadzone do miejsca wbudowania budynku. 2. Ogrodzenia wys. 4m z siatki stalowej powlekanej wraz z bramą o wym. 3x2m i furtką 1x2m. Łączna długość ogrodzenia wynosi 225mb. 3. Piłkochwytów zabramkowych o wymiarach 5,0x18,0m - 2 szt. z siatki polipropylenowej na słupkach aluminiowych. 4.Oświetlenia typu masztowego stanowiącego słupy oświetleniowe stalowe stożkowe w ilości 8szt. wraz z oprawami typu naświetlacze wyposażonymi w lampy metalo-halogenowe o mocy 400W. 5. Przyłącze energetyczne zasilające budynek zaplecza szatniowo - sanitarnego oraz oświetlenie terenu. 6. Ciągi komunikacyjne z kostki betonowej gr. 6cm w kolorze szarym, prostokątnej w ilości 184,44m2. 7. Wykonanie trawników typu dywanowego siewem bez nawożenia w ilości 317,99m2. Przedsięwzięcie w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 realizowane jest dwuetapowo, przy czym ETAP I jest w trakcie realizacji na podstawie zgłoszenia budowlanego i obejmuje wybudowanie 2 boisk o nawierzchni sztucznej. Część robót wykonana została przez spółki i jednostki podległe Miastu Łuków, tj.: - roboty ziemne związane z wykonaniem koryta pod obiekt, - wykonanie warstwy odsączeniowej gr. 5cm z piasku jako podbudowy pod płyty boisk, - wykonanie przyłączy wodociągowego oraz kanalizacyjnego zasilającego budynek zaplecza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54.21.22.21 - 54.21.22.21 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kre¬dytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE O/ŁUKÓW nr 26 9206 1048 7103 0300 2000 0040 z dopiskiem wadium boisko Orlik 2012. O wniesieniu wadium w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 3. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia opakowania oferty. 5. Termin wniesienia wadium upływa dnia 27.08.2008 o godz. 11:00 Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia 27.08.2008 do dnia 26.09.2008 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN netto każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.), b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedna osoba, 2) konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni - co najmniej jedna osoba, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-ener¬getycznych- co najmniej jedna osoba, 4) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych wentylacyjnych i gazowych - co najmniej jedna osoba, do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii 1) w zakresie geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne - co najmniej jedna osoba. c) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2.2 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 3.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 -pkt od 1 do 4 Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda: 1) Wykazu wykonanych dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 28 maja 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN netto każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (np. protokoły odbioru, referencje itp) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-ener¬getycznych, 4) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych wentylacyjnych i gazowych oraz aktualne zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii: 1) w zakresie geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3.4 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.6 Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.7 Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. 3.8 Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej poprawności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków pok. 15 w godz. 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 109 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.