eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okszów › Remont pomieszczeń dydaktycznych, sanitarnych oraz pralni w internacie ZSRCKU w Okszowie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Okszów: Remont pomieszczeń dydaktycznych, sanitarnych oraz pralni w internacie ZSRCKU w Okszowie
Numer ogłoszenia: 182558 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego , Kolonia Okszów ul. Szkolna 2, 22-105 Okszów, woj. lubelskie, tel. 022 5690723, faks 022 5690723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrcku.okszow.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna podległa Ministerstwu Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń dydaktycznych, sanitarnych oraz pralni w internacie ZSRCKU w Okszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sali gimnastycznej, remont sali bilogicznej, remont sali fizycznej, remont sali lekcyjnej, remont łazienki (płytki do licowania przekazuje Wykonawcy Zamawiający), remont sześciu łazienek, remont pralni w internacie. Szczegółowe zestawienie robót zawiera załącznik nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy: l. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy: 1) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie pomieszczeń (malowanie, układanie posadzek) oraz na remoncie pomieszceń sanitanych, obejmującą swym zakresem demontaż okien, montaż okien, malowanie ścian i sufitów, rozbióka starych podłóg, wykonywanie nowych podłóg, układanie nowych nawierzchni z płytek ceramicznych na ścianach i podłogach, 2) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w Wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do kierowania budową posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, tj., co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy - musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia zobowiązani są wykazać, że każdy z nich spełnia warunek udziału w postępowaniu spełnia warunek udziału określony w ust. 1 oraz , że łącznie spełniają warunki określone w ust. 2 i 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych przez nich do oferty dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z nich, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany, pod rygorem wykluczenia, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączyć do oferty podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (formularz wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), oraz następujące dokumenty na potwierdzenie, że Wykonawca: l) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany załączyć, do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamó-wienia, Wykonawca jest zobowiązany załączy, do oferty: a) wykaz wykonanych (tj. zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie pomieszczeń sanitarnych i ogólnodostępnych, obejmującą swym zakresem wymiane okien, wymianę podłóg, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, układanie płytek ceramicznych na podłodze, instalowanie urządzeń sanitarnych i wodociągowych. z podaniem, dla każdej wykonanej roboty budowlanej: daty rozpoczęcia i zakończenia prac, miejsca ich wykonania oraz załączenie dokumentów wystawionych przez podmiot wskazany w wykazie jako Odbiorca potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (formularz wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca w przedstawionym wykazie osób oświadczy, że będzie dysponował wskazanymi w nim osobami zobowiązany jest również przedstawić pi-semne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu tych osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał osoby zdolne do kierowania budową posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego tj. co najmniej 1 osobę na stanowisko kierownika budowy - musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów stanowiących potwierdzenie faktu posiadania przez wskazane osoby wymaganych przez Zamawiającego uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o ich wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest zobowiązany załączył do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł; 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (w tym wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani, pod rygorem wykluczenia, załączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, następujące dokumenty: l) oświadczenia podpisane przez poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie o spełnianiu przez każdego składającego to oświadczenie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) oświadczenie podpisane przez wszystkich występujących wspólnie Wykonawców, że razem spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2,3 i 4 ustawy (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Oświadczenie to Wykonawcy składają razem; 3) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1), potwierdzające, że każdy z Wykonawców osobno spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4)dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2) i 3) potwierdzające, że Wykonawcy razem spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w dokumencie o którym mowa w pkt. 2 lit. a) wskazać należy, który z Wykonawców zrealizował wykazane prace. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1): l) lit. a), b) i d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkana i , potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwe go organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) lit. c) - składa wystawione zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt I lit. a) i c) oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o kt6rych mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego od-powiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrcku.okszow.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22-105 OKSZÓW, ul. Szkolna 2, sekretariat szkoły (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:00, miejsce: 22-105 OKSZÓW, ul. Szkolna 2, sekretariat szkoły (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.