eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) w lokalu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 na okres 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Gdańsk: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) w lokalu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 na okres 12 miesięcy, jak również monitoringu, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, konserwacji systemu telewizji przemysłowej i konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej, sprzętu p.poż. oraz na wykonanie usług w zakresie sprzątania budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 na okres 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 182357 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Żytnia 4/6, 80-749 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 69 05 937, faks 0-58 69 05 991.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.us.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) w lokalu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 na okres 12 miesięcy, jak również monitoringu, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, konserwacji systemu telewizji przemysłowej i konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej, sprzętu p.poż. oraz na wykonanie usług w zakresie sprzątania budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 na okres 12 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza zamówienia - usługa ochrony: Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi ochrony osób, obiektu i mienia, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu telewizji przemysłowej (CCTV), systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 oraz podłączenie i utrzymanie stałego połączenia SSWiN Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku z centrum monitorowania Wykonawcy oraz, w przypadku wystąpienia zagrożenia, interwencje grupy natychmiastowego reagowania. Kody CPV: 74613000-9 - Usługi dozoru 74611000-5 - Usługi monitorowania alarmu Słownik uzupełniający: E063-2 - Konserwacja Usługi ochrony mają spełniać następujące warunki: ochrona fizyczna, ochrona całodobowa, pełniona przez licencjonowanych pracowników ochrony zatrudnionych na umowę o pracę. 1.Zamawiający informuje, że pracownicy świadczący usługi ochrony na obiekcie przy ul. Żytniej 4/6 muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej, minimum pierwszego stopnia oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone lub wyższej. 2.Wykonawca, którego ofertę Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego pracowników realizujących przedmiot zamówienia. 3.Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Planie ochrony obiektu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku oraz w Instrukcji pełnienia służby. 4.Pracownicy wykonują usługi ochrony w systemie zmianowym 12 godzinnym po jednym pracowniku ochrony na zmianie. 5.Ochrona fizyczna powinna być wykonana przez pracowników jednakowo umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki łączności bezprzewodowej oraz środki przymusu bezpośredniego. 6.Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektu i mienia Pomorskiego Urzędu w Gdańsku należy w szczególności. 1)strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia oraz dokumentów Zamawiającego; 2)zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia, życia i nietykalności osobistej pracowników i petentów Zamawiającego; 3)utrzymanie spokoju i porządku wśród petentów Zamawiającego oraz kontroli ruchu, w tym osobowego w obrębie chronionego obiektu Zamawiającego; 4)okresowe patrolowanie chronionego obiektu (w nieregularnych odstępach czasowych aczkolwiek nie rzadziej niż co 2 godziny) oraz obserwacja osób wchodzących na chroniony teren; 5)ustalanie uprawnień osób do przebywania w ochranianym obiekcie oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości; 6)wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na chronionym terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku; 7)ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; 8)stosowanie środków przymusu bezpośredniego (w tym w szczególności paralizatorów elektrycznych uprzednio uzgodnionych z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiającego), o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz.1221 ze zm.) w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, pracowników lub petentów Zamawiającego; 9)kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń (zaplombowania) pomieszczeń, okien oraz wyłączenie oświetlenie oświetlenia i odbiorników prądu elektrycznego mogących stanowić źródło pożaru, jak również sprawdzenie zamknięć kranów w sanitariatach chronionego obiektu po godzinach pracy; 10)obchód obiektu na zewnątrz podczas przejmowania służby przez zmiennika w celu sprawdzenia czy nie pozostawiano uchylonych okien i włączonego oświetlenia po godzinach pracy; 11)wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych i innych chronionego obiektu; 12)niezwłoczne powiadamianie Policji, Straży Pożarnej oraz wskazanych pracowników Zamawiającego w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej, zaistniałej na terenie chronionego obiektu; 13)wykonanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu w sytuacji zagrożenia; 14)koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia oraz wspomaganie akcji ewakuacyjnej w przypadku zagrożenia; 15)obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożarowej oraz systemu telewizji przemysłowej; 16)sprawdzenie stanu sprzętu przeciwpożarowego (w szczególności gaśnic i hydrantów znajdujących się na korytarzach) oraz drożności dróg ewakuacyjnych; 17)współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi); 18)informowanie Pełnomocnikowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiającego o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu; 19)nadzorowanie otwierania i zamykania chronionego obiekty i terenu zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego porządkiem; 20)sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem: a)nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych, b)nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp., c)występowania objawów awarii instalacji użytkowych funkcjonujących w obiekcie, 21)prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej; 22)w okresie zimowym informowanie telefoniczne do godziny 5.00, wskazanego przez Zamawiającego pracownika o nagłych opadach śniegu; 23)wykonanie innych czynności związanych z tokiem pełnienia służby, określonych w Planie Ochrony Obiektu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku oraz Instrukcji Pełnienia Służby. Wykonawca weźmie udział w Analizie oceny stanu zagrożenia i zabezpieczenia w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku raz na kwartał, w terminie podanym przez Zamawiającego oraz na każde wezwanie Pionu ochrony Zamawiającego. Usługi konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) polegające na stałej konserwacji tych systemów zainstalowanych w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 składającego się z ok. 20 czujek, 3 manipulatorów, 9 kamer zewnętrznych, 2 wewnętrznych, 21 gaśnic oraz 4 hydrantów. Wykonawca wykonywać będzie powyższe usługi raz na kwartał, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Do czynności wchodzących w skład konserwacji SSWiN, CCTV oraz SSP należy w szczególności: 1.sprawdzenie linii dozorowych, wyzwolenie alarmu, zresetowanie i ewentualne korekty; 2.sprawdzenie czujek, wejście w proc. test, wymuszenie zadziałania, kontrola poprawności, ewentualne korekty i wyjście z testu w stan czuwania; 3.sprawdzanie zasilania 230 V AC i 12 V DC oraz korekta prądu ładowania akumulatorów, czyszczenie zacisków akumulatora; 4.sprawdzenie sygnalizatorów wew. i zew. wraz z zasilaniem awaryjnym; 5.sprawdzenie centrali z odczytem programu i ewentualną jego korektą, odczytem pamięci zdarzeń, regulacja czasu rzeczywistego; 6.zmiana kodów zabezpieczających; 7.sprawdzenie i próby powiadamiania o alarmie urządzeniami automatycznymi; 8.próbny rozruch i sprawdzenie całości (wraz z okablowaniem); 9.utrzymanie w stanie czystości urządzeń SSWiN łącznie z elementami optycznymi czujników - konserwacje SSW będą wykonywane i prowadzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ; 10.sprawdzenie i regulacja systemu CCTV wew. i zew. - utrzymanie w czystości kamer łącznie z elementami optycznymi; 11.utrzymanie w stanie czystości urządzeń SSP łącznie z czujnikami ppoż. - wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokółu z przeglądu i konserwacji SSP; 12.konserwacje, przeglądy i naprawy ww. systemów będą wykonywane sprzętem Wykonawcy - Wykonawca zabezpieczy drabiny do konserwacji urządzeń; 13.wykonanie przeglądów i konserwacji, o których mowa powyżej oraz jej zakres zostanie każdorazowo potwierdzony przez pracownika Pionu ochrony z ramienia Zamawiającego; 14.przeglądy i konserwacje SSWiN oraz CCTV może przeprowadzać jedynie pracownik posiadający licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia i posiadający aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego; 15.dopuszcza się wykonanie usług przeglądu i konserwacji przez podwykonawcę w części dotyczącej systemu sygnalizacji pożaru (SSP); 16.usługa dokonywania napraw w przypadku awarii lub stwierdzenia usterek w SSWiN, CCTV lub SSP obejmuje: 1)przegląd systemu w celu stwierdzenia przyczyny uszkodzenia, 2)zakupu oraz dostawę sprzętu i urządzeń w zakresie wymaganym dla dokonania naprawy, po zatwierdzeniu listy materiałów lub urządzeń przez przedstawiciela Zamawiającego - wymagane jest przedstawienie kosztorysu wykonania całości prac, 3)dokonanie naprawy 4)sprawdzenie po naprawie, czy system jest całkowicie w stanie gotowości do pracy. 17.w przypadku wystąpienia uszkodzenia lub awarii w SSWiN, CCTV lub SSP Wykonawca obowiązany jest usunąć usterki w czasie 12 godzin od pozyskania informacji o uszkodzeniu lub awarii systemu; 18.Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia nowo przyjętych pracowników ochrony w zakresie obsługi systemów SSWiN, CCTV i SSP; 19.Wykonawca przekaże i na bieżąco będzie aktualizował wykaz osób z telefonami i adresami do stałych kontaktów z Zamawiającym. Monitoring elektroniczny z grupami natychmiastowego reagowania polega na: 1.podłączeniu (na koszt Wykonawcy) centralek SSWiN Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego; 2.automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSWiN Zamawiającego: 1)alarmów włamaniowych i napadowych, 2)prób sabotażu systemu alarmowego, 3)transmisji testowych (co 12 godzin), 3.analizie otrzymanych sygnałów; W przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu wzmocnienia ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 nie może przekraczać 10 minut. Zamawiający zastrzegą sobie prawo do powiadomienia grupy natychmiastowego reagowania w celu sprawdzenia warunków umowy raz na pół roku. Część druga zamówienia - usługa sprzątania: Opis przedmiotu zamówienia; 1.sprzątanie co drugi dzień roboczy (poniedziałki, środy, piątki) pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni ~ 1883 m2: 1) opróżnianie pojemników na śmieci w ilości 70 sztuk oraz każdorazowa (codzienna) wymiana worków na śmieci o pojemności 35 L, i wymiarach 500 mm x 600 mm, jak również wycieranie pojemników na śmieci z zewnątrz i wewnątrz z chwilą stwierdzenia zabrudzenia, 2) odkurzanie wykładzin o ogólnej powierzchni ~ 1685 m2, 3) zmywanie środkiem konserwująco-czyszczącym wykładzin PCV o powierzchni 206 m2, 4) wycieranie kurzu z mebli, biurek oraz innych urządzeń biurowych przy użyciu środków czyszczących i konserwujących, 5) zmywanie parapetów wewnętrznych nie rzadziej niż raz w tygodniu, wycieranie na mokro kurzu z grzejników - raz w tygodniu, 6) czyszczenie wykładzin 1 raz w roku na zlecenie Zamawiającego. 2. sprzątanie w dni robocze (codziennie) toalet o łącznej powierzchni ~ 125 m2 (w tym 18 kabin WC): 1) opróżnianie pojemników na śmieci w ilości 21 sztuk, każdorazowa wymiana worków na śmieci o pojemności 35 L, o wymiarach 500 x 600 mm, oraz każdorazowa dezynfekcja pojemników na śmieci w kabinach WC 2) codzienne wycieranie luster w toaletach w ilości 14 sztuk, 3) czyszczenie umywalek i armatury w ilości 19 sztuk, 4) codzienna dezynfekcja i mycie 18 sztuk misek ustępowych i 5 sztuk pisuarów, 5) wycieranie glazury, ścianek działowych i drzwi nie rzadziej niż raz w tygodniu, 6) codzienne zmywanie podłóg - terakoty, 7) codzienne wycieranie i dezynfekcja klamek preparatami o szerokim spektrum działania (p/bakteriom, p/wirusom, p/prątkom i p/grzybom) 8) bieżące umieszczanie odświeżaczy powietrza w toaletach, 9) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego w 12 papiernicach. Papier toaletowy winien być: celulozowy, posia­dać atest PZH, SWW 1819-41, PKWiU 21.22.11-10.90, rolka o wymiarach maksymalnych średnicy 190 mm, waga ok. 0,6 kg., 10) bieżące uzupełnianie ręczników papierowych w toaletach. 11) bieżące uzupełnianie dozowników na mydło w ilości 11 sztuk o pojemności 0,5 L . Mydło w płynie o pH 5,5 musi zawierać składniki równoważące poziom nawilżania i natłuszczania skóry, kolagen i elastynę. Mydło musi posiadać atest PZH, PKWiU 24.51.31-20.3: STW MC /05. Po każdorazowym opróżnieniu dozowników należy je umyć. 3. sprzątanie preparatami antypoślizgowymi, w dni robocze (codziennie) klatki schodowej, klatki ewakuacyjnej, hollu i korytarzy o łącznej powierzchni ~ 573 m2 4. konserwacja podłóg z gresu i lastrico za pomocą urządzeń i preparatów niezbędnych do wykonania tego typu czynności 2 razy w roku po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym 1) codzienne zamiatanie i mycie podłóg środkiem antypoślizgowym, 2) codzienne zamiatanie i zmywanie schodów środkiem antypoślizgowym, 3) codzienne wycieranie na mokro poręczy i ich dezynfekcja, 4) wycieranie na mokro parapetów nie rzadziej niż raz w tygodniu , 5) opróżnianie i zmywanie popielnic, 6) sprzątanie w dni robocze (codziennie) stanowiska ochrony na parterze tj. zamiatanie, zmywanie wykładziny PCV, wycieranie kurzu z mebli przy użyciu odpowiednich środków czyszcząco-konser- wujących. 7) zmywanie szyby w okienku stanowiska ochrony nie rzadziej niż raz w tygodniu zmywanie zabudowy ze szkła między korytarzem a klatką schodową na wszystkich piętrach oraz drzwi wejściowych raz w tygodniu. 8) wycieranie na mokro kurzu z grzejników - raz w tygodniu 5. czyszczenie wykładzin na mokro jednokrotnie w trakcie trwania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ogólna powierzchnia wykładzin ~ 1.285 m2. Należy je czyścić przy pomocy profesjonalnych urządzeń i odpowiednich środków czyszcząco-piorących. 6. czyszczenie okien drewnianych z drewna potrójnie klejonego dwuskrzydłowych o skrzydłach ze szprosami odchylanymi do mycia o łącznej powierzchni ~ 372m2 dwukrotnie w trakcie trwania umowy w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 1) zmywanie parapetów zewnętrznych co dwa miesiące. 2) odkurzanie i wycieranie na wilgotno żaluzji pionowych (21 sztuk), poziomych (13 sztuk), aluminiowych antywłamaniowych (8 sztuk) - jednokrotnie w trakcie trwania umowy. 7. bieżące czyszczenie oświetlenia (opraw jarzeniowych) od strony wewnętrznej i zewnętrznej jednokrotnie w trakcie trwania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 8. sprzątanie w dni robocze (codziennie) gabinetów: Naczelnika, 2 Zastępców Naczelnika, Głównego Księ­gowego, rachunkowości podatkowej (pokój 1.21 o powierzchni 76m ), sekretariatu oraz kancelarii o łącznej powierzchni ~ 140 m2 oraz aneksu kuchennego o powierzchni -3,40 m2 tj. codzienne odkurzanie wykładziny oraz jej pranie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym nie rzadziej niż raz w roku, wycieranie kurzu z mebli oraz lamp, przy użyciu odpowiednich środków czyszcząco-konserwujących, zmywanie i konserwacja terakoty, czyszczenie zlewozmywaka ze stali nierdzewnej. 9. sprzątanie piwnic o łącznej powierzchni ~ 37 m2 dwa razy w roku - zamiatanie i mycie podłóg oraz schodów, 10.Wykonawca zobowiązuje się kontrolować jakość wykonywanych usług i konsultować je z Zamawiającym nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz każdorazowo pisemnie potwierdzać konsultacje. 11. Sprzątanie zewnętrzne terenu: Wykonawca jest zobowiązany do codziennego sprzątania terenu zewnętrznego Urzędu oraz terenu przyległego do Urzędu powierzchnia ok. 300 m kw. Osoba utrzymująca czystość na zewnątrz jest zobowiązana wykonywać czynności w godzinach 6.00 - 8.00 co musi być potwierdzone codziennym wpisem księdze w pomieszczeniu ochrony brak wpisu osoby sprzątającej teren zewnętrzny spowoduję potrącenie z wystawionej faktury w wysokości po 50 zł za każdy nie dokonany wpis. Do zadań osoby sprzątającej po­wierzchnię zewnętrzną należy: 1) Zamiatanie chodnika przylegającego do budynku oraz podwórza, 2) Odśnieżanie (łącznie z częścią jezdni), posypywanie piaskiem z solą chodnika. 3) Koszenie trawnika o powierzchni ok. 30 m kw. raz na trzy tygodnie. Stan osobowy pracowników w budynku ~ 170 osób. Ogólna charakterystyka sprzątanego obiektu: Budynek przy ul. Żytniej jest obiektem o zabudowie zwartej, czterokondygnacyjny z piwnicą o całkowitej powierzchni ok. 2800 m2. Powierzchnia natomiast, którą należy utrzymywać starannie w czystości wynosi 2400 m2 Usługi sprzątania wewnątrz budynku muszą być wykonywane od godziny 09.00 do godziny 17.00 przez dwie osoby sprzątające. Osoby winne być zatrudniony w wymiarze jednego etatu każda. Wszystkie środki czyszczące, konserwujące i dezynfekujące używane do sprzątania pomieszczeń biurowych Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku muszą posiadać atest PZH i zachowany termin ważności. Sprzątanie pomieszczeń biurowych może odbywać się w czasie godzin urzędowania pracowników Urzędu tj. od godz. 7 30 do godz. 15 30, a pozostała część powierzchni biurowej oraz korytarze, klatki schodowe, holle i toalety - po godzinach urzędowania. Świadczenie usług sprzątania musi odbywać się przez osoby posiadające aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Każdorazowa zmiana przez Wykonawcę osoby sprzątającej będzie uzgadniana z Zamawiającym. Osoby sprzątające muszą być zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o prace na zasadach określonych w Kodeksie Pracy. Powyższe zaświadczenia oraz umowy o pracę osób sprzątających Wykonawca (którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą) dostarczy Zamawiającemu najpóźniej do 14 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy. Kody CPV. 74750000-1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 74.61.30.00-9, 74.61.10.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena warunków spełnia - nie spełnia warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwier0dzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w ww. artykule. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 składa: a)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza ofertowego stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do niniejszej specyfikacji (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), b)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do niniejszej specyfikacji (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno. d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony osób, obiektów i mienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, powierzchni biurowej w m2 w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, z wskazaniem dat wykonania zamówienia (data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3A do niniejszej specyfikacji. Usługi wymienione w wykazie winny być świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej dwie wykazane usługi ochrony osób, obiektów i mienia spełnią następujące warunki: 1.będą świadczone w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach oraz w przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, chronione obiekty będą posiadały powierzchnię biurową większa niż 1500 m2 każdy, 2. zostaną załączone dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie Oferta Wykonawcy, w której nie zostaną wykazane minimum dwie usługi spełniające powyższe warunki, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie dwiema usługami ochrony osób, obiektów i mienia w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach oraz obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym w których powierzchnia biurowa będzie większa niż 1500 m2 każdy i dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (np. referencjami) spełniającymi powyższe warunki, (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik) - dokumenty te winny być potwierdzeniem usług wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 3A - dotyczy oferty w części ochrona. e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług sprzątania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, powierzchni biurowej w m2 w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, dat wykonania zamówienia (data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3B do niniejszej specyfikacji. Usługi wymienione w wykazie winny być świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej dwie wykazane usługi sprzątania spełnią następujące warunki: 1. będą świadczone w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach oraz w przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym,. sprzątane obiekty będą posiadały powierzchnie biurową większą niż 500 m2 każdy. 2. zostaną załączone dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Oferta Wykonawcy, w której nie zostaną wykazane minimum dwie usługi spełniające powyższe warunki, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie dwiema usługami sprzątania w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach oraz obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym i dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie należycie (referencjami) spełniającymi powyższe warunki, (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik) - dokumenty te winny być potwierdzeniem usług wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 3B - dotyczy oferty w części sprzątanie. f) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt. XIV SIWZ. Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 141 Ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz., g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). h) kserokopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodną z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz.1221) wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy - dotyczy oferty w części ochrona. i) kserokopię licencji (legitymacji ze zdjęciem) Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum I Stopnia wydanej na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 roku w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. nr 78, poz. 511). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna za spełniony wyżej wymieniony warunek, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie wymagany dokument. Dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy - dotyczy oferty w części ochrona. Wszystkie dokumenty muszą być aktualne w terminie składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.us.gdansk.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 w pokoju 4.6 (3 piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia - usługa ochrony:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi ochrony osób, obiektu i mienia, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu telewizji przemysłowej (CCTV), systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 oraz podłączenie i utrzymanie stałego połączenia SSWiN Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku z centrum monitorowania Wykonawcy oraz, w przypadku wystąpienia zagrożenia, interwencje grupy natychmiastowego reagowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9, 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia - usługa sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie sprzątania budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 na okres 12 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.