eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Budowa chodnika w Moszczenicy ul. Kosowska, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Moszczenica: Budowa chodnika w Moszczenicy ul. Kosowska, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie
Numer ogłoszenia: 182284 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, tel. 044 6169570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w Moszczenicy ul. Kosowska, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji p.n.:Budowa chodnika w Moszczenicy ul. Kosowska, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie [CPV-45233253-7, CPV -45233100-0 ] Konstrukcja chodnika: Chodnik szer.2m w obramowaniu z krawężnika drogowego 30×20 na ławie betonowej z oporem, obrzeżem trawnikowym 30×8, kostka brukowa 8cm, dwuteownik20×16,5cm kolor szary-482m² na: podsypce cementowo-piaskowej gr.2cm oraz podbudowie z piasku średnioziarnistego gr.15cm Zjazdy szer.5m kostka brukowa 8cm,dwuteownik 20×16,5cm kolor czerwony-70,36m²na: podsypce cementowo-piaskowej gr.2cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego 15cm. Zakres prac obejmuje wykonanie m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze [CPV-45111220-6] w tym ścinanie drzew(ręczne karczowanie pni), rozebranie krawężników betonowych 16m, rozebranie ław pod krawężniki z betonu, cięcie piłą nawierzchni bitumicznych, mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr.4cm,ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr.15cm-35,723m²,mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu grub.12cm-50,61m² 2. Okrawężnikowanie [CPV45233100-0] w tym rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe-285,25m, ława pod krawężniki betonowa z oporem, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 30×20cm na podsypce cementowo-piaskowej-285,25m, 3. Podbudowy [CPV-45233300-2] w tym wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat.II-IV-10cm głębokości koryta, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi, podbudowa z kruszywa łamanego-warstwa dolna -47,243m², ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej, skrapianie nawierzchni drogowej asfaltem 4. Nawierzchnie bitumiczne [45233100-0]w tym nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych- warstwa ścieralna asfaltowa 47,243m² 5. Chodniki [45233253-7] w tym obrzeża betonowe 30 ×8cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zaprawą cementową-256,16m, rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników-525,03m², ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z kruszywa naturalnego- 454,67m², podbudowa z kruszywa łamanego-warstwa dolna o gr.15cm-roboty na poszerzeniach-70,36m² 6. Obiekty obce [CPV-45233100-0] w tym regulacja pionowa studzienek: dla ścieków ulicznych szt.2, włazów kanałowych szt.2, zaworów wodociągowych szt.11, studzienek telefonicznych szt.4 7. Zieleń drogowa [45233222-1] w tym ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie kat.IV zadawnionym-75m²,wykonanie trawników parkowych-0,01 ha 8. Znaki pionowe [45233150-5] w tym słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.70mm, przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych-szt.3 9. Obsługa geodezyjna inwestycji [CPV- 45111200-0]: roboty pomiarowe (geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z kosztorysami załączonymi do specyfikacji, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót i kosztorys szczegółowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dn. 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173, poz. 1807 ze zm.) b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują (jako posiadacz samoistny lub zależny) odpowiednimi narzędziami i urządzeniami tj.: 1. koparka jednonaczyniowa kołowa podsiębierna 0,9-1,2m³ 2. spycharka gąsienicowa 74kW (100 KM) 3. równiarka samojezdna 74kW(100 KM) 4. walec statyczny samojezdny 10 t,15 t 5. walec statyczny ciągniony gładki 3-5t 6. walec samojezdny wibracyjny 7,5t 7. walec wibracyjny jednoosiowy0,6 t 8. ubijak 9. piła motorowa łańcuchowa4,2 KM 10. pług do orki 11. brona 12. młot wyburzeniowy hydrauliczny na podwoziu gąsienicowym 110kW (150KM ) 13. ciągnik kołowy 37 kW/50KM 14. samochód dostawczy 0,9 t 15. samochód samowyładowczy 10-15 t 16. skrapiarka do bitumu przewoźna z ręczna pompa 250-500dm³ 17. rozkładarka mas bitumicznych o szer.4m 18. piła spalinowa z tarczą do cięcia nawierzchni 19. sprężarka powietrza spalinowa4-5m3/min b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia (poprzez zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia należy rozumieć budowę chodnika o wartości równej lub większej podanej w formularzu ofertowym złożonej oferty) z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (min. protokoły odbioru, referencje). c) zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio przez osoby legitymujące się posiadaniem odpowiednich uprawnień budowlanych tj. uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie oraz wpis na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego w specjalności drogowej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają polisę lub inny dokument od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; a) wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 z ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści zaznaczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy ulega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwa przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego; 7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3, Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą - nie dotyczy Przed rozpoczęciem szczegółowej analizy ofert Komisja Przetargowa ustali dla każdej oferty: 1. czy została właściwie podpisana, 2. czy oferta jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ofertą spełniającą warunki jest ta, która odpowiada wymaganiom opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia , bez odstępstw lub zastrzeżeń. Zamawiający odrzuca ofertę (art. 89 ustawy ust. 1), jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą; 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny; 7. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. OCENA I PORÓWNANIE OFERT 1. Komisja Przetargowa będzie oceniać spełnienie warunków spełnienia udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. 2. Strona zamawiająca zachowuje prawo do przeprowadzenia takiej weryfikacji informacji dostarczonych przez wykonawcę - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego oraz podmioty te występujące wspólnie. 4. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 5. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Przedstawienie propozycji rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będzie brane pod uwagę i spowoduje odrzucenie oferty. 7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowywaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum) W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. UWAGA: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, m.in. tytuł postępowania Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty (złożone w formie pisemnej) lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 2. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót) 3. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. IV. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. I: 1) pkt1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; V. Dokumenty , o których mowa w ust. IVpkt1 lit. a i c oraz pkt2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o składania ofert. Dokument , o którym mowa w ust. IV pkt1lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o składania ofert VI. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust.I:, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Kserowana treść dokumentu powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem na każdej stronie kserowanej przez dostawcę lub wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.moszczenica.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, pok. 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.