eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu.



Ogłoszenie z dnia 2016-08-17

Koszalin: Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu.
Numer ogłoszenia: 182227 - 2016; data zamieszczenia: 17.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600 w. 4655, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu, w zakresie i o powierzchni określonej poniżej: 1) Codziennego sprzątania w zakresie:7.180,61 m2 a) Sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie, mycie podłóg oraz mycie przy użyciu automatu czyszcząco - zbierającego powierzchni marmurowych i granitowych. b) Wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) Czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) Utrzymywania czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie glazury, terakoty, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp. e) Utrzymania w czystości drzwi i szyb w drzwiach wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV. f) Bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu. g) Codziennego opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. h) Czyszczenia wycieraczek wewnątrz budynków oraz czyszczenia wpustów wycieraczek metalowych przed wejściami do obiektów. i) Opróżnianie popielniczek przed budynkami Urzędu. 2) Sprzątania w miarę potrzeb w zakresie:712,15m2 a) Sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie, mycie podłóg oraz mycie przy użyciu automatu czyszcząco - zbierającego powierzchni marmurowych i granitowych. b) Wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) Czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) Utrzymania w czystości drzwi i szyb w drzwiach wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV(drzwi, gabloty, obudowy itp.). e) Bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu. f) Opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. 3) Sprzątania w dniach poniedziałek, środa, piątek (w Budynku Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3) w zakresie: 251,57 m2 a) Sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie, mycie podłóg. b) Wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) Czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) Utrzymywania czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie glazury, terakoty, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp. e) Utrzymania w czystości drzwi wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV. f) Bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach. g) Opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. h) Czyszczenia wpustów wycieraczek metalowych przed wejściem do obiektów. 4) Mycia okien w zakresie: 1 625,00 m2 a) Utrzymania w czystości okien wraz z ich myciem w miarę potrzeb jednak nie mniej niż 4 razy w roku, raz na kwartał. b) Utrzymanie w czystości przeszklenia dyżurki w budynku Straży Miejskiej w Koszalinie przy ul. Mariańskiej 9 wraz z jej myciem w miarę potrzeb jednak nie mniej niż 4 razy w roku, raz na kwartał. Uwaga! 1) Okna na wieży Ratusza są zamontowane na stałe bez możliwości ich otwarcia - mycie z wysięgnika lub sposobem alpinistycznym. 2) 4 okna w budynku Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3 są zamontowane na stałe bez swobodnego dojścia do nich - mycie z wysięgnika. 5) Prania i zawieszania firan w Budynku USC raz na kwartał. 163,20 m2 6) Pastowania i polerowania wykładziny PCV raz na kwartał w budynku Urzędu Stanu Cywilnego, w budynku Urzędu przy ul. Mickiewicza 26 oraz Ratusza przy ul. Rynek Staromiejski 6 -7 660,69 m2 7) Prania wykładzin dywanowych i dywanów we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach 500,00 m2 2. Lokalizacje obiektów na terenie Koszalina, w których realizowana będzie usługa objęta niniejszym przedmiotem zamówienia: 1) Ratusz - Rynek Staromiejski 6-7; 2) Urząd Stanu Cywilnego - ul. Dąbrówki 1; 3) Budynek przy ul. Mickiewicza 26; 4) Straż Miejska - ul. Mariańska 9; 5) Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - ul. Strażacka 8; 6) Pomieszczenia w budynku przy ul. Zwycięstwa 42; 7) Pomieszczenia na parterze budynku przy ul. Młyńskiej 2; 8)Budynek Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe CUSTOS Dorota Rakowska, ul. Wybickiego 4, 75-508 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213941,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 269167,00

  • Oferta z najniższą ceną: 269167,00 / Oferta z najwyższą ceną: 349505,36

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość szacunkowa zamówienia wynosi 213.941,71 PLN, co stanowi równowartość 51.244,75 EURO, i jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., 2164 z późn. zm.). Zamówienie przeprowadzono zgodnie z art. 70 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.