eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przebudowa pomieszczeń I piętra i piwnic Komendy Wojewódzkiej Policji Blok A w Katoiwcach przy ul. Lompy 19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Katowice: Przebudowa pomieszczeń I piętra i piwnic Komendy Wojewódzkiej Policji Blok A w Katoiwcach przy ul. Lompy 19
Numer ogłoszenia: 182105 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń I piętra i piwnic Komendy Wojewódzkiej Policji Blok A w Katoiwcach przy ul. Lompy 19.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej i wentylacyjnej m.in.: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórek CPV 45110000-1 Roboty murowe CPV 45262500-6 Wykonanie obróbek blacharskich CPV 45261210-9 Roboty wykończeniowe w zakresie robót budowlanych CPV 45400000-1 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektromagnetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu CPV 45230000-8 Hydraulika i roboty sanitarne CPV 45330000-9 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45310000-3 Roboty budowlane obejmują: roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe roboty murowe roboty wykończeniowe wykończenie elewacji otoczenie budynku część konstrukcyjna Instalacje wewnętrzne sanitarne: instalacje wodociągowe instalacje kanalizacyjne instalacje ogrzewania i technologiczna grzewcza instalacje chłodnicza i odprowadzenia skroplin instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przyłącze wody chłodniczej węzeł ciepłowniczy i kotłownia wodna elektryczna pomieszczenie agregatu prądotwórczego Instalacje elektryczne: urządzenia zasilające (agregat i UPS) rozdzielnie elektryczne niskiego napięcia instalacje elektryczne wewnętrzne sieci zewnętrzne kablowe instalacja odgromowa i uziemienie Instalacja teletechniczna: instalacja alarmowa instalacja kontroli dostępu instalacja sygnalizacji alarmu pożaru instalacja telewizji dozorowej instalacja okablowania komputerowo - telefonicznego (strukturalnego) instalacja telefonii rządowej instalacja antenowa. Zakres obejmuje roboty na powierzchni użytkowej około 1058,63 m² i kubaturze około 3219,02 m³. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i przedmiarach stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które zostaną przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. Dokumentacja projektowa z branży teletechnicznej została oznaczona klauzulą TAJNE, w związku z czym nie może ona być przekazana wykonawcom wraz z SIWZ w trybie art. 51 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentacja w tej części będzie jedynie udostępniona do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim okazaniu poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej TAJNE Wykonawcom zaproszonym do składania ofert zostaną natomiast przekazane przedmiary robót, w tym również z branży teletechnicznej. Zamawiający oszacował przedmiot zamówienia na 1 418 670,27 euro z uwzględnieniem przewidywanych zamówień uzupełniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60 000,00 złotych należy wnieść jak niżej: a)Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). b)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach PKO BP S.A. I OKatowice nr 55 1020 2313 0000 3402 0026 6619. Zaleca się umieszczenie dopisku wadium dot.ZP-2310-214-159-2007. Wadium musi być wniesione najpóźniej do upływu terminu składania ofert, który zostanie podany w zaproszeniu do składania ofert. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek zamawiającego jest niedopuszczalną formę zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. (Analiza wyroków sądów okręgowych oraz analiza orzecznictwa zespołów arbitrów wydanych na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych Urząd Zamówień Publicznych 2006). Taka interpretacja ma dodatkowe potwierdzenie w treści art. 63 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. nr 72 poz.665). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 10.10.2005r. sygn. akt UZP-ZO-0-2788-05. c)Wadium w innej formie niż w pkt. 2 należy złożyć (oryginał) w siedzibie Zamawiającego tj. KWP w Katowicach ul. J.Lompy 19, pokój 504 kasa - V piętro budynek C najpóźniej w terminie składania ofert. Kasa jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 1100 - 1300, w środę w godzinach 1300-1600 Wadium ma zabezpieczać interes zamawiającego na okres związania ofertą. Kserokopię gwarancji należy dołączyć do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty. Uwaga: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (wykonawcy) wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich wykonawców działających w konsorcjum..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako wystarczające doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę co najmniej: 1. wykonanie co najmniej jednej roboty teletechnicznej o wartości co najmniej 40 000,00 złotych netto obejmującej roboty z dostępem do informacji niejawnej. 2. wykonanie co najmniej jednej kompleksowej roboty ogólnobudowlanej (obejmującej wszystkie branże) o wartości co najmniej 1 000 000,00 złotych netto. Każda robota zostanie uznana jeżeli została wykonana w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dzień wszczęcia postępowania to dzień ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy pzp.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Roboty mają zostać potwierdzone dokumentami, np. referencjami, że zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum firm) wystarczającym będzie, że jeden z uczestników konsorcjum wykonał jedną kompleksową robotę budowlaną na kwotę co najmniej 1 000 000,00 złotych netto i/lub jedną robotę teletechniczną o wartości co najmniej 40 000,00 złotych netto. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie - kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - kierownika robót w specjalności elektrycznej - kierownika robót w specjalności teletechnicznej - kierownika robót w specjalności sanitarnej - kierownika robót w specjalności wentylacji Zamawiający dopuszcza wskazanie jako kierowników robót w specjalności elektrycznej i teletechnicznej jednej osoby posiadającej wymagane uprawnienia. Zamawiający dopuszcza wskazanie jako kierowników robót w specjalności sanitarnej i wentylacyjnej jednej osoby posiadającej wymagane uprawnienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z członków konsorcjum dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia w zakresie jaki przyjmują na siebie za wyjątkiem sytuacji gdy jeden z członków konsorcjum dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia w całości. d) posiada ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej III stopnia na cały okres realizacji umowy, aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; e) wszyscy pracownicy którzy będą zapoznawać się z dokumentacją projektową oznaczoną klauzulą TAJNE oraz wszyscy pracownicy którzy będą wykonywać roboty w tej branży mają posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych co najmniej klauzulą TAJNE. Poświadczenia mają być aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA: dot. ppkt. d i e - W przypadku wyboru oferty, w której poświadczenia będą traciły ważność w okresie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia nowych poświadczeń bezpieczeństwa o odpowiedniej klauzuli. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy. a) Aktualność dokumentów składanych do wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a określonych w punkcie IV.1 ogłoszenia - Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż 3 m-ce i 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. Adnotacja na odwrocie zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem, bez możliwości jego identyfikacji, nie będzie spełniać wymagań określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87 poz 605). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 1 lutego 2005r. sygn. akt UZP-ZO-0-102-05. - W przypadku spółek prawa handlowego zmiany w składzie zarządu są skuteczne z chwilą podjęcia uchwały przez odpowiedni organ. Skuteczność takiej uchwały nie jest uzależniona od dokonania odpowiedniego wpisu w KRS. Wystarczającym będzie, że wykonawca dołączy do wniosku uchwałę o zmianie zarządu jak również przedłożenie informacji z KRK dotyczącej urzędującego na tej podstawie członka zarządu. Brak informacji z KRK dotyczącej osoby figurującej w KRS, ale faktycznie nie będącej członkiem zarządu co wynikać będzie z uchwały nie będzie miało negatywnych skutków dla wykonawcy. Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 22 marca 2005r. sygn. akt UZP-ZO-0-478-05. b) Dokument uprawniający do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. - W jakim zakresie dana osoba zachowuje uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane decyduje treść orzeczenia stwierdzającego nabycie tych uprawnień. Przepis ten wyklucza jakąkolwiek rozszerzającą możliwość interpretacji zakresu posiadanych uprawnień (Wyrok NSA z 11.02.1998r. Nr IV SA 693/96). - Zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika robót ma wskazywać, iż osoba ta posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby wraz z dowodem dokonania wpłaty należnych składek, z którego wynikać będzie, że są one opłacone na dzień składania wniosku. 3.Punkty będą przyznawane za: -po 3 pkt. za każdą dodatkową robotę w branży teletechnicznej spełniającą wymogi określone w ppkt. 1. b. 1; -po 2 pkt. za każdą dodatkową robotę w branży teletechnicznej z dostępem do informacji niejawnej o wartości co najmniej 10 000,00 złotych netto; -po 1 pkt. za każdą dodatkową robotę w branży teletechnicznej o wartości co najmniej 10 000,00 złotych netto; -po 2 pkt. za każdą dodatkową robotę ogólnobudowlaną spełniającą wymogi określone w ppkt. 1. b. 2. -po 1 pkt. za każdą dodatkową robotę ogólnobudowlaną o wartości co najmniej 500 000,00 złotych netto. Każda robota musi zostać potwierdzona dokumentami (np. referencje, bezusterkowy protokół końcowy), że została wykonana należycie. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów.W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszenia będzie spełniało mniej niż 5 wykonawców, Zamawiający do złożenia ofert zaprosi wszystkich, którzy te warunki spełniają (zgodnie z art. 51 ust. 3 PZP). UWAGA: Roboty wskazane w celu naliczenia punktów należy umieścić w odrębnym wykazie wskazując: przedmiot zamówienia, odbiorcę roboty, jej wartość, datę wykonania (zakończenia roboty), wskazanie czy robota obejmowała dostęp do informacji niejawnych. Należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych robót (np. referencje).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661 z późn. zm.), wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.. 5.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2 ogłoszenia. 6.Wykaz wykonanych robót przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt.III ogłoszenia), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 7.Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownicy robót w specjalnościach: elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej, wentylacyjnej, posiada uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenie na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 8. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej III stopnia, zgodnie z pkt. III ogłoszenia. 9. Wykaz osób, które będą miały dostęp do dokumentacji technicznej oznaczonej klauzulą TAJNE oraz które będą wykonywać roboty w tym zakresie, wraz z poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego dopuszczającymi do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczoną co najmniej klauzulą TAJNE, zgodnie z pkt. III ogłoszenia. 10.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1, 2, 3, 4, 5 i-lub 6 i-lub 7 i-lub 8 i-lub 9 ogłoszenia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 11.1/ w ppkt. 1, 3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11.2/ w ppkt 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 12.Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 11 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13.Dokumenty, o których mowa w ppkt 11.1 lit. a i b oraz ppkt 11.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ppkt 11.1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.. Informuje się, że punkt 11, 12, 13 dotyczy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87 poz 605). Treść tego przepisu wskazuje, że znajduje on zastosowanie do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku ubiegania się o zamówienie publiczne podmiotów mających siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia niekaralności osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych należy do oferty dołączyć aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego (utworzonego na mocy ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym Dz.U. z 2000 r. Nr 50 poz. 580 z późn. zm.) zgodnie z punktem IV.A.2. Powyższa interpretacja ma odzwierciedlenie w Wyroku Sądowym Sądu Okręgowego w Gliwicach sygn. akt XGa 2/07/za, XGa 4/07/za z dnia 5 lutego 2007r. Uwaga: kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji 40-038 Katowice ul. Lompy 19 Zamawiający przekaże SIWZ wraz z załącznikami Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji 40-038 Katowice ul. Lompy 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.