Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Opole: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie instalacji elektrycznej części II piętra budynku administracyjnego przy
ul. Ozimskiej 19 w Opolu (Oddział Paszportów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców OUW)
w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą Adaptacja i modernizacja pomieszczeń Oddziału Paszportów do obsługi biometrycznego systemu zabezpieczeń w paszportach - II etap
Numer ogłoszenia: 182078 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie instalacji elektrycznej części II piętra budynku administracyjnego przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu (Oddział Paszportów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców OUW) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą Adaptacja i modernizacja pomieszczeń Oddziału Paszportów do obsługi biometrycznego systemu zabezpieczeń w paszportach - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowę instalacji elektrycznej należy wykonać w zakresie: 1) wymiany instalacji elektrycznej oświetleniowej, 2) wymiany instalacji elektrycznej gniazd zasilających, 3) wykonania instalacji elektrycznej dedykowanej do urządzeń komputerowych, 4) wykonania sieci komputerowej 5) obudowy sufitów płytami GK i malowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, żądaną kwotę należy wpłacić przelewem na konto depozytowe Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, w NBP O/Okręgowy Opole nr konta 55101014010023101391200000 z dopiskiem Wadium w przetargu na przebudowę instalacji elektrycznej O/Paszportów. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu wykonawca powinien dołączyć do oferty (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy zgodnie z zapisami rejestru handlowego lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z póź. zm.), 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3) dysponują osobą, która sprawowała będzie funkcję kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania, nadzoru i kontroli sieci i instalacji elektrycznych, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, wykonujące zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), Kserokopia uprawnień budowlanych (w zakresie kierowania, nadzoru i kontroli sieci i instalacji elektrycznych) osoby, która sprawowała będzie funkcję kierownika budowy wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia (z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 1 dokument np. referencje wystawione przez Inwestora, protokół odbioru robót, itp.), 5) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy także podwykonawców). 6) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opole.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, pokoj nr 224 (II piętro OUW),.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, II piętro - pok. 221 (sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego OUW)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Gilinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.