eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli z rozładunkiem i montażem (nr sprawyEO-2734/111/07)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Lublin: Dostawa mebli z rozładunkiem i montażem (nr sprawy: EO-2734/111/07)
Numer ogłoszenia: 182015 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli z rozładunkiem i montażem (nr sprawy: EO-2734/111/07).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Meble pod wymiar - razem: 25 sztuk Zadanie 2. Meble metalowe - 4 sztuki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.40 - Drewniane regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.14.00 - Meble komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.40.00 - Meble komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.12.23.00 - Meble do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.30.00 - Meble do przechowywania Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.oz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE POD WYMIAR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafka stojąca dwudrzwiowa, szerokość 70cm, głębokość 50cm, wysokość 85cm, wewnątrz 2 półki z możliwością regulacji wysokości, zamykane na klucz, na czterech szafkach jednolity blat zmywalny środkami dezynfekcyjnymi - 4 szt.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa, szerokość 70cm, głębokość 30cm, wysokość 70cm, wewnątrz 2 półki z możliwością regulacji wysokości, zamykane na klucz, - 4 szt.3. Biurko, wysokość ok. 75cm, szerokość ok. 60cm, długość ok. 110cm, + szafka o szer. 40cm z 4 szufladami na kółkach z zamkiem centralnym wsuwana pod blat - 2 szt.4. Biurko narożne w kształcie L, wysokości ok. 75-78cm, szerokości ok. 50cm, długości ok. 110cm÷ ok. 120cm, przód biurka zabudowany, z prawej strony szuflada + szafka z 2 półkami wewnątrz z możliwością regulacji, z lewej strony półka długa + wnęka na komputer, półka na klawiaturę wysuwana na rolkach, nadstawka na monitor ( wysokość ok. 17 cm, szerokość ok. 55cm, głębokość ok. 40cm), szuflady i szafka zamykana na klucz - 1 szt.5. Szafka stojąca, dwudrzwiowa, szerokość 70cm, głębokość 50cm, wysokość 80cm, na czterech szafkach ( + poz.7) blat zmywalny dł. 250cm - 2 szt.6. Szafka wisząca, dwudrzwiowa, szerokość 70cm, głębokośc 30cm, wysokość 70cm - 2 szt.7. Szafka stojąca pod zlew, dwudrzwiowa, szerokość 80cm, głębokość 50cm, wysokość ok. 85cm, na dwóch szafkach (+ poz.9) blat zmywalny dł. 160cm - 1 szt.8. Szafka stojąca, szerokość 40cm, z szufladami na rolkach, wysokość 85cm, na dwóch szafkach (+ poz.8) blat zmywalny dł. 160cm - 1 szt.9. Szafka wisząca, szerokość 40cm, wysokość 70cm, głębokość 30cm - 3 szt.10. Szafka wisząca, szerokość 60cm, wysokość 70cm, głębokość 30cm - 1 szt.11. Szafka wisząca nad zlewem, dwudrzwiowa, szerokość 80cm, z suszarką-ociekaczem, wysokość 70cm, głębokość 30cm - 1 szt.12. Stolik długość 110cm, szerokość 60cm, wysokość 70cm - 1 szt.13. Wieszak drewniany z półką szer. 50cm wysokość 80cm, kolor do uzgodnienia - 1 szt.14. Wieszak drewniany z półką szer. 50cm wysokość 100cm, kolor do uzgodnienia - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.40-9, 36.12.14.00-9, 36.12.23.00-5, 36.13.14.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MEBLE METALOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Regał metalowy z kątowników, wysokość 220cm, długość ok. 115cm, głębokość ok. 50 cm metalowy, 4 półki --- 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.