To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-24
Kielce: Sprzątanie i utrzymanie porządku, część zamówienia dotycząca pomieszczeń budynku biurowego oraz posesji przy ulicy Warszawskiej 46 w Kielcach należącej do NBP i użytkowanej przez Oddział Okręgowy w Kielcach
Numer ogłoszenia: 182010 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135106 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Kielcach, ul. Warszawska 46, 25-312 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3645127, 3645123, faks 041 3446560.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie porządku, część zamówienia dotycząca pomieszczeń budynku biurowego oraz posesji przy ulicy Warszawskiej 46 w Kielcach należącej do NBP i użytkowanej przez Oddział Okręgowy w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Usługa sprzątania i utrzymania porządku w pomieszczeniach budynku przy ulicy Warszawskiej 46 w Kielcach oraz na terenie posesji. Lokalizacja - Kielce, ul. Warszawska 46. Powierzchnia administracyjno-biurowa podlegająca sprzątaniu - 2225,4 m2. Ilość kondygnacji - 4 (piwnice, parter, I piętro II piętro). Liczba pokoi biurowych - 47 o powierzchni 877,5 m2. Liczba pomieszczeń socjalnych - 7 o powierzchni 83,7 m2. Liczba pomieszczeń technicznych, holi i korytarzy - 46 o powierzchni 1058,7 m2. Liczba klatek schodowych - 3 o powierzchni 103,4 m2. Liczba WC -15 o powierzchni 105,1 m2. Powierzchnia pokryta wykładziną podłogową - około 1202 m2. Powierzchnia pokryta terakotą, gresem, posadzką lub inną powierzchnią utwardzoną - około 1026 m2. Liczba okien na ścianach zewnętrznych - 160 o łącznej powierzchni około 251 m2. Powierzchnia ścian kurtynowych ze szkła budynku liczona od zewnętrz (od parteru do II piętra) wraz z obróbką blacharską górnej części ściany budynku - około 218 m2. Czyszczenie wykładzin podłogowych bez ich demontażu, bez wynoszenia szaf, biurek i innych ciężkich mebli z użyciem maszyn do czyszczenia (prania) wykładzin - przewiduje się wykonanie sprzątania jeden raz w roku. Mycie okien wychodzących na zewnętrz budynku oraz mycie ścian kurtynowych ze szkła - przewiduje się wykonanie dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień). II. Powierzchnia sprzątania posesji: - parking brukowany około - 800 m2, -chodniki wokół parkingu około - 113 m2, - wjazd brukowany na podwórko około 95 m2, - podwórko wewnętrzne około - 354 m2, -wiata budynku wartowni około - 6 m2, -murki zewnętrzne i wewnętrzne ogrodzenia parkingu i podwórka wewnętrznego - długość około 235 m, - trawniki i tereny zadrzewione około - 1132 m2, - żywopłot o długości około 139 m, o średniej wysokości 1,25 m,- chodniki miejskie ulic otaczających posesję około - 707 m2 ( długość około 205 m), - połowa ulicy Lotniczej na długości posesji około 80 m, - powierzchnia automatycznego odladzania przed wejściem głównym do budynku (wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych) - około 198 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO
- Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko, Hauke Bosaka 1, 25-217 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112138,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121435,84
Oferta z najniższą ceną: 121435,84 / Oferta z najwyższą ceną: 247769,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Remont budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem i konfiguracją
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w drodze wewnętrznej przy ul. Prostej w Kielcach
- Zakup platformy do monitorowania parametrów hemodynamicznych na potrzeby Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.128.2024.AJ
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego na potrzeby oddziału ortopedii - klatki lędźwiowe rozprężalne dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w roku 2024
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.