eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2011/2012 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie1) droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw) odcinek Wisznice - Łowcza, 2) droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Okopy) odcinek Kodeń - Okopy, 3) droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol, 4) droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Wola Uhruska) odcinek Sosnowica - Wola Uhruska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Włodawa: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2011/2012 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: 1) droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw) odcinek Wisznice - Łowcza, 2) droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Okopy) odcinek Kodeń - Okopy, 3) droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol, 4) droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Wola Uhruska) odcinek Sosnowica - Wola Uhruska.
Numer ogłoszenia: 181905 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2011/2012 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: 1) droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw) odcinek Wisznice - Łowcza, 2) droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Okopy) odcinek Kodeń - Okopy, 3) droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol, 4) droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Wola Uhruska) odcinek Sosnowica - Wola Uhruska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2011/2012 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: 1) droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw) odcinek Wisznice - Łowcza, 2) droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Okopy) odcinek Kodeń - Okopy, 3) droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol, 4) droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Wola Uhruska) odcinek Sosnowica - Wola Uhruska. 2. Zakres zamówienia Zadanie Nr 1 - Nośnik solarki i pługa odśnieżnego (solarka własna Wykonawcy, pług własny lub użyczony z RDW) - szt 6. Maksymalna ilość usług w sezonie 2011/2012 - praca 350 godz/szt, dyżur 25 godz./szt. Zadanie Nr 2 - Nośnik piaskarki i pługa odśnieżnego (piaskarka i pług własne Wykonawcy lub użyczone z RDW) - szt. 2. Maksymalna ilość usług w sezonie 2011/2012 - praca 150 godz./szt., dyżur 25 godz./szt. Zadanie Nr 3 - Nośnik pługa odśnieżnego średniego (pług własny Wykonawcy lub użyczony z RDW) - szt. 2. Maksymalna ilość usług w sezonie 20112/2012 - praca 40 godz./szt. Zadanie Nr 4 - Nośnik pługa odśnieżnego ciężkiego - szt. 1. Maksymalna ilość usług w sezonie 2011/2012 - 50 godz. Zadanie Nr 5 - Równiarka - szt. 2. Maksymalna ilość usług w sezonie 2011/2012 - 50 godz./szt 3. Usługi polegać będą na: a) przygotowaniu nośnika -montaż na nośniku solarki/piaskarki, pługa odśnieżnego, lamp ostrzegawczych, b) zwalczaniu śliskości zimowej i odśnieżaniu nawierzchni dróg według standardów ustalonych przez Zamawiającego, c) dyżurze sprzętu (przez dyżur sprzętu należy rozumieć podstawienie pojazdu samochodowego z osprzętem i obsługą na bazę RDW po wcześniejszym wezwaniu, d) utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, e) zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo- remontowej sprzętu uczestniczącego w świadczeniu usług zarówno własnego jak i sprzętu będącego własnością Zamawiającego, współpracującego przy realizacji umowy ze sprzętem Wykonawcy, f) wykonaniu na własny koszt konserwacji (oczyszczenie z rdzy i malowanie) sprzętu będącego własnością Zamawiającego, współpracującego przy realizacji umowy ze sprzętem Wykonawcy i zwrot do RDW we Włodawie w terminie do dnia 30.05.2012 r. 4. Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg 5. Oprócz czynności wymienionych w ust 1 pkt. a, b, c, d, e, f do obowiązków Wykonawcy należy niezwłoczne przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt osobom upoważnionym przez Zamawiającego informacji o: a) czasie rozpoczęcia i zakończenia pracy na poszczególnych odcinkach dróg, b) aktualnym stanie przejezdności dróg, c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach na drodze zagrażających bezpieczeństwu ruchu. 6. Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Szacunkowa wartość zamówienia netto: Zadanie Nr 1 - 402638,89 PLN, Zadanie Nr 2 - 42361,11 PLN, Zadanie Nr 3 - 10370,37PLN, Zadanie Nr 4 - 7870,37 PLN, Zadanie Nr 5 - 15750,74 PLN..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : a) zadanie nr I - 500,00 zł za każdą zaoferowaną jednostkę, b) zadanie nr II - 500,00 zł za każdą zaoferowaną jednostkę, c) zadanie nr III - 300,00 zł za każdą zaoferowaną jednostkę, d) zadanie nr IV - 200,00 zł. e) zadanie nr V - 200,00 zł za każdą zaoferowaną jednostkę,. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej nalezy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz.U z 2002 nr 72 poz 665 j.t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu powyższych przepisów,

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować n/w jednostkami transportowymi i sprzętowymi w ilości minimum zaoferowanej: - nośnik solarki (pojazd samochodowy o ład. min 8 t z zamontowaną solarką należącą do Wykonawcy), - nośnik piaskarki (pojazd samochodowy o ładowności min. 8 t) - nośnik pługa średniego (pojazd samochodowy o ładowności min. 8 t) - nośnik pługa ciężkiego (pojazd samochodowy z napędem na dwie osie o ładowności min. 12 t) - sprzęt do załadunku mieszanki lub soli, - wytwornica solanki, - równiarka.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcę winien dysponować: - osobą/osobami posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami w przypadku nośników solarek, piaskarek i pługów, - osobą posiadającą uprawnienia maszynisty (równiarki) w ilości odpowiadającej zaoferowanej .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) dowód wniesienia wadium. 2) ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT) 3) podpisany wzór umowy 4) wykaz części zamówienia, których Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy 5) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osby podpisujące ofertę 7).W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy Pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie wynagrodzenia , w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul Lubelska 60 pokój nr 2 w godz. 07:00-15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul Lubelska 60 pokój nr 15 /sekretariat/. Otwarcie ofert w dniu 12.07.2011 r. godz.09:10, pokój Nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu lub drogą elektroniczną na adres e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Wyjaśnienia dotyczące SIWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 ustawy. Wyjaśnienia zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://www.ebip.lublin.pl/zdw/ 4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego są: 1) w sprawach technicznych: Krystyna Kowalewska, pok. Nr 4 w godz. 7 - 15 tel.: 82 57 21 952, faks: 82 57 21 793 e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl 2) w sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy: Barbara Winiarczyk, Eugeniusz Kiewczykowski pok. Nr 2 w godz. 7 - 15 tel.: 82 57 21 635, faks: 82 57 21 793 Ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, odwołanie przysługuje, wyłącznie wobec czynności: 1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia, 3) odrzucenia oferty odwołującego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Nośnik solarki i luga odśnieżnego szt. 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2011/2012 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie. Maksymalna ilość usług w sezonie 2011/2012 - praca 350 godz./szt., dyżur 25 godz./szt. Szacunkowa wartość zadania netto: 402638,89 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Nośnik piaskarki i pługa odśnieżnego - szt.2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2011/2012 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie. Maksymalna ilość usług w sezonie 2011/2012 - praca 150 godz./szt., dyżur 25 godz./szt. Szacunkowa wartość zadania: 42361,11 PLN..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Nośnik pługa odśnieżnego średniego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2011/2012 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie. Maksymalna ilość usług w sezonie 2011/2012 - 40 godz./szt. Szacunkowa wartość zadania netto - 10370,37 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - Nośnik pługa odśnieżnego ciężkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2011/2012 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie. Maksymalna ilość usług w sezonie 2011/2012 - 50 godz. Szacunkowa wartość zadania netto: 7870,37 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5- Równiarka - szt 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2011/2012 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie. Maksymalna ilość usług w sezonie 2011/2012 - 50 godz./szt Szacunkowa wartość zadania: 15740,74 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.