eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Przebudowa części budynku- sali 164 wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pracownię komputerowego wspomagania projektów i rysunku technicznego oraz wykonanie części ogrodzenia i bramy od strony ulicy Transportowej w ZSP4 w Wejherowie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Wejherowo: Przebudowa części budynku- sali 164 wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pracownię komputerowego wspomagania projektów i rysunku technicznego oraz wykonanie części ogrodzenia i bramy od strony ulicy Transportowej w ZSP4 w Wejherowie
Numer ogłoszenia: 181814 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Jakuba Wejhera, ul. Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722415, faks 058 6722095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części budynku- sali 164 wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pracownię komputerowego wspomagania projektów i rysunku technicznego oraz wykonanie części ogrodzenia i bramy od strony ulicy Transportowej w ZSP4 w Wejherowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie remontu w sali 164, która po zdemontowaniu podnośnika w związku z wybudowaniem nowej pracowni diagnostyki samochodowej będzie przystosowana dla potrzeb pracowni komputerowego wspomagania projektów i rysunku technicznego. W ramach robót, które należy wykonać w tym pomieszczeniu będą między innymi roboty polegające na zamurowaniu otworu pozostałego po bramie wjazdowej na podnośnik, wykonanie otworów okiennych, roboty remontowe w zakresie ścian podłogi, wykonanie instalacji elektrycznej i uzupełnienie instalacji c.o.. Zadanie to obejmuje roboty w branży budowlanej, elektrycznej. Zadanie należy wykonać w oparciu o projekt budowlany . 2. Wykonanie części ogrodzenia na 18 mb. z siatki ocynkowanej na słupkach stalowych zabetonowanych w gruncie, wys. ogr. 1,5 m. oraz 5m. bramy przesuwnej z napędem elektrycznym od strony ul. Transportowej w miejscu wykonanego zjazdu w związku z wybudowaniem w ramach zamówienia podstawowego nowej części szkoły -branża budowlana.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane TEAM Zbigniew Bilik, ul. Leśna 8a, 84-239 Bolszewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41771,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy o zamówieniach publicznych, jako zamówienie uzupełniające (czwarte) do zamówienia podstawowego :Rozbudowa budynku szkoły o wielostanowiskową pracownię diagnostyki samochodowej z zapleczem sanitarnym i salami dydaktycznymi - I etap. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych w ciągu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (udzielenie zamówienia podstawowego nastąpiło 22.09.2014, łączna wartość udzielonych zamówień uzupełniających nie przekracza więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego ( zamówienie podstawowe zostało szacowane na kwotę 2.295.625,17 zł. netto + szacowane zamówienie uzupełniające w wys. 765.208,39 zł. netto/ szacowana wartość netto I etapu, który został już zakończony - 1.352.510,81 zł. netto ), zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, ponieważ częściowo dotyczy realizacji ściśle związanych z tą inwestycją - t.j wykonanie ogrodzenia i bramy wjazdowej w miejscu wykonania zjazdu wykonanego w ramach zamówienia podstawowego, co było przedmiotem przewidywań zamawiającego, ale z powodu braku środków finansowych nie można było tego wcześniej zrealizować. Ponadto sala nr 164- dawna prac. diagnostyki samochodowej również była przewidziana do adaptacji na salę komputerowego wspomagania projektów i rysunku technicznego już na etapie zamówienia podstawowego, ponieważ Zamawiający wiedział , ze po wybudowaniu nowej części szkoły konieczna będzie przebudowa tej części szkoły. Zakres robót przewidzianych w tym zamówieniu uzupełniającym to roboty w branży budowlanej i elektrycznej, które były przedmiotem zamówienia podstawowego . Dotychczas do powyższego zamówienia podstawowego udzielono razem 3 zamówień uzupełniających, w tym zamówienia uzupełniającego nr 1 na kwotę 32.298,35 zł. brutto/ 26.258,82 zł. netto, zamówienia uzupełniającego nr 2 na kwotę 392.620,00 zł. brutto/ 319.203,25 zł. netto oraz zamówienia uzupełniającego nr 3 na kwotę 17.886,17 zł. netto/22.000 zł. brutto .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.