eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smętowo Graniczne › Modernizacja istniejącego budynku w Kościelnej Jani z przeznaczeniem na Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-16

Smętowo Graniczne: Modernizacja istniejącego budynku w Kościelnej Jani z przeznaczeniem na Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.
Numer ogłoszenia: 18174 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261375 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, tel. 058 5619033, faks 058 5619520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejącego budynku w Kościelnej Jani z przeznaczeniem na Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Modernizacja istniejącego budynku w Kościelnej Jani z przeznaczeniem na Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont istniejącego budynku wraz z instalacją wodociągową, instalacją sanitarną, i instalacją CO oraz przebudowa schodów wejściowych w celu umożliwienia dostępu do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 2) budowę obiektów malej architektury: placu zabaw z wyposażeniem, 3) wykonanie placu i terenu o powierzchni trawiastej, 4) budowę utwardzonych placów, 5) budowę alejek utwardzonych, 6) budowę ogrodzenia, 7) w ramach projektowanej inwestycji przewiduje się rozbiórkę budynku, w którym mieściły się kiedyś szalety, części istniejącego ogrodzenia oraz rozbiórkę schodów do remontowanego budynku, 1.2 Miejsce usytuowania ; działka nr 236/2 obr. ew. Kościelna Jania, gm. Smętowo Graniczne 2. Charakterystyka robót budowlanych 2.1 Zakres robót budowlanych dla istniejącego budynku 2.1.1. Wzmocnienie fundamentów poprzez wykonanie ściągów , zbrojenia i obsadzenie stalowych belek, 2.1.2. Przebudowa istniejących schodów. 2.1.3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz drzwiowej wewnętrznej. 2.1.4. Przemurowanie kominów. 2.1.5. Wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowych na blachodachówkę i konstrukcji. Wykonanie izolacji (folia paraizolacyjna, wełna mineralna 20cm, folia paroprzepuszczalna ,łaty , blachodachówka ceglasta. 2.1.6 Wymiana obróbek blacharskich. 2.1.7 Docieplenie budynku za pomocą styropianu gr 12cm , wklejenie siatki i położenie 2 warstw kleju oraz cienkowarstwowego tynku mineralnego. 2.1.8 Remont schodów zewnętrznych. 2.1.9. Remont piwnicy. - wymiana stolarki drzwiowej, - nałożenie tynków i malowanie, - wymiana posadzki i ułożenie płytek , - remont schodów i obłożenie ich płytkami. 2.1.10. Remont parteru. - przebudowa schodów wejściowych w celu umożliwienia dostępu do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez wybudowanie pochylni, obłożenie schodów płytkami mrozoodpornymi, - remont schodów wewnętrznych ( wymiana drewnianych stopni, zamocowanie balustrad, zdjęcie istniejących powłok malarskich i wykonanie nowych), 2.1.10.1. pomieszczenie nr 4 - wiatrołap - wymiana drzwi na aluminiowe dwuskrzydłowe, - remont posadzki i ułożenie płytek, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.2. pomieszczenie nr 5 (komunikacja) - remont istniejących drzwi drewnianych (zdjęcie powłok malarskich, wykonanie nowych, wymiana progów, wymiana zamków i szyldów), - remont posadzki i ułożenie płytek, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.3. pomieszczenie nr 6 (komunikacja) - wymiana drzwi, - remont posadzki i ułożenie płytek, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.4. pomieszczenie nr 7 (salka integracyjna) - wymiana drzwi, - remont posadzki i ułożenie paneli podłogowych, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.5. pomieszczenie nr 8 i 9 (pomieszczenia pomocnicze) - wymiana drzwi, - remont posadzki i ułożenie płytek, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.6. pomieszczenie nr 10, 11 i 12 (sala konferencyjna, biuro, pomieszczenie świetlicowe) - remont istniejących drzwi drewnianych (zdjęcie powłok malarskich, wykonanie nowych, wymiana progów, wymiana zamków i szyldów), - remont podłóg drewnianych i ułożenie paneli podłogowych, - rozebranie posadzek drewnianych i (remont) i ułożenie paneli podłogowych, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.7. pomieszczenie nr 13, (węzeł sanitarny) - wymiana drzwi, - remont posadzki i ułożenie płytek, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie, obłożenie ścian do wysokości 2m płytkami glazurowanymi), - montaż wentylatorków w ścianach wewnętrznych. 2.1.11. Remont poddasza. 2.1.11.1. pomieszczenie nr 15 (komunikacja) - wymiana drzwi, - wymiana podłogi drewnianej i ułożenie płytek, - remont ścian (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanie powierzchni gipsowych z gruntowaniem, 2.1.11.2. pomieszczenie nr 16, 17, 18 (komunikacja i pokoje) - wymiana drzwi, - wymiana podłogi drewnianej i ułożenie paneli podłogowych, - remont ścian (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanie powierzchni gipsowych z gruntowaniem, 2.1.11.3. pomieszczenie nr 19, 20, 21, 22, 23, 24 (pomieszczenia pomocnicze, salka integracyjna) - wymiana drzwi, - wymiana podłogi drewnianej i ułożenie paneli podłogowych, - remont ścian (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanie powierzchni gipsowych z gruntowaniem, 2.1.11.4. pomieszczenie nr 25 (magazynek) - wymiana drzwi, - wymiana podłogi drewnianej i ułożenie płytek, - remont ścian (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanie powierzchni gipsowych z gruntowaniem, 2.1.11.5. pomieszczenie nr 26 (łazienka) - wymiana drzwi, - wymiana podłogi drewnianej i ułożenie płytek, - remont ścian (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie, obłożenie ścian do wysokości 2m płytkami glazurowanymi), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanie powierzchni gipsowych z gruntowaniem, 2.1.12. Instalacje wewnętrzne: 2.1.12.1. Budowa instalacji wodociągowej, instalacji sanitarnej, instalacji CO (wg opracowania branży sanitarnej). Woda zimna z wodociągu wiejskiego a ciepła woda użytkowa przygotowywana będzie lokalnie w kotłowni. Ścieki bytowe z budynku odprowadzane będą poprzez przyłącze kanalizacji sanitarnej (istniejący przykanalik) do zbiornika szczelnego zlokalizowanego na tej samej działce. Instalacja centralnego ogrzewania lokalna. Źródłem ciepła dla CO i CWU będzie kocioł na paliwo stale. Zakres robót obejmuje; Instalacja wodociągowa i sanitarna. - demontaż istniejących urządzeń i armatury, - wykonanie nowej instalacji wodociągowej wewnętrznej wraz z armaturą i próbami, - wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej wraz armaturą. Instalacja centralnego ogrzewania. - demontaż istniejących urządzeń i grzejników - montaż instalacji centralnego ogrzewania (armatura, rurociągi, grzejniki, kocioł , wymiennik c.w.u. ) wraz z próbami., Uwaga! Kocioł na paliwo stałe z podajnikiem o mocy min. 35 kW wraz z wymiennikiem c.w.u. min. 120l. 2.1.12.2 Budowa instalacji elektrycznej. Budynek zasilany będzie w energię elektryczną z sieci Energii poprzez istniejące przyłącze. Zakres robót obejmuje; - wykonanie wewnętrznej linii zasilającej wraz z tablicą rozdzielczą, - wykonanie zasilania fontanny, - wykonanie instalacji gniazd 1-fazowych w piwnicy, - wykonanie instalacji oświetlenia piwnicy, - wykonanie instalacji gniazd 1-fazowych na parterze, - wykonanie instalacji oświetlenia parteru, - wykonanie instalacji gniazd 1-fazowych na poddaszu, - wykonanie instalacji oświetlenia poddasza, - wykonanie instalacji odgromowej, - badania i pomiary odbiorcze. 2.2 Zagospodarowanie terenu (wg opracowania branży budowlanej). Zagospodarowanie terenu obejmuje : 2.2.1. Wykonanie placu zabaw z wyposażeniem zgodnie z opisem w projekcie budowlanym - piaskownica szt.1, - bujak rower szt.1, - huśtawka ważka szt.1, - karuzela krzyżowa szt.1, - huśtawka podwójna z metalową poprzeczką szt.1, - zestaw zabawowy (pomost + zjeżdżalnia z daszkiem )szt.1, - betonowy stół do ping ponga szt.1, - altana grilowo-ogrodowa szt.1, - oczko wodne z fontanną - o powierzchni 30m2 wraz z obsadzeniem roślinami wodnymi zgodnie z projektem, - zjeżdżalnia szybka szt.1, - wykonanie ogniska szt. 1 w postaci kręgu ułożonego z kamieni, - montaż ławek 17 szt. i koszy na śmieci szt.3 , - wykonanie ogrodzenia z siatki 205mb i paneli 64mb.zgodnie z opisem w projekcie i projektem zagospodarowania rys. Nr A.0.0. , - wykonanie placu i terenu o powierzchni trawiastej zgodnie z opisem w projekcie i projektem zagospodarowania rys. Nr A.0.0., - wykonanie placów utwardzonych z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm zgodnie z opisem w projekcie i projektem zagospodarowania terenu, - wykonanie alejek i chodników z kostki brukowej betonowej zgodnie z opisem w projekcie i projektem zagospodarowania 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i wymagań określa przygotowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (materiał pomocniczy), które Zamawiający udostępnia jako załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany -Zagospodarowanie terenu wokół istniejącego budynku dawnej szkoły przeznaczonego na Centrum Integracji Społecznej oraz remont istn. budynku, wraz z projektem -Instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania w remontowanym budynku dawnej szkoły w miejscowości Kościelna Jania gm. Smętowo Graniczne i projektem instalacji elektrycznej -Zagospodarowanie terenu wokół istniejącego budynku dawnej szkoły przeznaczonego na Centrum Integracji Społecznej oraz remont istn. budynku w miejscowości Kościelna Jania działka na 236/2 gm. Smętowo Gr. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla Zagospodarowanie terenu wokół istniejącego budynku dawnej szkoły przeznaczonego na Centrum Integracji Społecznej oraz remont istn. budynku w m. Kościelna Jania, - branża budowlana, -instalacje sanitarne, -instalacja elektryczna Przedmiary robót dla : Zagospodarowanie terenu wokół istniejącego budynku dawnej szkoły przeznaczonego na Centrum Integracji Społecznej oraz remont istn. budynku w m. Kościelna Jania, - branża budowlana, - branża sanitarna, - branża elektryczna. Uwaga! Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót stanowiących załączniki do SIWZ oraz przeprowadzonej wizji lokalnej, zaś nie dotyczy warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z : wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, pozostałości oraz pozostałych okoliczności, które zostały przywołane we wzorze umowy. 4 .Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.). W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia). 5 . Podane w specyfikacji technicznej, w przedmiarze robót oraz w projekcie , nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 6. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. 7. Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) i przepisami wykonawczymi. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego IZOGAZ sp. z o.o.,, ul. Kościuszki 43, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 994997,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 674755,16

  • Oferta z najniższą ceną: 674755,16 / Oferta z najwyższą ceną: 1062940,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.