eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Przetarg nieograniczony na Modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Miejscowości Gułtowy Gmina Kostrzyn.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Kostrzyn: Przetarg nieograniczony na Modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Miejscowości Gułtowy Gmina Kostrzyn.
Numer ogłoszenia: 181736 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny, ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, fax 061 8970908.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Miejscowości Gułtowy Gmina Kostrzyn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W GUŁTOWACH GMINA KOSTRZYN. 1.ROBOTY BUDOWLANE. a)Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej b)Naprawa pokrycia dachowego c)Wykonanie fundamentów pod odzielaziacze i pompy 2.TECHNOLOGIA. a)Instalacja technologiczna wody b)Instalacja wodociągowo-kanalizacyjna wewnętrzna c)Instalacja roztworu podchlorynu sodu d)instalacja sprężonego powietrza e)ujęcie wody f)roboty demontażowe g)Cynkowanie rur-podwójne 3.ROBOTY ELEKTRYCZNE a)Wykonanie linii kablowej NN od SP do agregatorowi b)Ułożenie linii kablowej sterowniczej (na zbiorniku) C)Wykonanie instalacji elektryczne d)Wykonanie ogrzewania budynku e)Podłączenie agregatu prądotwórczego 4.OGRODZENIE STACJI WODOCIĄGOWEJ a)Wykonanie 1 bramy z furtką oraz 1 bramy bez furtki 5.ZBIORNIKI a)Wykonanie izolacji i ocieplenie 2xV=100m3 zbiorników. 6.Analiza wody a)bakteriologia b)fizyko-chemiczna 7.Dokumentacja a) dokumentacja powykonawcza b)Protokoły badań elektrycznych c)Protokół dezynfekcji studni głębinowych i wszystkich urządzeń d)Protokół próby ciśnieniowej rurociągów i urządzeń e)Protokół zasypania żwirami zbiorników ciśnieniowych f)Załączyć atesty na zbiorniki ciśnieniowe g)Protokóły opuszczania pomp głębinowych h)Instrukcja obsługi i eksploatacji na wszystkie urządzenia S.U.W.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie:6.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca musi dysponować : a)pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, b)osobą (osobami) wyznaczoną na kierownika budowy (robót) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót kanalizacyjnych, drogowych i elektrycznych i przynależną (przynależnymi) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 2)Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał, z należytą starannością co najmniej trzy zamówienia w zakresie instalacyjnym i budowlanym w tym jedno zamówienie na roboty związane z Modernizacją stacji wodociągowej , na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ i dysponuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi to. 3)Wykonawca posiada na swoim koncie/ma do dyspozycji na realizację tej inwestycji _ środki finansowe/posiada zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto i może to udokumentować odpowiednim zaświadczeniem z banku lub innej instytucji kredytującej, 4)Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, 5)Zamawiający żąda złożenia w ofercie przez Wykonawcę wykazu robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców, przy czym Zamawiający zastrzega, że przez podwykonawców mogą być wykonane wyłącznie roboty związane między innymi z wykonywaniem analiz, instalacjami elektrycznymi, opracowaniem dokumentacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,tj. wystawiony po dniu 26.02.2008 r, 2)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4)oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 5)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 6)Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY - zał. nr 5 do SIWZ. 7)Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami do niej. W przypadku dysponowania przez Wykonawcę innymi katalogami kosztorysowymi, Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do sporządzenia oferty analogicznych pozycji kosztorysowych; 8)zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona zał. Nr 2 do SIWZ, jako akceptacja warunków w niej zawartych. 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny ul.Poznańska 2 62-025 Kostrzyn Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny ul.Poznańska 2 62-025 Kostrzyn Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.09.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.