eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa i modernizacja lokalu przy ul. Studziennej 6 w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Gliwice: Przebudowa i modernizacja lokalu przy ul. Studziennej 6 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 181662 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych, ul. Jagiellońska 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 238 24 55, fax 0-32 231 19 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcop.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja lokalu przy ul. Studziennej 6 w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane i instalacyjne w budynku przy ul. Studziennej 6, będącej filią Gliwickiego Centrum Organizacji Pozarządowych (GCOP) obejmujące: rozbiórkę instniejących ścianek, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, kładzenie nowych nawierzchni podłóg, demontaz instalacji eletrycznych, CO, wodno-kanalizacyjnych i teletechnicznych, montaż nowych instalacji i urządzeń eletrycznych, wentylacyjncyh, CO, wodno-kanalizacyjnych i teletechnicznych, wykonanie robót konstrukcyjnych wewnątrz obiektu (nadproża), wykonanie schodów i estakady na zewnątrz budynku, wykonanie chodnika i furtki w ogrodzeniu,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 05.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania - posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie robót remontowo-budowlanych oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1) i 2) ustawy pzp. - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potecjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2) opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania - ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia / nie spełnia - z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki przystąpienia do postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ZAŁĄCZNIK NR 3 do specyfikacji - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zależności od zakresu robót w specjalnościach: budowlano-konstrukcyjnej, budowlano-instalacyjnej, instalacyjno-elektrycznej (lub równoważne) oraz są członkami branżowej Izby Inżynierów Budownictwa - wykaz minimum trzech robót remontowo-budowlanych w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie, wykonanych w obiektach użytewczności publicznej o wartości robót netto: 100 000 dla robót ogólnobudowlanych, 100 000 dla robót budowlano-instalacyjnych, 50 000 dla robót eletrycznych, z potwierdzeniem ich daty wykonania, wartości, nazwy zamawiającego oraz złożenie dokumnetów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, - oświadczenie o deklarowanym czasie gwarancji na wykonane roboty minimum 24 miesiące, - oświadczenie o deklarowanym przez wykonanwcę czasie reakcji serwisowej (wyrażonej w dobach) - harmonogram robót opracowanych w formie tabelarycznej w ujęciu rzeczowo-finansowym, umożliwiającym jednoznaczne określenie czasu trwania realizacji zadania, nakładów finansowych oraz potencjału personalnego niezbędnego do realizacji poszczególnych etapów budowy, który będzie stanowił podstawę do wystawiania faktur częściowych oraz ustalenia czasookresu trwania realizacji zadania (w dniach) - oświadczenie potwierdzenia przez zamawiającego dokonania wizji lokalnej - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania zadania (w dniach) - 10
  • 3. Czas reakcji serwisowej (w dobach) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44-100 Gliwice, ul. Jagiellońska 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Gliwickiego Centrum Organizacji Pozarządowych Gliwice, ul. Jagiellońska 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.