To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Olsztyn: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do użytkowanych w Urzędzie Miasta Olsztyn drukarek i komputerów.
Numer ogłoszenia: 181628 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 132616 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, fax 089 5349375.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do użytkowanych w Urzędzie Miasta Olsztyn drukarek i komputerów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywne dostarczanie (wg potrzeb Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych do użytkowanych w Urzędzie Miasta Olsztyn drukarek i komputerów. 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące warunki : a) materiały eksploatacyjne do drukarek muszą być oryginalne, zalecane i sygnowane przez producentów poszczególnych drukarek, które są eksploatowane w Urzędzie Miasta Olsztyn, b) materiały eksploatacyjne powinny być pakowane oryginalnie przez producenta z dokładnym opisem, do jakiego typu drukarki materiał jest przeznaczony. c) muszą posiadać ważny termin przydatności, nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy. 3. Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów eksploatowanych w Urzędzie Miasta Olsztyn przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz materiałów eksploatacyjnych wraz z kalkulacją ceny, 4. Ilości poszczególnych materiałów zostały podane jako ilości maksymalne. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. 5. Dostawy realizowane będą wybiórczo w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie określał ilości oraz rodzaje zamawianych materiałów eksploatacyjnych, wynikające z rzeczywistych potrzeb, z uwzględnieniem szacunkowych ilości określonych w niniejszej SIWZ, które są ilościami maksymalnymi ustalonymi na podstawie przewidywanych potrzeb Zamawiającego na rok 2008. 5. Dostawy poszczególnych partii towaru odbywać się będą na koszt Wykonawcy w ilości i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wielkości poszczególnych partii towaru będzie określał Zamawiający w formie zamówienia telefonicznego, potwierdzonego faksem lub drogą pisemną na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Zamawiający sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy pisemną reklamację. Uzgodnienia w sprawie załatwienia reklamacji mogą być dokonywane w formie telefonicznej. 7. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych produktów. 8. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych materiałów eksploatacyjnych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 9. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również koszty związane z dostarczeniem produktów do siedziby Zamawiającego. 10. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone ściśle co do modelu i marki określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Spowodowane jest to warunkami gwarancyjno - eksploatacyjnymi urządzeń, dotychczasowym doświadczeniem oraz potrzebami Zamawiającego w zakresie zapewnienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do istniejących drukarek. W przypadku gdy parametry, funkcje, właściwości lub nazwa oferowanego produktu są zgodne z wymaganymi (takie same jak w opisie), należy pozostawić zapis: zgodnie z opisem, natomiast w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt o parametrach, funkcjach lub właściwościach nie gorszych niż wymagane w SIWZ, należy w formularzu cenowym pn. WYKAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH podać odpowiednie parametry, funkcje, właściwości oraz nazwę proponowanego produktu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.21.73.00 - Wyroby komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 99918,03 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS Łódź Pilecka Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 99918.03
- Oferta z najniższą ceną: 99918.03 / oferta z najwyższą ceną: 103940.98
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowych na budowę obiektów inżynierskich zlokalizowanych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania
- Usługi ochrony osób i mienia
- Remont pomieszczeń parteru w budynku nr 4 w Olsztynie - postępowanie nr 35/RB
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa stołów operacyjnych weterynaryjnych, wózka weterynaryjnego oraz cylindrów do analiz areometrycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wykonanie remontu naświetla zewnętrznego w pałacu w Łężanach gm. Reszel
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących III
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.