eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Prace remontowo - budowlane konstrukcji stropów i ścian związanych z adaptacją pomieszczeń III piętra na cele ekspozycyjne Zamku w Kwidzynie oddziału Muzeum Zamkowego w Malborku,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Malbork: Prace remontowo - budowlane konstrukcji stropów i ścian związanych z adaptacją pomieszczeń III piętra na cele ekspozycyjne Zamku w Kwidzynie oddziału Muzeum Zamkowego w Malborku,
Numer ogłoszenia: 181620 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo - budowlane konstrukcji stropów i ścian związanych z adaptacją pomieszczeń III piętra na cele ekspozycyjne Zamku w Kwidzynie oddziału Muzeum Zamkowego w Malborku,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowo - budowlane konstrukcji stropów i ścian związanych z adaptacją pomieszczeń III piętra na cele ekspozycyjne Zamku w Kwidzynie oddziału Muzeum Zamkowego w Malborku, do wykonania w oparciu o projekt techniczny branży konstrukcyjnej, zalecenia nadzoru autorskiego i inwestorskiego konserwatorsko-budowlanego stanowiące załączniki nr 4,5 i 6 do niniejszej specyfikacji. Wskazane jest zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w ramach przeprowadzonej wizji lokalnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i do¬kumentów wymaganych postanowieniami SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy dołączyć: 1.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty; 2.oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do oferty; 3.wykaz-informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy zgodnie z pkt. 5.2.1 SIWZ. Do wykazu zależy dołączyć dokumenty potwierdzające (np. protokoły odbioru, rekomendacje...), że wymieniane usługi zostały wykonane należycie; 4.wykaz-informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia zgodnie z pkt. 5.2.2. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, jakimi dysponuje Wykonawca zgodnie z pkt. 5.2.3; 6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) ustanawiają Lidera i dołączą do oferty umowę konsorcjum, oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich (np. członków konsorcjum) w trakcie postępowania. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że osoby w nim wymienione uprawnione są do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Okres gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Muzeum ul. Starościńska 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 11:15, miejsce: sekretariat Muzeum.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.