eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościachGminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych z udziałem Gminy i prywatnych administrowanych przez RON nr 1, 2, 3, 4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na osiem (8) części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Łódź: Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych z udziałem Gminy i prywatnych administrowanych przez RON nr 1, 2, 3, 4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na osiem (8) części
Numer ogłoszenia: 181601 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorna.azk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych z udziałem Gminy i prywatnych administrowanych przez RON nr 1, 2, 3, 4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na osiem (8) części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie obowiązkowe i nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych i prywatnych administrowanych przez RON nr 1,nr 2, nr 3, nr 4, będących w zarządzie Zamawiającego - Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Górna, w podziale na osiem (8) części - zgodnych z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 (osiem) części. 3. Części I -V i częściowo w części VI postępowania: Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery/czyszczenia i przeglądy przewodów kominowych) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych i prywatnych administrowanych przez RON nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, będących w zarządzie Zamawiającego - zgodnie z wykazem adresowym nieruchomości stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ i zakresem czynności określonym w formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2.1-2.5 oraz 2.6.1.P - 2.6.4.P do SIWZ, które obejmują następujące ilości przewodów kominowych: Część I: Gmina, Skarb Państwa,Załącznik: 2.1.RON nr 1- czynności obowiązkowe, Budynki mieszkalne/ użytkowe; Przewody dymowe: 1257/6 szt. Przewody spalinowe: 252/8 szt. Przewody wentylacyjne: 2938/77 szt. Ogółem przewodów: 4447/91 szt. Część II: Gmina, Skarb Państwa, Załącznik: 2.2.RON nr 2 - czynności obowiązkowe, Budynki mieszkalne/ użytkowe; Przewody dymowe: 655/6 szt. Przewody spalinowe: 22/6 szt. Przewody wentylacyjne: 842/555 szt. Ogółem przewodów:1519/567 szt. Część III: Gmina, Skarb Państwa,Załącznik: 2.3.RON nr 3 - czynności obowiązkowe, Budynki mieszkalne/ użytkowe; Przewody dymowe: 1301/2 szt. Przewody spalinowe: 78/1 szt. Przewody wentylacyjne: 1509/44 szt. Ogółem przewodów:2888/47 szt. Część IV: Gmina, Skarb Państwa,Załącznik: 2.4.RON nr 4 - czynności obowiązkowe, Budynki mieszkalne/ użytkowe; Przewody dymowe: 1803/57 szt. Przewody spalinowe: 75/3 szt. Przewody wentylacyjne: 693/274 szt. Ogółem przewodów: 2571/334 szt. Część V: Współwłasne z udziałem gminy powyżej 50%,Załącznik: 2.5.RON nr 1,2,3,4 - czynności obowiązkowe, Budynki mieszkalne/ użytkowe; Przewody dymowe: 42 szt. Przewody spalinowe: 9 szt. Przewody wentylacyjne:112/17 szt. Ogółem przewodów:167/17 szt. Część VI - (RON nr 1): Prywatne i współwłasne z udziałem gminy poniżej 50%,Załączniki: 2.6.1.P, 2.6.P.DOD,- czynności obowiązkowe i dodatkowe, Budynki mieszkalne/ użytkowe; Przewody dymowe: 197 szt. Przewody spalinowe: 20 szt. Przewody wentylacyjne: 425 szt. Ogółem przewodów: 642 szt. Część VI - (RON nr 2): Prywatne i współwłasne z udziałem gminy poniżej 50%,Załączniki: 2.6.2.P, 2.6.P.DOD,- czynności obowiązkowe i dodatkowe, Budynki mieszkalne/ użytkowe; Przewody dymowe: 266 szt. Przewody spalinowe: 1/4 szt. szt. Przewody wentylacyjne:191/252 szt. szt. Ogółem przewodów: 458/256 szt. Część VI - (RON nr 3): Prywatne i współwłasne z udziałem gminy poniżej 50%,Załączniki: 2.6.3.P, 2.6.P.DOD,- czynności obowiązkowe i dodatkowe, Budynki mieszkalne/ użytkowe; Przewody dymowe: 150 szt. Przewody spalinowe: 9 szt. Przewody wentylacyjne: 170 szt. Ogółem przewodów:329 szt. Część VI - (RON nr 4): Prywatne i współwłasne z udziałem gminy poniżej 50%,Załączniki: 2.6.4.P, 2.6.P.DOD,- czynności obowiązkowe i dodatkowe, Budynki mieszkalne/ użytkowe; Przewody dymowe: 454 szt. Przewody spalinowe: 15 szt. Przewody wentylacyjne: 221 szt. Ogółem przewodów: 690 szt. Część VII-Nieruchomości Gmina, Skarb Państwa,RON nr 1, 2, 3, 4 Budynki mieszkalne/ użytkowe - czynności dodatkowe - Załącznik: 2.7.DOD; Część VIII - Nieruchomości współwłasne z udziałem Gminy powyżej 50% Budynki mieszkalne/ użytkowe-czynności dodatkowe- Załącznik: 2.8.DOD. 3.1. Wyciery/czyszczenie przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w celu utrzymania ich drożności i bezpiecznego funkcjonowania wraz z wybraniem i wyniesieniem z budynku sadzy w workach foliowych w terminach i na zasadach określonych w rozporządzeniu MSWiA z dnia 07 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719 z późn. zm.): 3.1.1.Wyciery przewodów będą wykonywane według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w terminie: maksymalnie do 30 dni od dnia zawarcia umów. Harmonogram zostanie sporządzony dla wszystkich nieruchomości w każdej części postępowania w uzgodnieniu z koordynatorami poszczególnych RON-ów - miesięcznie - odrębnie na każdy miesiąc kalendarzowy dla całego 2016 r. 3.1.2. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania usług zgodnie z przedłożonym harmonogramem, powiadomi mieszkańców budynku poprzez wywieszenie zawiadomienia w budynku, w widocznym miejscu - na co najmniej trzy dni przed planowanym wykonaniem usługi. 3.1.3. Częstotliwość świadczenia usługi obejmuje: a) czyszczenie przewodów dymowych - 4 razy w roku, w równych odstępach częstotliwości - raz na kwartał, (czwarte ostatnie czyszczenie max. do 15.11.2016 r.), b) czyszczenie przewodów spalinowych - 2 razy w roku tj. pierwszy raz do końca czerwca 2016 r., drugi raz do15 listopada 2016 r., c) czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku - max. do 15.11.2016 r., Gdy brak drożności przewodów pomiędzy czasookresami obowiązkowych czyszczeń Wykonawca wykonuje czyszczenie nieodpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. 3.2. Okresowe przeglądy stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach z instalacją gazową i bez instalacji gazowej - zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.): a) kontrole okresowe winny być przeprowadzone sukcesywnie 1 raz w ciągu całego roku i zakończone w terminie do dnia 15 listopada 2016 r. ,a w budynkach wyposażonych w instalację gazową do dnia 31 maja 2016r. oraz na bieżąco w zależności od rzeczywistych potrzeb wykonania usług, b) kontrole okresowe będą wykonywane według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w terminie: maksymalnie do 30 dni od dnia zawarcia umów. Harmonogram zostanie sporządzony w uzgodnieniu z koordynatorami poszczególnych RON-ów - miesięcznie - odrębnie na każdy miesiąc kalendarzowy dla całego 2016 r., c) każdy przegląd przewodów kominowych w budynku, Wykonawca potwierdza opinią kominiarską, która będzie stanowiła podstawę do wystawienia faktur. 3.3. Zakres okresowego przeglądu technicznego obejmuje: 3.3.1. sprawdzenie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 3.3.2. sprawdzenie siły ciągu kominowego (podciśnienie) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń grzewczo-kominowych, 3.3.3. sprawdzenie ogólnego stanu technicznego (przydatność, uszkodzenia) przewodów kominowych na całej ich długości, a także kanałów, czopuchów, rur i łączników, nawiewników okiennych włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominiarskich i nasad kominowych, pobielenia komina w obrębie strychu, 3.3.4. sprawdzenie czy lokale, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piece, piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp.) posiadają sprawnie działające przewody kominowe, w tym wywiewne i nawiewne tzn.: 1/ czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu (mieszkaniu), 2/ czy zainstalowane są prawidłowe kratki wentylacyjne (wielkość pow. chłonnej), nawiewniki okienne, 3/ czy nie zainstalowano kratek wentylacyjnych z żaluzjami umożliwiającymi zamykanie lub ograniczanie przepływu powietrza, 4/ sprawdzenie czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku, gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, 5/ sprawdzenie czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych, kanałów, czopuchów, rur i nasad kominowych w tym: dostęp do drzwiczek wyciorowych i rewizyjnych, 6/ sprawdzenie czy nie są składowane materiały łatwopalne lub inne przedmioty w bezpośrednim sąsiedztwie drzwiczek rewizyjnych i wyciorowych, 7/ sprawdzenie występowania innych nieprawidłowości, mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi albo mienia. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wykonania usług zgodnie z przedłożonym harmonogramem, powiadomić mieszkańców budynku poprzez wywieszenie zawiadomienia w budynku, w widocznym miejscu - na co najmniej trzy dni przed planowanym wykonaniem usługi. 3.5. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania zestawień rozliczeniowych za wykonane czynności usługowe na podstawie faktycznie wykonanych czynności w oparciu o formularz cenowy odrębnie, dla każdej nieruchomości. Część VII, VIII i częściowo VI postępowania: 4. Usługi kominiarskie nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa i współwłasnych z udziałem gminy powyżej 50%, prywatnych i współwłasnych z udziałem Gminy równym i poniżej 50%, administrowanych przez RON nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, będących w zarządzie Zamawiającego - zgodnie z wykazem adresowym nieruchomości stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. 4.1. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2.6.P.DOD oraz 2.7 DOD -2.8.DOD do SIWZ. 4.2. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności usługowe na podstawie faktycznie wykonanych czynności w oparciu o formularz cenowy odrębnie, dla każdej nieruchomości. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 5.1. niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności usunięcia zauważonych przy czyszczeniu przewodów kominowych usterek lub zaniedbań grożących niebezpieczeństwem powstania pożaru lub zagrożeniem utraty zdrowia, a zwłaszcza w przypadku użytkowania w lokalach gazu płynnego z butli gazowych (propan-butan); 5.2. sporządzania faktycznej dokumentacji to jest: 5.2.1. opinii z przeprowadzonych oględzin, ekspertyz, protokołów z wykonanych przeglądów wraz z rysunkami obejmującymi naniesienia przewodów kominowych (na rzucie dachu budynku z zaznaczeniem rodzaju przewodu , podłączonymi do niego lokalami z oznaczona jego numeracją wraz z oznaczeniem kondygnacji na których lokale są usytuowane, a także rodzajem włączonego do przewodu urządzenia); 5.3. z przeprowadzonych przeglądów wystawiania i dostarczania Zamawiającemu protokołów lub opinii podpisanych przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe, niezbędnych do rozliczania wykonanych usług; 5.3.1. w razie stwierdzenia podczas przeglądu nieprawidłowości zagrażających bezpośrednio zdrowiu lub życiu osób, Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o tym zagrożeniu niezwłocznie tj. nie później niż w ciągu 24 godzin od stwierdzenia tych nieprawidłowości, 5.3.2. w przypadku braku możliwości dostania się do budynku/lokalu, Wykonawca zgłasza ten fakt niezwłocznie administratorowi budynku, celem uzgodnienia kolejnego terminu kontroli, 5.4. wydawania indywidualnych opinii kominiarskich w razie zaistnienia takiej konieczności w zakresie prawidłowości podłączeń przewodów kominowych i ich stanu technicznego, na zlecenie, które wystawia administrator nieruchomości określając : adres nieruchomości, nr lokalu oraz opis usterek; 5.5. przyjmowania zgłoszeń w przypadkach awaryjnych wymagających natychmiastowej interwencji kominiarskiej po godzinach pracy Zamawiającego oraz w dni wolne od pracy; 6. Wymaga się, aby opinie były składane Zamawiającemu maksymalnie w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę stanu zagrożenia zdrowia lub życia mieszkańców, niezwłocznie tj. w dniu kontroli lokalu. Opinia będzie musiała zawierać: dokładny opis istniejącego przedmiotu opinii, szczegółowy opis zaleceń, które trzeba wykonać w celu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości wraz z opisem zakresu (precyzyjnym opisem stanu technicznego przewodu kominowego z wymiarowaniem miejsca uszkodzenia - również w zapisie elektronicznym na nośniku przenośnym danych) oraz metody wykonania przemurowania czy uszczelnienia komina, numer mieszkania oraz rysunek zawierający rzut przewodów kominowych w opiniowanym fragmencie budynku, którego opinia dotyczy. Opinie nie zawierające tych informacji nie zostaną przez Zamawiającego przyjęte do rozliczenia. 7. Wykonawca po wykonaniu przez najemcę prac objętych opinią kominiarską jest zobowiązany dokonać ponownego sprawdzenia wykonania zaleceń, które zostały ujęte w jego opinii z podanym terminem ich wykonania. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, do obowiązku Wykonawcy należy powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego, celem podjęcia stosownych działań. 8. W przypadkach, gdy Zamawiający wyrazi zgodę najemcy lokalu na montaż kotła c.o. lub kotła dwufunkcyjnego c.o. i c.wu., Wykonawca, wyda stosowną opinię wyłącznie na wniosek administratora lub przedstawiciela Zamawiającego. 9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem nieruchomości objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie respektował zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru nieruchomości, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane przez Wykonawcę części postępowania.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań - żąda oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże w zał. nr 4 do SIWZ, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi w zakresie usług kominiarskich (trwające minimum 12 miesięcy) o wartości co najmniej do wysokości składanej oferty wraz z załączeniem dokumentów - dowodów potwierdzających, że wykazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże w zał. nr 5 do SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym (sprzętem) gwarantującym terminowe i jakościowo dobre wykonanie usług: 1) dla części od 1 - do 5 (niezależnie czy przystępuje do jednej części czy tych pięciu części): minimum: 2 szt. - kamera kominowa, 1 szt. - detektor tlenku węgla, 1 szt. - analizator spalin, 8 szt. - anemometr ciągowy, 2) dla części od 6 - do 8 (niezależnie czy przystępuje do jednej części czy tych trzech części): minimum 2 szt. - kamera kominowa, 1 szt. - detektor tlenku węgla, 1 szt. - analizator spalin, 8 szt. - anemometr ciągowy, - zgodnie z wymogami technologicznymi dla prowadzenia usług kominiarskich. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże w zał. nr 6 do SIWZ, że dysponuje: 1) dla części od 1 - do 5 (niezależnie czy przystępuje do jednej części czy tych pięciu części): minimum 6 osób w zawodzie kominiarskim, w tym: co najmniej 5 osób posiadających tytuł mistrza kominiarskiego; 2) dla części od 6 - do 8 (niezależnie czy przystępuje do jednej części czy tych trzech części): minimum 5 osób w zawodzie kominiarskim, w tym: co najmniej 4 osoby posiadające tytuł mistrza kominiarskiego. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum (sumę ubezpieczenia) stanowiącą 100% ceny oferty. Spełnienie tego warunku będzie oceniane łącznie z dowodem zapłaty, o ile wprost z treści polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu nie będzie wynikało, że jest ona opłacona. Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz/e cenowy/e

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin składania opinii kominiarskich - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza-w granicach uregulowania art.144 ustawy Pzp, możliwość zmiany umowy: a) w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe; b) zmiany w zakresie sposobu wykonania zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; c) w przypadku zmiany stawki podatku VAT dotyczącej przedmiotu zamówienia; d) w przypadku zmiany wielkości zasobów w trakcie realizacji umowy spowodowanej między innymi: zmianą zarządcy nieruchomości, przejęciem nieruchomości przez właścicieli, zmianą formy własności nieruchomości, przejęciem w zarząd nowych nieruchomości; e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; f) w przypadku reorganizacji, likwidacji Zamawiającego; g) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami umowy; h) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna,93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna,93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.