eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży z terenu Gminy Oleśnica w okresie od 09 września 2013r. do 20 grudnia 2013r., uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum prowadzonych przez Gminę Oleśnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Oleśnica: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży z terenu Gminy Oleśnica w okresie od 09 września 2013r. do 20 grudnia 2013r., uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum prowadzonych przez Gminę Oleśnica
Numer ogłoszenia: 181579 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337710 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oleśnicy, ul. Kopernika 13, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3140380, faks 71 3140380.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży z terenu Gminy Oleśnica w okresie od 09 września 2013r. do 20 grudnia 2013r., uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum prowadzonych przez Gminę Oleśnica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci w szkołach, prowadzonych przez Gminę Oleśnica: 1) Szkoła Podstawowa w Smolnej - szacunkowo do 16 jednodaniowych gorących posiłków dziennie, 2) Szkoła Podstawowa w Sokołowicach - szacunkowo do 18 jednodaniowych gorących posiłków dziennie, 3) Szkoła Podstawowa we Wszechświętem - szacunkowo do 18 jednodaniowych gorących posiłków dziennie, 4) Gimnazjum Gminy Oleśnica w Oleśnicy - szacunkowo do 25 jednodaniowych gorących posiłków dziennie, 5) Szkoła Podstawowa w Ligocie Polskiej - szacunkowo do 35 jednodaniowych gorących posiłków dziennie, 6) Szkoła Podstawowa w Ligocie Małej - szacunkowo do 12 jednodaniowych gorących posiłków dziennie, 7) Szkoła Podstawowa Gminy Oleśnica w Oleśnicy - szacunkowo do 20 jednodaniowych gorących posiłków dziennie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wytwarzanie i dostarczanie: jednodaniowych gorących posiłków w opakowaniach jednorazowych, gotowych do spożycia, dzieciom i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Smolnej, Szkoły Podstawowej w Sokołowicach, Szkoły Podstawowej we Wszechświętem, Szkoły Podstawowej w Ligocie Polskiej, Szkoły Podstawowej w Ligocie Małej, Szkoły Podstawowej Gminy Oleśnica w Oleśnicy i Gimnazjum Gminy Oleśnica w Oleśnicy. 3. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 09 września 2013 r. do 20 grudnia 2013 r., z uwzględnieniem przerw w nauce (przerwy świąteczne itp.) tj. 73 dni. 4. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem do 144 dzieci. Szacunkowa dzienna ilość posiłków do 144 jednodaniowych gorących posiłków. Łączna szacunkowa ilość jednodaniowych gorących posiłków w okresie trwania umowy do 10512. Podane ilości są szacunkowe i w okresie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu/zwiększeniu), co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. 5. Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem w specjalistycznych termosach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego odbioru zużytych naczyń i sztućców jednorazowych oraz wszelkich odpadów pokonsumpcyjnych. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów ( również transportu) dla okresu wykonania zamówienia. 6. Każdy jednodaniowy gorący posiłek będzie składał się z drugiego dania z surówką. 7. Jednodaniowy gorący posiłek mogą stanowić również - pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety. Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 450 gramów: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) 200g, mięso 100g i surówka 150g. Pierogi, kopytka, makaron z sosem, krokiety - 300g oraz surówka 150g. Zamawiający zastrzega sobie, aby nie podawano dzieciom skrzydełek drobiowych oraz aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Wszystkie jednodaniowe gorące posiłki powinny być zapakowane pojedynczo w jednorazowych opakowaniach wraz z sztućcami i oddzielnie w opakowaniu zbiorczym dla każdej szkoły. 8. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinny odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno- sanitarnych. 9. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 ze zm.) i przepisami wykonawczymi. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze, określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. 10. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Dyrektorem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oleśnicy lub osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą, będącą pracownikiem Ośrodka. Jadłospis będzie układany przez Wykonawcę na okres jednego tygodnia do przodu i dostarczany Dyrektorom szkół. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektorów szkół będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z dożywiania, Wykonawca uzgadnia z Dyrektorami placówek szkolnych. 11. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. 12. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustala z Dyrektorami wyżej wymienionych szkół. 13. Wykonawca jest zobowiązany do: a) pozyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia, po upływie terminu na wniesienie odwołania, c) wykonania zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESTAURACJA POD DZWONEM Przemysław Paszek, ul. Chwaliszewska 10, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50037,12

  • Oferta z najniższą ceną: 50037,12 / Oferta z najwyższą ceną: 81993,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.