eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Piaski: Zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 181553 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153703 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Ogólna liczba osób objętych warsztatami wynosi maksymalnie 12 osób dorosłych. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników z ogólnej liczby uczestników, a tym samym proporcjonalnego obniżenia wartości zamówienia. 3) Miejsce realizacji zadania: Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć w we własnym zakresie lokal, który powinien znajdować się w Piaskach lub w odległości max. do 5 km od Piask, lokal ma spełniać wymogi BHP. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym najpóźniej do 7 dni od daty zawarcia umowy. 1.1 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom warsztatów: 1) materiałów niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w warsztatach (flamastry, długopisy, notatniki itp. - zależnie od wymogów ćwiczeń realizowanych w trakcie warsztatów); 2) kadry prowadzącej warsztaty i treningi z doświadczeniem pracy w zakresie prowadzenia ww zajęć, 3) ubezpieczenia NNW; 4) W trakcie przeprowadzania warsztatów Wykonawca w każdym dniu zajęć zapewnia: obiad składający się z dwóch dań, każdorazowy posiłek dla jednej osoby winien zawierać - zupa - 250 ml. - drugie danie - 400 ml, przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka itp.) - herbatę - 0,5 litra na osobę - kawę rozpuszczalną - 0,5 litra na osobę - ciastko - 150 gram na osobę 5) wydania certyfikatów (dla osób, które ukończą warsztaty) lub zaświadczeń o uczestnictwie (dla osób, które nie ukończą warsztatów) po akceptacji wzoru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do badania skuteczności warsztatów poprzez przeprowadzenie testów przed i po zakończeniu warsztatów. 1.2 Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia następującej dokumentacji: 1) listy obecności uczestników (podpisywane przez uczestników); 2) listy odbioru wyżywienia (podpisywane przez uczestników); 3) listy odbioru certyfikatów -zaświadczeń (podpisywane przez uczestników); 4) scenariuszy -konspektów warsztatów; 5) listy uczestników ubezpieczonych od NNW; 6) dzienników zawierających terminy i godziny poszczególnych zajęć; 7) testów oceniających skuteczność przeprowadzonych warsztatów (przygotuje pod kątem merytorycznym testy wiedzy do przeprowadzenia przed i po warsztatach); 8) ankiety ewaluacyjne oceniające sposób przeprowadzenia warsztatów (wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego); 9) dokumentacji zdjęciowej z realizowanych zajęć, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku; 10) protokołu podsumowującego realizację zadania. 1.3 Zakres tematycznych warsztatów powinien obejmować: Rozwój umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, nawyku pracy, autoprezentacji, tworzenia dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty aplikacyjne i autoprezentacja Wykaz ćwiczeń: - Zasady sporządzania dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu - zapoznanie się z ogólnymi zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych i analiza przykładowych dokumentów - CV, litu motywacyjnego. - Redagowanie dokumentów aplikacyjnych - skonstruowanie własnych dokumentów aplikacyjnych - listu motywacyjnego i życiorysu zawodowego. - Sporządzanie innych dokumentów przydatnych w poszukiwaniu - poznanie zasad sporządzania własnej oferty, odpowiedź na ofertę prasową. Forma ćwiczenia z wykorzystaniem przykładowych ofert prasowych. - Miniwykład - Znaczenie dokumentów aplikacyjnych i autoprezentacji w procesie poszukiwania pracy - podkreślenie znaczenia dokumentów aplikacyjnych w procesie poszukiwania pracy oraz ich roli w procesie prezentacji własnej osoby. Wypracowane materiały: - List motywacyjny - Życiorys zawodowy - własna oferta pracy - odpowiedź na ofertę prasową 1.4 Wymagania ogólne: 1) Wykonawca w miejscu realizacji warsztatów umieści informację o współfinansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej, zgodnie ze wzorem graficznym przekazanym przez Zamawiającego. 2) Warsztaty będą realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach między 9:00 a 18:00. 3) Grupa biorąca udział w warsztatach powinna odbyć 40 godzin szkolenia. 4) Dziennie grupa może odbyć nie więcej niż 8 godzin warsztatów. W trakcie każdego dnia warsztatowego grupa powinna mieć zapewnione dwie 30 minutowe przerwy; 5) Każdy uczestnik warsztatów otrzyma certyfikat ukończenia warsztatów lub zaświadczenie o uczestnictwie (jeśli nie ukończy warsztatu) Ww dokumenty powinny zawierać minimum: imię i nazwisko osoby uczestniczącej w warsztatach, nazwę i adres Wykonawcy, zakres tematyczny zajęć, informację: PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Kapitału Ludzkiego i Unii Europejskiej. Wzór przedmiotowego zaświadczenia i certyfikatu powinien zostać przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 6) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego informowania Koordynatora ze strony Zamawiającego o frekwencji uczestników warsztatów. 7) O skreśleniu Klienta z listy uczestników decyduje Zamawiający w konsultacji z Wykonawcą. 8) Po zakończonych warsztatach, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu: a. dokumentacji wymienionej w pkt.1.2, podpunkt 1 - 10; b. zbiorczej faktury wraz z imiennym wykazem osób biorących udział w warsztacie w terminie do 7 dni po zakończeniu zadania. 9) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 tekst jednolity)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Psychologiczne LOGOS Zbigniew Zatoński, ul. Narutowicza 16/18/5, 20-004 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.