eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Łagów: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2008
Numer ogłoszenia: 18153 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów, Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3074023, fax 041 3074023.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/lagow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, według poniższego zestawienia : L.p. Nazwa sortu umundurowania KOD CPV J.m. Ilość I Mundur wyjściowy leśnika 1 Mundur wyjściowy męski - marynarka 18230000-0 szt 8 - spodnie 18234000-8 szt 17 2 Mundur wyjściowy damski - marynarka 18230000-0 szt 2 - spódnica 18232000-4 szt 1 - spodnie 18234000-8 szt 2 3 Koszula biała męska z długim rękawem 18300000-2 szt 16 4 Koszula biała męska z krótkim rękawem 18300000-2 szt 12 5 Bluzka biała damska z długim rękawem - / - szt 2 6 Bluzka biała damska z krótkim rękawem 18300000-2 szt 1 7 Krawat 18420000-9 szt 16 8 Płaszcz wiosenno-jesienny damski 18200000-1 szt - 9 Plaszcz wiosenno-jesienny męski 18200000-1 szt 1 10 Kapelusz damski 18441000-2 szt - 11 Kapelusz męski 18441000-2 szt 2 12 Kurtka zimowa damska 18223200-0 szt 2 13 Kurtka zimowa męska -/- szt 10 14 Czapka mundurowa 18443000-6 szt 4 15 Szalik 18420000-9 szt 4 16 Skarpety 17281130-5 par 75 17 Półbuty wyjściowe 19313200-5 par 35 II Mundur codzienny leśnika 1 Koszula męska z długim rękawem 18300000-2 szt 30 2 Koszula męska z krótkim rękawem -/- szt 15 3 Bluzka damska z długim rękawem -/- szt 4 4 Bluzka damska z krótkim rękawem -/- szt - 5 Spodnie męskie 18234000-8 szt 21 6 Spódnica 18232000-4 szt - 7 Sweter 17282130-2 szt 25 8 Kamizelka 17282140-5 szt 12 9 Bluza z polaru 18223200-0 szt 19 10 Kurtka 18223200-0 szt 10 11 Czapka zimowa 18443000-6 szt 9 12 Peleryna 18221100-5 szt - 13 Półbuty codzienne 19313200-5 par. 15 III Mundur terenowy leśnika 1 Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/ 18410000-6 Kpl Bluza Spodnie Kamizelka 5 1 5 1 2 Ubranie zimowe /kurtka, spodnie/ 18410000-6 Kpl Spodnie 9 1 3 Czapka letnia 18443000-6 szt 10 4 Czapka zimowa 18443000-6 szt 4 5 Trzewiki terenowe 19315100-8 par. 18 6 Rękawice damskie 18511000-4 par. 1 7 Rękawice męskie -/- par. 5 8 Buty Goretex 19315100-8 par. 19 IV Oznaki 1 Stylizowany wizerunek orła 17261132-3 szt 5 2 Stylizowana gałązka modrzewia -/- szt - 3 Oznaki identyfikacyjne -/- szt 1 4 Oznaki służbowe -/- szt 5 Razem : V Odzież i obuwie robocze 1 Buty gumowo filcowe 19312200-8 par. 34 2 Buty gumowe 19312200-8 par. 37 3 Płaszcz przeciwdeszczowy (kurtka wodochronna) 18200000-1 szt 15 4 Ubranie letnie 18222100-2 kpl 1 5 Ubranie ciepłochronne 18222100-2 kpl 2 6 Kamizelka ciepłochronna 17282140-5 szt - 7 Fartuch stylonowy 18131000-6 szt - 8 Fartuch podgumowany 18131000-6 szt - 9 Chustka na głowę 18443000-6 szt - 10 Trzewiki profilaktyczne 19314000-0 par. - 11 Trzewiki przemysłowe 19330000-8 par. 1 12 Czapka letnia typu golfówka 18443000-6 szt 1 13 Torba bhp 19222000-8 szt 5

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.23.00.00 - Odzież różna Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.00.00 - Odzież różna Oryginalny kod CPV: 18.23.40.00 - Spodnie Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.40.00 - Spodnie Oryginalny kod CPV: 18.41.00.00 - Odzież specjalna Kod CPV wg słownika 2008: 18.41.00.00 - Odzież specjalna Oryginalny kod CPV: 19.31.22.00 - Buty gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.22.00 - Buty gumowe Oryginalny kod CPV: 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia Kod CPV wg słownika 2008: 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykaz wykonanej jednej dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (minimum 60000,00 zł brutto) dostawom stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5 do SIWZ. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych; e) spełniają wymagania zawarte w SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - zał. nr 2; 2) kosztorys ofertowy - zał. nr 4, zawierający ceny jednostkowe netto, w rozbiciu na poszczególne przedmioty umundurowania i odzieży roboczej oraz sumę netto wszystkich składników kosztorysu, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto określoną cyfrowo i słownie (po uwzględnieniu podatku VAT). Przy każdej pozycji należy podać producenta danego przedmiotu umundurowania i odzieży roboczej; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru - zał. nr 6, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesiący od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się ww Świadectwem (dotyczy sortów mundurowych); 6) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 7) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (opinie, listy polecające, referencje) wykazanych w wykazie wykonanych dostaw; 8) do oferty Wykonawca dołączy po jednej sztuce wzoru oferowanego wyrobu oznaczonej nazwą Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczonych wyrobów przez ich naruszenie fizyczne. Wyroby te zostaną zwrócone Wykonawcom po zawarciu umowy. Wzory wyrobów należy dostarczyć do Zamawiajacego w dniu otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/lagow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łagów Wola Łagowska 118 26-025 Łagów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Łagów Wola Łagowska 118 26-025 Łagów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.