eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Wynajem samochodów samowyładowczych wraz z kierowcą oraz maszyn i urządzeń wraz z obsługą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Świętochłowice: Wynajem samochodów samowyładowczych wraz z kierowcą oraz maszyn i urządzeń wraz z obsługą
Numer ogłoszenia: 18152 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. , ul. Łagiewnicka 76, 41-608 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 3451580, 3451915, faks 032 3451544.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem samochodów samowyładowczych wraz z kierowcą oraz maszyn i urządzeń wraz z obsługą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych samochodami samowyładowczymi, zestawem niskopodwoziowym, usług koparko - ładowarkami, frezarkami drogowymi oraz samochodu do transportu kontenerów, według potrzeb Zamawiającego z podziałem na 5 zadań: ZADANIE NR 1 Wynajem wraz z kierowcą samochodów samowyładowczych, czteroosiowych o dopuszczalnej masie całkowitej 32 t i ładowności do 20 t, wg potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa ilość godzin wynajmowanego sprzętu - 1.000 m-g. ZADANIE NR 2 Wynajem wraz z kierowcą zestawu niskopodwoziowego o wysokości najazdów umożliwiających wjazd i zjazd z zestawu rozkładarki Titan273 oraz walców. Szacunkowa ilość godzin wynajmowanego sprzętu - 200 m-g. ZADANIE NR 3 wynajem: a)koparko-ładowarkami kołowej typu CAT b)koparki kołowej obrotowej z przeznaczeniem do robót ziemnych, wyburzeniowych, przeładunkowych o pojemności łyżki 0,8-1.2m3, długość wysięgnika 7 m. Szacunkowa ilość godzin wynajmowanego sprzętu - koparko-ładowarka typu CAT ---1.000 m-g. Szacunkowa ilość godzin wynajmowanego sprzętu - koparka kołowa ~ 200 m-g. ZADANIE NR 4 Wynajem wraz obsługą frezarki drogowej, o szerokości frezowania 1000 mm. Szacunkowa ilość godzin wynajmu frezarki -100 m-g. ZADANIE NR 5 - wynajem wraz z kierowcą samochodu z załadunkiem hakowym do przewozu kontenerów kompostowni. Szacunkowa ilość godzin wynajmowanego sprzętu -50 m-g..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.10 - 60.18.10.10 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: wykaz minimum dwóch samochodów samowyładowczych, czteroosiowych o dopuszczalnej masie całkowitej 32 t i ładowności do 20 t, którymi dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów, Zadanie nr 2: wykaz minimum jednego zestawu niskopodwoziowego do przewozu maszyn i urządzeń drogowych takich jak Titan273, walce gumowe i stalowe, którym dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia zestawu niskopodwoziowego, Zadanie nr 3: wykaz minimum jednej koparko-ładowarki typu CAT o mocy nie mniejszej niż 90 KM do robót ziemnych, rozbiórkowych, przeładunkowych i porządkowych oraz minimum jednej koparki kołowej obrotowej z przeznaczeniem do robót ziemnych, przeładunkowych, którymi dysponuje wykonawca wraz z oznaczeniem ich danych technicznych, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia koparek, wraz z oznaczeniem danych technicznych; Zadanie nr 4: wykaz minimum jednej frezarki o szerokości frezowania 1000 mm, którymi dysponuje wykonawca wraz z oznaczeniem ich danych technicznych, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia frezarek, wraz z oznaczeniem danych technicznych; Zadanie nr 5: wykaz minimum 1 samochodu z załadunkiem hakowym do przewozu kontenerów, którymi dysponuje wykonawca wraz z oznaczeniem ich danych technicznych, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia frezarek, wraz z oznaczeniem danych technicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierowcy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji ( prawo jazdy kat. C), niezbędnych do wykonania zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje. Zadanie nr 2: wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierowcy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji ( prawo jazdy kat. CE), niezbędnych do wykonania zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje. Zadanie nr 3: wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako operatorzy koparek wraz z potwierdzeniem ich uprawnień do wykonania zamówienia, lub pisemne oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia. Zadanie nr 4: wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako operatorzy frezarek wraz z potwierdzeniem ich uprawnień do wykonania zamówienia, lub pisemne oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia. Zadanie nr 5: wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierowcy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji ( prawo jazdy kat. C), niezbędnych do wykonania zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. 41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76, pok. 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. 41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76, salka konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.