eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Remonty, modernizacja ulic, dróg gruntowych, chodników i bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Puck

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Puck: Remonty, modernizacja ulic, dróg gruntowych, chodników i bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Puck
Numer ogłoszenia: 1814 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Puck , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty, modernizacja ulic, dróg gruntowych, chodników i bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Puck.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni ulic asfaltowych 1.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi, mineralno asfaltowa, grysowo-żwirowa zamknięta - z obcinaniem krawędzi, 2.remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi, mineralno asfaltowa, grysowo-żwirowa zamknięta - bez obcinania krawędzi, 3.remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą bitumiczną na zimno grubości 4 cm, 4.remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami asfaltu lanego grysowo-żwirowa grubości 4 cm,, 5.frezowanie nawierzchni bitumicznych o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. 1 km, 6.oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej - mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej z bitumu, 7.oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej - mechaniczne skropienie nawierzchni asfaltem, 8.nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych mieszanką asfaltową-warstwa ścieralna gr. 3 cm, 9.wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - mieszanka mineralno-asfaltowa wbudowana mechanicznie. Naprawa dróg gruntowych 10. naprawa dróg gruntowych wykopywanie ręcznie za pomocą pospółki, 11. nawierzchni żwirowe warstwa górna gr 5 cm wykonane mechanicznie, 12.nawierzchni z żużla paleniskowego gr 8 cm (materiał inwestora zlokalizowany przy kotłowniach) z dowozem na miejsce wbudowania, 13.naprawa dróg gruntowych - praca walca gumowego, 14.naprawa dróg gruntowych - praca równiarki, 15.naprawa dróg gruntowych frezem bitumicznym grubości 4 cm. (materiał inwestora). Wykonanie remontów nawierzchni z elementów betonowych 16.Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce piaskowej, 17.rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce cementowo piaskowej, 18.rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x7 na podsypce piaskowej, 19.rozebranie nawierzchni z plyt betonowych 35x35x7 na podsypce cementowo piaskowej, 20.układanie, rozebranie i utrzymanie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych - rozebranie płyt ażurowych o powierzchni do 1 m2, 21.układanie, rozebranie i utrzymanie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych - rozebranie płyt pełnych o powierzchni do 3m2, 22.układanie, rozebranie i utrzymanie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych - rozebranie płyt pełnych o powierzchni ponad 3m2, 23.rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin, 24.rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin, 25.rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 na podsypce piaskowej, 26.rozebranie krawężników betonowych 15x30 na podsypce piaskowej, 27.rozebranie nawierzchni z trylinki grubości 15 cm na podsypce piaskowej, 28.wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi do 5 ton do 1 km, 29.wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi do 5 ton na odległość do 1 km, 30.transport wewnętrzny materiałów pojazdami samowyładowczymi do 5 ton na odległość do 0,5 km.. załadunek ręczny, brukowiec, kostka kam. 31.transport wewnętrzny materiałów pojazdami skrzyniowymi do 5 ton na odl. 0,5 km z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym materiały sztukowe do 50 kg, 32.transport wewnętrzny materiałów pojazdami skrzyniowymi do 5 ton na odl. 0,5 km z załadunkiem wyładunkiem ręcznym materiały sztukowe 50 do 100 kg, 33.transport wewnętrzny materiałów pojazdami skrzyniowymi do 5 ton na odl. 0,5 km z załadunkiem ręcznym materiały sztukowe ponad 150 do 200 kg, 34.transport wewnętrzny materiałów sztukowych na odl. 0,5 km z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym, ładunek 200-1000 kg transport samochodem skrzyniowym do 5 ton, 35.transport wewnętrzny materiałów sztukowych na odl. 0,5 km z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym, ładunek 1000 do 2000 kg transport samochodem 5-10 t, 36.układanie płyt ażurowych o powierzchni do 1m2 - materiał inwestora, 37.układanie płyt pełnych o powierzchni do 3m2 - materiał inwestora, 38.układanie płyt pełnych o powierzchni ponad 3m2 - materiał inwestora, 39.nawierzchnia z płyt drogowych betonowych sześciokątnych gr 15 cm, wypełnienie spoin piaskiem, 40.remont cząstkowy nawierzchni z trylinki na podsypce piaskowej, 41.remont cząstkowy nawierzchni z płytek chodnikowych 50x50 na podsypce piaskowej, 42.remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, 43.chodniki z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 44.chodniki z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (płytki chodnikowe materiał inwestora), 45.chodniki z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce cementowo-piskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 46.chodniki z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowa (płytki chodnikowe - materiał inwestora), 47.chodniki z płyt betonowych 35x35x7 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 48.chodniki z płyt betonowych 35x35x7 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (płytki chodnikowe materiał inwestora), 49.chodniki z płyt betonowych 35x35x7 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 50.chodniki z płyt betonowych 35x35x7 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (płytki chodnikowe - materiał inwestora), 51.krawężniki betonowe wystające 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej, 52.krawężniki betonowe wystające 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej (krawężnik materiał inwestora), 53.obrzeże betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 54.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara, 55.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolorowa, 56.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara, 57.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolorowa, 58.podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, 59.podbudowy betonowe, z dylatacją, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm - beton B-15, 60.rowki pod obrzeża o wymiarach 20x20, 61.rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x40, 62.ławy pod krawężniki, betonowe z oporem, 63.koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kat. I-IV na gr 20 cm, 64.obramowanie jezdni lub chodników z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 7-9 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego Zgodnie z warunkami ich umieszczenia na drogach, na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r.Nr 220 poz. 2181 ze zm.) - szczegółowe warunki techniczne dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach. Wymagania techniczne dot. znaków drogowych pionowych: Wszystkie znaki drogowe muszą posiadać aprobatę techniczną wydaną przez instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie oraz certyfikat bezpieczeństwa B wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. Naprawę oznakowania pionowego ulic należy wykonać w ciągu 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego, pozostałe usługi w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 65.Usunięcie ze znaków zanieczyszczeń trudnych do usunięcia np. farby, 66.mycie znaków drogowych, 67.prostowanie i malowanie słupków do znaków, 68.prostowanie słupków do znaków, 69.demontaż tarczy, 70.montaż tarczy znaku, 71.poprawne mocowanie tarczy znaku, 72.demontaż słupka do znaku wraz z betonowaniem, 73.montaż słupka do znaku, 74.słupek do znaków ocynkowany 2 H=3,50 75.znak typu B i C, 76.znak typu B 20, 77.znak typu A, 78.znak typu A7 - gen. II, 79.znak typu D 600x600, 80.znak typu D 6 - gen. II, 81.znak typu D 600x750, 82.tabliczki do 0,25 m2 83.tabliczki powyżej 0,25 m2 84.obejma na znaki ocynkowana, 85.godzina warsztatowa dla innych prac związanych z utrzymaniem oznakowania, 86.słupek U 7 ze słupkiem wewnętrznym ocynkowanym, 87.lustro O 600.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie dróg, placów, parkingów o wartości brutto min. 500.000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać, że dysponuje osobami zapewniającymi realizację zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w tym: - Kierownik Budowy z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami, posiadający uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane [Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z póżn. zm.] oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578]) lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami objętymi niniejszym zamówieniem, wymagana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania niniejszego warunku na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wyknoawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej spełni warunek posiadania uprawnień posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoim kraju pochodzenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem poniższych przypadków: 1)zmiany przedstawiciela ze strony Zamawiającego, 2)zmiany numeru konta lub innych danych podmiotowych stron umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.miasto.puck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck - Sekretariat pokój 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.