eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana Dolna › Remont po powodzi dróg miejskich w Mszanie Dolnej- ul. Zarabie boczna do potoku Adamczykowego oraz posesji P. Micka w km 0+000-0+500 - ul. Smrekowa w km 0+000-0+160 - ul. Słomka boczna os. Bodziochy za potokiem w km 0+000-0+150

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Mszana Dolna: Remont po powodzi dróg miejskich w Mszanie Dolnej: - ul. Zarabie boczna do potoku Adamczykowego oraz posesji P. Micka w km 0+000-0+500 - ul. Smrekowa w km 0+000-0+160 - ul. Słomka boczna os. Bodziochy za potokiem w km 0+000-0+150
Numer ogłoszenia: 181436 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mszana Dolna , ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310417, faks 018 3311555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana-dolna.pl /BIP/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont po powodzi dróg miejskich w Mszanie Dolnej: - ul. Zarabie boczna do potoku Adamczykowego oraz posesji P. Micka w km 0+000-0+500 - ul. Smrekowa w km 0+000-0+160 - ul. Słomka boczna os. Bodziochy za potokiem w km 0+000-0+150.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty podstawowe związane z wykonaniem remontu nawierzchni żwirowo-tłuczniowych i bitumicznych na drogach miejskich. Roboty polegają na wyprofilowaniu podłoża, utwardzeniu drogi tłuczniem gr. 15-40 cm z zamknięciem masą mineralno-asfaltowa gr. 6 cm, oraz utwardzeniem poboczy. Długość odcinków dróg - wg przedmiarów; szerokość jezdni 3,0-5,0 m. Występują również roboty związane z odwodnieniem takie jak : utwardzenie dna rowów korytkami betonowymi, remont przepustów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min 200 000,00 zł w ramach oddzielnej umowy, wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania przez inwestora. 2) Wykonawca ma do dyspozycji osoby mające kwalifikacje do wykonania zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia). Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże iż dysponuje osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - drogowej bez ograniczeń (lub uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej dróg), a także przedłoży dla wskazanych osób dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. 3 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca przedłoży: 1) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min 200.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 1.2 Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do niniejszej SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. winny przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki o ile wartość zamówienia przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 200.000,00 zł oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - na druku stanowiącym zał. nr 3 do niniejszej SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w rozdz. II. pkt.1 f), Dokumenty - referencje od poprzednich Zamawiających muszą określać termin realizacji , zakres i wartość robót 5. Informację o kierowniku budowy i kierowniku grupy robót wraz z kserokopią stosownych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej bez ograniczeń i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zał. nr 4 do niniejszej SIWZ 6. Polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7. Informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi udokumentować, że jego wysokość posiadanych środków finansowych lub jego zdolność kredytowa wynosi minimum 200.000,00 zł 8. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Akceptacja projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy do oferty należy załączyć projekt umowy stanowiący zał. nr 7 do niniejszej SIWZ z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 10. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót, zał. nr 8 do niniejszej SIWZ 11. Harmonogram rzeczowo-finansowy 12. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w ofercie podwykonawcę zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podwykonawcy do współpracy zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana-dolna.pl BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Mszana Dolna ul. Marszałka Piłsudskiego 2 34-730 Mszana Dolna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Mszana Dolna, ul. Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna, pokój nr 3 - Sekretariat Burmistrza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.