eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Operacja Puck-z przeszłością w przyszłość. Aktualizacja systemu informacji miejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-08

Puck: Operacja Puck-z przeszłością w przyszłość. Aktualizacja systemu informacji miejskiej
Numer ogłoszenia: 181374 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Puck , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Operacja Puck-z przeszłością w przyszłość. Aktualizacja systemu informacji miejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Operacja Puck-z przeszłością w przyszłość. Aktualizacja systemu informacji miejskiej Część I: Zakup elementów małej architektury. Część II: Zakup elementów dotyczących informacji na szlakach tematycznych. Część III: Zakup wiat przystankowych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawy stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 34.92.84.80-6, 39.11.36.00-3, 38.12.00.00-2, 44.21.23.21-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I; 6.700,00 zł. (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych 00/100). Część II; 1.500 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Część III; 1.100,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I; Warunkiem jest: należyte wykonanie dostaw zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 50.000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia na druku załączonym do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Na potwierdzenie powyższego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie przedmiotowych dostaw. Część II; Warunkiem jest: należyte wykonanie dostaw zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 20.000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia na druku załączonym do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Na potwierdzenie powyższego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie przedmiotowych dostaw. Część III; Warunkiem jest: należyte wykonanie dostaw zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 20.000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia na druku załączonym do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Na potwierdzenie powyższego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie przedmiotowych dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że: Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem poniższych przypadków: 1)zmiany przedstawiciela ze strony Zamawiającego, 2)zmiany numeru konta lub innych danych podmiotowych stron umowy. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.miasto.puck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck. Sekretariat - pokój 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup elementów małej architektury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup elementów małej architektury: słup ulicowskazu 120 sztuk - profil słupa: okrągły - wysokość do 4,5 m - materiał: stal, żeliwo - kolor: czarny półmat- ocynk proszkowy - montaż do zabetonowania - tablice montowane na tulejach obrotowych Zamówienie obejmuje transport i montaż elementów Preferowany słup wpasowujący się w charakter starych uliczek małego miasteczka tablica ulicowskazu 250 sztuk - standard nazwa ulic (druk) 250 sztuk (zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego) słupek do kosza 60 sztuk kosz na śmieci 60 sztuk kosze - montowane na słupkach, pojemnik zdejmowany z pokrywą, - pojemnik wyjmowany - uchwyty do przenoszenia i opróżniania pojemnika - pojemność ok. 100 litrów - materiał: stal, żeliwo - kolor czarny półmat - słupek: montaż do zabetonowania Zamówienie obejmuje transport i montaż elementów Preferowany słupek i kosz wpasowujący się w charakter starych uliczek małego miasteczka ławka 60 sztuk (w tym 56 ławek pojedynczych z oparciem i 4 ławki podwójne z oparciem) - materiał: stal, żeliwo, drewno - długość ok. 180 cm - montaż: do zabetonowania - kolor: czarny półmat elementy stali, żeliwo - ocynk proszkowy Zamówienie obejmuje transport i montaż elementów Preferowany słupek i kosz wpasowujący się w charakter starych uliczek małego miasteczka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 34.92.84.80-6, 39.11.36.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup elementów dotyczących informacji na szlakach tematycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup elementów dotyczących informacji na szlakach tematycznych tablica do słupka informacyjnego 20 sztuk słupki informacyjne 20 sztuk nadruk jednostronny na tablicach słupka informacyjnego tablica informacyjna 8 sztuk nadruk dwustronny na tablicę informacyjną 8 sztuk Zamówienie obejmuje transport i montaż elementów Wszystkie elementy należy wykonać zgodnie z załączonym dokumentem System Informacji Miejskiej Pucka (załącznik nr 7 do SIWZ) gdzie określono parametry techniczne: tablic do słupka informacyjnego, słupka informacyjnego, tablic informacyjnych. Projekty graficzne nadruków na tablice słupka informacyjnego oraz na tablice informacyjne, dostarczone zostaną przez Zamawiającego. stacja pogodowa 1 sztuka Materiał: stal, żeliwo, miedź Wymiary: ok. 200 cm wysokości Kolor: czarny półmat elementy stali, żeliwo - ocynk proszkowy Montaż: na stałe montowana w podłożu Elementy pomiarowe: barometr mechaniczny, higrometr mechaniczny Zamówienie obejmuje transport i montaż elementów Lokalizacja: działka nr 115 w Pucku obręb ew. 2.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 38.12.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wiat przystankowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wiat przystankowych wiata przystankowa aluminiowa 3 sztuki szerokość min 4 metry, wysokość Ścian ok. 2,2m, szerokość ścian bocznych ok. 1,5m Materiał: - Profile aluminiowe, lakierowane - pokrycie dachowe z poliwęglanu komorowego - ścian przeszklone szybami hartowanymi o grubości min. 8 mm Dodatkowo: Siedziska: foteliki z laminatu kolorowego, Znak przystanku Ramka (preferowana zatrzaskowa) z rozkładem jazdy, format A2 Napisy z nazwami przystanku Aluminiowa gablota reklamowa, podświetlana, 2-stronna, o wym. min 1,2m x 1,8m Fundamenty prefabrykowane punktowe Lokalizacja wiat: ul 10-go Lutego, działka nr 9 w obrębie ew. 2.1 ul Wejherowska, działka nr 1/1 w obrębie ew. 1.1 ul Topolowa, działka nr 114/2 w obrębie ew. 3.1 Zamówienie obejmuje transport i montaż elementów Zakup wiat przystankowych wiata przystankowa aluminiowa 3 sztuki szerokość min 4 metry, wysokość Ścian ok. 2,2m, szerokość ścian bocznych ok. 1,5m Materiał: - Profile aluminiowe, lakierowane - pokrycie dachowe z poliwęglanu komorowego - ścian przeszklone szybami hartowanymi o grubości min. 8 mm Dodatkowo: Siedziska: foteliki z laminatu kolorowego, Znak przystanku Ramka (preferowana zatrzaskowa) z rozkładem jazdy, format A2 Napisy z nazwami przystanku Aluminiowa gablota reklamowa, podświetlana, 2-stronna, o wym. min 1,2m x 1,8m Fundamenty prefabrykowane punktowe Lokalizacja wiat: ul 10-go Lutego, działka nr 9 w obrębie ew. 2.1 ul Wejherowska, działka nr 1/1 w obrębie ew. 1.1 ul Topolowa, działka nr 114/2 w obrębie ew. 3.1 Zamówienie obejmuje transport i montaż elementów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.