eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie i dostawa drewnianych siedzisk modułowych wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-16

Łódź: Wykonanie i dostawa drewnianych siedzisk modułowych wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi
Numer ogłoszenia: 181133 - 2016; data zamieszczenia: 16.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136745 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 416; 27 21 417, faks 42 6367980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa drewnianych siedzisk modułowych wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem niniejszego postępowania jest Wykonanie i dostawa drewnianych siedzisk modułowych wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi, polegające na instalacji indywidualnie zaprojektowanych siedzisk drewnianych, na konstrukcji stalowej montowanych do istniejącego fundamentu. Rama stalowa z profilu 50x30 mm, grubość ścianki 3 mm. Stal czarna s235 malowana farbą proszkową poliestrową w kolorze RAL 9005. Poprzeczki stalowe z profilu 30x30 mm, grubość ścianki 2 mm. Stal czarna s235 malowana farbą proszkową poliestrową RAL 9005. Deski siedziska wykonane z modrzewia syberyjskiego. Dopuszczalny inny gatunek drewna o ile Wykonawca jest w stanie zapewnić trwałość siedzisk przez okres 5 lat. Drewno lite o wilgotności 10-12% (niedopuszczalne klejenie blokowe oraz na mikrowczepy drewna) impregnowane olejem barwionym na kolor brązowy odporne na działanie promieni UV, o właściwościach pleśnio i grzybobójczych. Drewno pokryte lakierem poliuretanowym stosowanym na zewnątrz, odpornym na warunki atmosferyczne oraz działanie promieni UV. Wkręty do drewna stożkowe 4,5 x 50 mm utwardzane (powłoką galwaniczna 5-10 mikronów). Mocowanie siedziska do istniejącego fundamentu betonowego za pomocą kotw stalowych do betonu o gwincie M6, (powłoka galwaniczna 5-10 mikronów) - po dwie kotwy na mocowanie. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów i urządzeń. Przewożone siedziska i ich elementy powinny na czas transportu zostać zabezpieczone przed uszkodzeniem. Siedziska powinny zostać wyprodukowane zgodnie z projektem oraz z materiałów opisanych w niniejszym dokumencie. Dopuszczalna jest zmiana proponowanych materiałów, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę rękojmi trwałości siedzisk i wszystkich ich elementów, przez co najmniej 5 lat. Siedziska montowane są trwale do istniejącego fundamentu, na odcinku 40 m, licząc od strony zachodniej. Montaż za pomocą kotw do wierzchniej powierzchni betonowego fundamentu. Siedziska należy montować zgodnie z rysunkiem rozmieszczenia układu modułów siedzisk. Dopuszczalne przesunięcie siedzisk względem projektu - 20%, przy czym siedziska montowane obok siebie (stykające się) są traktowane jako grupa i nie należy ich montować odsuniętych od siebie. Powyższy zakres robót należy zrealizować w oparciu o dokumentację techniczną i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga 60 miesięcznego okresu rękojmi. Dokumentacja projektowa dotyczy niniejszego postępowania w zakresie siedzisk modułowych oznaczonych symbolami MA i MB stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. II. Wykonawca jest zobowiązany: 1. wykonać, dostarczyć oraz zamontować przedmiotu Umowy Zamawiającemu do obiektu MOSiR w Łodzi, pod adresem wskazanym przez Zamawiającego, we wskazanych na obiekcie miejscach w terminie wskazanym w ofercie co strony potwierdzą pisemnie protokołem przekazania; 2. wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami; 3. w przypadku, gdy dostarczony przedmiot Umowy będzie niekompletny lub będzie zawierał wady, zostanie to odnotowane w Protokole odbioru, w tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie w dodatkowym terminie, wyznaczonym przez Zamawiającego dostarczyć / wymienić na własny koszt przedmiot Umowy brakujący i / lub wolny od wad; 4. powiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni o planowanym terminie rozpoczęcia dostawy i montażu przedmiotu umowy; 5. udzielić Zamawiającemu potrzebnych informacji o stosunkach faktycznych i prawnych dotyczących towaru oraz wydać Zamawiającemu stosowne dokumenty; 6. w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego korzystania, załączy informację dotyczącą sposobu korzystania; 7. wydać przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 8. w przypadku dostarczenia towaru uszkodzonego, złej jakości, wymienić je na własny koszt w terminie do 5 dni roboczych, przy czym Zamawiającemu przysługuje naliczenie kar umownych, o których mowa w § 5 projektu umowy; 9. do posiadania polisy ubezpieczeniowej, ważnej nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmującej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość niniejszej umowy. III. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia. Ilekroć w SIWZ, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, parametrów, specyfikacji jakościowych, użytkowych, funkcjonalnych i technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności produktów w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, że należy przyjąć stosowanie elementów spełniających normy i parametry techniczne nie gorsze w zakresie parametrów technicznych, jakościowych użytkowych oraz funkcjonalnych od elementów wskazanych w tym opisie. Wymaga się bezwzględnie zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w opisie. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany udowodnić, że oferowane produkty spełniają założenia projektu. W przypadku ewentualnej zmiany na materiały równoważne Wykonawca do oferty przetargowej zobowiązany jest dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (tj. karty techniczne, aprobaty techniczne). Kształt fundamentu, do którego mają być zamontowane siedziska modułowe stanowi prostopadłościan o szerokości 52 cm i długości 40 m. Wysokość jest nieregularna. Szczegółowe wymiary modułów zawiera załączony plik projekt modułów - poprawiony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.10.00 - Siedziska .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Alberts Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Leszczyńska 4f, 64-113 Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30810,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36099,82

  • Oferta z najniższą ceną: 36099,82 / Oferta z najwyższą ceną: 36099,82

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.