eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomierz › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.036.272,00 PLN



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Lubomierz: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.036.272,00 PLN
Numer ogłoszenia: 181085 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomierz, Plac Wolności 1, 59-623 Lubomierz, woj. dolnosląskie, tel. 075 7833166, fax 075 7833167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.036.272,00 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 1.036.272 PLN na realizację zadań inwestycyjnych i bieżących zaplanowanych na 2007 rok, w tym: a) Dokumentacja na wodociąg i kanalizację w Popielówku do kwoty 100.000,- złotych. b) Modernizacja budynku po szkole filialnej w Olesznej Podgórskiej na mieszkania do kwoty 260.000,- złotych. c) Dokumentacja na modernizację oczyszczalni ścieków w Lubomierzu do kwoty 80.000,- złotych. d) Dokumentację na kanalizację i wodociąg ul. Jeleniogórskiej do kwoty 50.000,- złotych. e) Dokumentację na świetlicę w Radoniowie do kwoty 10.000,- złotych. f) Remont ratusza do kwoty 86.272,- złotych.. g) Remonty dróg i chodników do kwoty 125.000,- złotych. h) Remont świetlic do kwoty 100.000,- złotych. i) Wniesienie wkładu do ZUOK sp. z o.o. IZERY do kwoty 150.000,- złotych. j) Zakup samochodu na dowóz uczniów dla Szkoły Podstawowej w Lubomierzu do kwoty 50.000,- złotych. k) Zakup kserokopiarki dla Gimnazjum w Lubomierzu do kwoty 7.000,- złotych. l) Zakup beczki asenizacyjnej zaczepianej do ciągnika do kwoty 18.000,- złotych. 1) Kredyt inwestycyjny w wysokości 1.036.272 PLN 2) Waluta kredytu - PLN 3) Okres kredytowania - 99 miesięcy. 4) Uruchomienie kredytu - w transzach w terminie od 16 października do 31 grudnia 2007, w terminie do 3 dni o złożenia zlecenia. 5) Prowizja jednorazowa - płatna po uruchomieniu kredytu. 6) Odsetki płatne przez cały okres trwania umowy na koniec każdego miesiąca za ten miesiąc. 7) Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel in blanco. 8) Oprocentowanie kredytu zmienne, wskaźnik oprocentowania WIBOR 1 M + marża (marża stała przez cały okres spłaty kredytu). 9) Spłata kapitału w równych kwartalnych ratach od stycznia 2008 r, przyjmując spłatę w następujących latach: a) w 2008 r. kwotę 140.000 zł b) w 2009 r. kwotę 50.000 zł c) w 2010 r. kwotę 142.000 zł d) w 2011 r. kwotę 142.000 zł e) w 2012 r. kwotę 142.000 zł f) w 2013 r. kwotę 142.000 zł g) w 2014 r. kwotę 142.000 zł h) w 2015 r. kwotę 136.272 zł. 10) refundacja poniesionych wydatków inwestycyjnych na realizację ww. zadań w okresie od 01 stycznia 2007 do czasu podpisania umowy. Wykaz dokumentów stanowiących Integralną część SIWZ: 1) opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu miasta i gminy Lubomierz za 2006 r. 2) uchwała Rady Miejskiej Gminy Lubomierz w sprawie budżetu gminy na 2007 r., 3) załącznik nr 10 do uchwały budżetowej, 4) opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu budżetu gminy i miasta oraz o prawidłowości załączonej do budżetu gminy prognozy kwoty długu, 5) sprawozdanie z wykonania budżetu za I pół.2007 r. tj. NDS, RB 27S zbiorcze, Rb 28S zbiorcze, PDP, Rb-Z, 6) opinia RIO o informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2007 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 99.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci spełniający następujące warunki: 1. Oferent jest bankiem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z p. zm.). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem Technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Złożyli wszystkie dokumenty i oświadczenia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Oferenta dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania. Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane wg kryterium: cena - koszt całkowity kredytu - 100% Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszej dla Zamawiającego w zakresie wymienionego kryterium (najtańszej oferty spośród podlegających ocenie). Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto stanowiąca sumę cen za wykonanie poszczególnych składników zamówienia. Pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów. Oferta najtańsza, otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym Oferentom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów. Oferent określa ceny brutto w złotych polskich - na dzień wykonania usługi. Opłaty, prowizje, marża określone przez Oferenta są cenami kompletnymi, jednoznacznymi i ostatecznymi. Miejsca przeznaczone do wypełnienia poprzez wpisanie cen muszą zostać wypełnione. W przypadku gdy oferent nie przewiduje żadnych opłat, bądź prowizji winien wpisać 0 zł. W celu określenia ceny ofertowej dla porównania ofert, Oferenci przyjmują wysokość oprocentowania za cały okres kredytowania wg wskaźnika oprocentowania WIBOR 1M na dzień 31 sierpnia 2007 r. i marżę. Marża będzie stała przez okres kredytowania. Do obliczeń należy przyjąć jednorazowe wykorzystanie kredytu od dnia 16 października 2007 r. Pozycje, dla których nie zostaną wystawione przez Oferenta ceny, zostaną uznane za brakujące. Brak wyceny którejkolwiek z pozycji z Formularza ofertowego powoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy. Ocena ofert będzie się odbywała wg następującej zasady: W zakresie kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. wg wzoru: P = (C.min. / C.of.) x 100 pkt. przy czym 1 pkt. odpowiada 1%, gdzie: P - liczba punktów przyznanej ofercie C. min. - najniższa cena ofertowa brutto C. of. - cena ofertowa Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Oferenci zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Wypełniony Formularz oferty. 2. Aktualny dokument określający status prawny Oferenta, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6. Parafowany projekt umowy z uwzględnieniem wymagań określonych w Części II Przedmiotu zamówienia. W stosunku do dokumentów i oświadczeń Zamawiający stawia następujące wymogi formalne : Mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby: 1. Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. 2. W przypadku wymaganego doświadczenia, podmiot występujący wspólnie udokumentował doświadczenie w wykonywaniu robót powierzonych mu do wykonania. 3.Podmioty w sumie spełniały wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego i technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Upoważnili jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych (lidera), przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). 5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierała zobowiązanie tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubomierz.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Lubomierz, Plac Wolności 1, 59-623 Lubomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Lubomierz, Plac Wolności 1, 59-623 Lubomierz w sekretariacie Urzędu osobiście lub pocztą..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.