Ogłoszenie z dnia 2010-07-08
Białystok: Świadczenie usług hotelarskich wraz z usługą gastronomiczną
Numer ogłoszenia: 181055 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wspierania Organizacji Pozarządowych, ul. Zwycięstwa 26c/3, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 732 28 46, faks 85 732 28 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie w partnerstwie z administracją samorządową.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarskich wraz z usługą gastronomiczną.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych, a także wynajmu sali z wyposażeniem zapewniających przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Podlaski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; projekt realizowany jest w ramach Priorytetu VII, działanie 7.2, poddziałanie 7.2.2. 2. Charakterystyka usług hotelarskich: 2.1 hotel o standardzie co najmniej 3 gwiazdek w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 188 z 2004 r., poz. 1945), 2.2 sala, w której będą prowadzone szkolenia, winna być klimatyzowana umożliwiająca przeprowadzenie szkolenia dla min. 20 osób, wyposażona w rzutnik multimedialny, ekran oraz flipchart. 3. Charakterystyka usług gastronomicznych: a) Śniadanie: śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, b) Serwis w trakcie przerw kawowych obejmujący w szczególności kawę, herbatę, wodę mineralna, soki, ciasteczka, ciasta, mleczko; c) Obiad złożony z zupy, dania głównego, deseru oraz napojów, d) Kolacja zwykła złożona z dania głównego, zestawu zimnego oraz napoi, e) Kolacja uroczysta z zupy, dania głównego, zestawu zimnego, przekąsek i sałatek oraz napoi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, działanie 7.2, poddziałanie 7.2.2. 2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK Zejer Krzysztof Zejer, Marta Zejer s.c, Barszczewo 2A, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37411,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40030,00
Oferta z najniższą ceną: 40030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40030,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Po wstępnym rozpoznaniu rynku w zakresie usług hotelarskich i restauracyjnych, Hotel MK Zejer z siedziba w Barszczewie 2A posiada najkorzystniejszą ofertę finansową oraz dogodną lokalizację na obrzeżach miasta. Mając na uwadze zapis art. 5 ust 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), dopuszczający zastosowanie trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki w odniesieniu do usług o charakterze niepriorytetowym, w przypadku gdy zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, wybór trybu zamówienia z wolnej ręki w zaistniałej sytuacji jest jak najbardziej racjonalny i zasadny. Umożliwi to także terminową realizację zadania. W przypadku nieterminowej realizacji zobowiązań wynikający z umowy o dofinansowanie projektu, mogłoby to narazić Zamawiającego na negatywne konsekwencje ze strony instytucji wdrażającej. Przewiduje się zawarcie umowy z Wykonawcą wybranym w tym trybie jedynie do czasu wyłonienia Wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego. Przy wyborze Wykonawcy kierowano się m. in. zaufaniem do Wykonawcy wynikającym z należytego wykonania wcześniejszych zamówień, dotychczasową ceną za świadczenie usług hotelarskich, łatwością sprawowania przez Zamawiającego kontroli nad sposobem wykonania przedmiotu zamówienia, a także niedostępnością alkoholu w pobliżu hotelu. Ponadto wybór Wykonawcy usług hotelarskich z wolnej ręki podyktowany był koniecznością pilnego i szybkiego rozpoczęcia szkoleń w projekcie (zgodnie z harmonogramem projektu) pn. Podlaski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; projekt realizowany jest w ramach Priorytetu VII, działanie 7.2, poddziałanie 7.2.2). Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie oraz informacjami na temat wdrażania projektu, pierwsze szkolenia i zajęcia powinny rozpocząć się w miesiącu maju. Ze względów organizacyjnych, wstępnie pierwsza grupa szkoleniowa miała być organizowana przez lidera projektu - Ośrodek Wspierania Organizacji Pozarządowych, jednak w związku z dużym zainteresowaniem projektem w mieście i gminie Łapy i zgłaszającymi się chętnymi do udziału w szkoleniu w porozumieniu lidera z partnerem, biorąc pod uwagę duże zainteresowanie i pilną potrzebę mieszkańców gminy i miasta Łapy zdecydowano o realizacji I szkolenia przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach. Z uwagi na krótki/ograniczony czas, wybór Wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego, mógłby nastąpić nie wcześniej niż w drugiej połowie czerwca br. Biorąc pod uwagę, iż ogłoszenie o zamówieniu zostałoby zamieszczone w trzeciej dekadzie maja oraz minimalny czas na składanie ofert, rozstrzygnięcie postępowania (np. ewentualne prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w sprawie wyjaśnień oferty, albo też zwracanie się do Wykonawców o uzupełnieni dokumentów i oświadczeń), oczywiste jest więc, że zastosowanie trybu konkurencyjnego skutkowałoby niemożnością świadczenia usług hotelarskich w terminach wynikających z projektu. Mając powyższe na uwadze, do czasu wyłonienia Wykonawcy w trybie konkurencyjnym, zastosowanie wyboru z wolnej ręki Hotelu Zejer jest jak najbardziej zasadne i celowe.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach oświatowych: VIII LO - część I SP Nr 6 - część II PS Nr 65 - część III SP Nr 20 - część IV
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu niezbędnego do realizacji programu pozaustrojowego zapłodnienia do Kliniki Rozrodczości i Endokrynologii Ginekologicznej USK w Białymstoku
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2024 - 2025
- Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Białymstoku - etap III
- Dostawa endoprotez kolana
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej w dniu 30.07.2024 r.
- Usługa gastronomiczna- Letnia Szkoła w Cieszynie
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.