Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Wałcz: Świadczenie usług medycznych dla pracowników cywilnych wojska i żołnierzy zawodowych
Numer ogłoszenia: 18080 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1906 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, faks 067 2502184, 2502971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rbm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla pracowników cywilnych wojska i żołnierzy zawodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług medycznych dla pracowników cywilnych wojska i żołnierzy zawodowych JW. 1906 Wałcz, JW. 1906 - Skład Mosty w zakresie medycyny pracy (badania profilaktyczne wstępne, okresowe i kontrolne).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. - posiadają wpis do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzony przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej lub Wojewodę 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w podrozdziale I składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ 1.2. w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.. Oświadczenie o korzystaniu bądź niekorzystaniu z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia i zdolności finansowej stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 1.3. aktualny odpis rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzony przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej lub Wojewodę, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ 2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3. Wykonawcy zagraniczni 3.1.Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2. ppkt 2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ppkt 3.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 4. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 4.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 4.1., składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 2 ppkt 2.1 i 2.2 składa osobno każdy z Wykonawców; a) pozostałe oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz - zamówienia publiczne
tel. (067) 250-26-22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1906, Kancelaria Jawna ,ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług medycznych dla pracowników cywilnych wojska i żołnierzy zawodowych JW 1906 Wałcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnienie Planowana ilość badań konsultacja pulmonologiczna 40 konsultacja neurologiczna 300 Konsultacja okulistyczna 300 konsultacja laryngologiczna 80 konsultacja psychiatryczna 50 konsultacja dermatologiczna 10 morfologia 300 OB 300 Badanie ogólne moczu 300 jonogram 300 Poziom glukozy 300 Poziom mocznika 300 Poziom kreatyniny 300 Poziom trójglicerydów 30 Poziom cholesterolu 30 Poziom bilirubiny 6 EKG z opisem 200 RTG klatki piersiowej z opisem 300 GGTP 6 Kał na nosicielstwo 10 transaminazy 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług medycznych dla pracowników cywilnych wojska i żołnierzy zawodowych JW. 1906 Mosty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnienie Planowana ilość badań konsultacja neurologiczna 170 Konsultacja okulistyczna 170 konsultacja laryngologiczna 90 konsultacja psychiatryczna 40 konsultacja dermatologiczna 4 morfologia 170 OB 170 Badanie ogólne moczu 170 jonogram 170 Poziom glukozy 170 Poziom mocznika 170 Poziom kreatyniny 170 Poziom trójglicerydów 10 Poziom cholesterolu 10 EKG z opisem 100 RTG klatki piersiowej z opisem 170.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wałcz w 2024 r.
- "Remont budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Płytnica"
- Przebudowa i poprawa infrastruktury ulic Warzywnej i Krótkiej.
- Dostawa urządzenia NGFW
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY MIEJSKIEJ WAŁCZ
- Polepszenie nawierzchni ulic "ul. Kościuszkowców i ul. Orla (do Muzeum)".
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników, studentów i doktorantów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Wszczepienie implantów do szczurów w celu oceny degradacji oraz ocena bezpieczeństwa i toksyczności nowego biomedycznego stopu Mg-LPSO
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W DZIALE AMBULATORYJNYM - IZBA WYTRZEŹWIEŃ W MIEJSKIM OŚRODKU ZAPOBIEGANIA UZALEŻNIENIOM W PRZEMYŚLU
- Oceny celowości leczenia uzdrowiskowego przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
- Usługa w zakresie transportu sanitarnego na terenie miasta Opola oraz poza granicami miasta Opola
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.