eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy - sprawa nr 3/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Brodnica: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy - sprawa nr 3/2013
Numer ogłoszenia: 180669 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130921 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 64148 88, faks 56 49 829 96.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy - sprawa nr 3/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Opatrunki, (CPV 33141110-4); 2) Pakiet nr 2 - Opaski gipsowe, podkłady pod gips (CPV 33141100-1); 3) Pakiet nr 3 - Plastry, przylepce (CPV 33141112-8); 4) Pakiet nr 4 - Pieluszki dla noworodków, dzieci i pieluchomajtki dla dorosłych (CPV 33772000-2, 33771200-7). 5) Pakiet nr 5 - Gazy, lignina, wata (CPV 33141114-2, 33141115-9) 2. Oferowane materiały opatrunkowe muszą być dopuszczone do obrotu i do używania na terenie Unii Europejskiej. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez sukcesywne dostawy, zgodnie z bieżącymi zapotrzebowaniami składanymi przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, złożonymi, pisemnie, telefonicznie lub faxem. Przedmiot konkretnej dostawy zostanie wydany Zamawiającemu w terminie 72 godzin od otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania (zamówienia). Do terminu nie wlicza się dni wolnych od pracy. 4. Miejsce dostawy: Dział Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej, ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica. 5. Przedmiot zamówienia powinien posiadać okres ważności, pozwalający na jego zastosowanie w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy od dnia otrzymania dostawy. Dostawa materiałów z krótszymi terminami będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym a ewentualne zastrzeżenia Zamawiającego dotyczące tych terminów będą uwzględniane przez Wykonawcę. 6. Wykonawca określi w formularzu cenowym w kolumnie Nazwa Handlowa, nazwę handlową zaoferowanego produktu. 7. W przypadku gdy Wykonawca oferuje dany materiał opatrunkowy w opakowaniu zawierającym inną ilość niż została wpisana w formularzu cenowym należy odpowiednio przeliczyć ilość opakowań. 8. Jeżeli w wyniku przeliczenia nie otrzymuje się liczby całkowitej wówczas dla celów obliczeniowych należy wyliczyć ilość opakowań w zaokrągleniu do pełnej cyfry wzwyż. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca powinien wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. 10. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 80 % ilości asortymentu określonego w formularzu cenowym załączonym do umowy oraz gwarantuje wykorzystanie 100 % kwoty brutto umowy. 11. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.12 - Plastry 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2- Opaski gipsowe, podkłady

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22562,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14967,90

  • Oferta z najniższą ceną: 14967,90 / Oferta z najwyższą ceną: 19697,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3- Plastry, przylepce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polmil Sp. z o.o., ul. Ks. J. Schulza 1, 85-315 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33464,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28106,16

  • Oferta z najniższą ceną: 28106,16 / Oferta z najwyższą ceną: 28106,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - Pieluchomajtki dla dorosłych, pieluszki dla noworodków i dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, ul. Zółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105956,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90847,65

  • Oferta z najniższą ceną: 90847,65 / Oferta z najwyższą ceną: 124787,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - Gazy, lignina, wata

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, ul. Zółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125240,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78841,49

  • Oferta z najniższą ceną: 78841,49 / Oferta z najwyższą ceną: 92539,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.