eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb oddziałów szpitalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Łódź: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb oddziałów szpitalnych.
Numer ogłoszenia: 180558 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego , ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2516166, faks 042 2516166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieganski.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb oddziałów szpitalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia postępowania stanowi dostawa sprzętu i aparatury medycznej (lampa do naświetleń UV z wyposażeniem, aparat do koagulacji, dermatoskop, aparat do mikrodermabrazji, aparat do kriochirurgii, myjnia-dezynfektor, defibrylatory, pompy infuzyjne, respirator transportowy, kardiomonitory, aparat do kontrapulsacji, stymulatory serca, sonda przezprzełykowa do aparatu Vivid 7, głowica USG liniowa wieloczęstotliwościowa do aparatu Pico) dla potrzeb oddziałów szpitalnych z podziałem na 16 pakietów asortymentowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00 - Urządzenia do wspomagania serca 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne 33.16.60.00 - Przyrządy dermatologiczne 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.19.51.00 - Monitory 33.15.82.10 - Stymulatory 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium dla całości postępowania wynosi 15.300,00 zł.- zaś dla ofert częściowych odpowiednio: Pakiet nr 1 - 1.500,00, Pakiet nr 2 - 300,00, Pakiet nr 3 - 1.000,00, Pakiet nr 4 - 300,00, Pakiet nr 5 - 400,00, Pakiet nr 6 - 600,00, Pakiet nr 7 - 1.000,00, Pakiet nr 8 - 1.000,00, Pakiet nr 9 - 1.000,00, Pakiet nr 10 - 1.000,00, Pakiet nr 11 - 300,00, Pakiet nr 12 - 500,00, Pakiet nr 13 - 3.500,00, Pakiet nr 14 - 500,00, Pakiet nr 15 - 2.000,00, Pakiet nr 16 - 400,00. Należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej, b) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) Projekt umowy d) dokumenty dopuszczające do obrotu przedmiot zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896) o wyrobach medycznych, certyfikaty CE e) Parametry użytkowe- załącznik nr 2 f) Instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim oferowanego sprzętu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieganski.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w Sekcji ds. zamówień publicznych, w siedzibie Zamawiającego, budynek administracji, IIIp. , pokój nr 31 w godzinach 8:00- 15:00, bądź drogą pocztową (cena 30 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek administracji, IIIp., pokój nr 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa do naświetleń UV z wyposażeniem - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.50.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do koagulacji - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dermatoskop z wyposażeniem - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do mikrodermabrazji z wyposażeniem -1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do kriochirurgii z wyposażeniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia - dezynfektor - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory- 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory (ze stymulacją) - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów jakościowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator transportowy z wyposażeniem - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena parametrów jakościowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do kontrapulsacji z wyposażeniem - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulatory serca - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów jakościowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda przezprzełykowa do aparatu Vivid 7 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica USG liniowa wieloczęstotliwościowa do aparatu Pico - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.