eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Termomodernizacja wraz z wymianą pokrycia dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rudzkiej 34 w Raciborzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Racibórz: Termomodernizacja wraz z wymianą pokrycia dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rudzkiej 34 w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 180517 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu , ul. Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152916, faks 032 4152916 w. 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.bipraciborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja wraz z wymianą pokrycia dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rudzkiej 34 w Raciborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja wraz z wymianą pokrycia dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rudzkiej 34 w Raciborzu Kubatura budynku: 3279m3, powierzchnia zabudowy 271,20m2. Podstawowy zakres robót obejmuje: I. Remont dachu wraz z wykonaniem izolacji cieplnej 1.Rozbiórka rynien i rur spustowych; 2.Rozbiórka obróbek blacharskich; 3.Rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki układanej w koronkę; 4.Częściowa wymiana elementów konstrukcyjnych dachu (wykonanie konstrukcji nośnej pod osadzenie okien w połaci dachowej);. 5.Dwukrotna Impregnacja grzybobójcza elementów konstrukcji dachu; 6.Przybicie kontrłat i łat impregnowanych; 7.Pokrycie dachu blachą dachówkową wraz z montażem foli wiatroizolacyjnej; 8.Osadzenie okien w połaci dachu;. 9.Ocieplenie dachu wełną mineralną gr.18cm; 10.Montaż folii paraizolacyjnej;. 11.Montaż ław kominowych i zabezpieczeń przeciwśniegowych z płotkiem; 12.Uzupełnienie rynien i rur spustowych z blachy cynkowo - tytanowej;. 13.Inne roboty towarzyszące. II. Stolarka 1.Wymiana stolarki okiennej na PCV z nawiewnikami;. 2.Renowacja drzwi zewnętrznych; 3.Inne roboty towarzyszące. III. Renowacja elewacji frontowej 1.Zbicie starych tynków;. 2.Wynonanie tynku renowacyjnego; 3.Uzupełnienie boni prostokątnych; 4.Wymiana obróbek blacharskich pasów elewacyjnych (obróbki z blachy cynkowo - tytanowej); 5.Renowacja detali architektonicznych; 6.Malowanie ścian i detali farbą silikatową; 7.Wykonanie tynków mozaikowych na cokole budynku; 8.Inne roboty towarzyszące. IV. Ocieplenie ściany od strony podwórza 1.Ocieplenie ścian zewnętrznych od strony podwórza - styropian gr 14cm (zaleca się styropian frezowany); 2.Ocieplenie ościeży; 3.Ochrona narożników kątownikami; 4.Wykonanie warstwy zbrojącej;. 5.Wykonanie tynków akrylowych białych; 6.Jednokrotne gruntowanie ściany przed malowaniem; 7.Dwukrotne malowanie tynków fakturowych farbą silikatową; 8.Wykonanie tynków mozaikowych z zaprawy na cokole; 9.Inne roboty towarzyszące; V. Elementy zewnętrzne 1.Wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej grubości 6cm; 2.Naprawa uszkodzonych stopni betonowych;. 3.Naprawa zsypów piwnicznych; 4. Inne roboty towarzyszące. VI. Roboty przy wznoszeniu rusztowań 1.Montaż i demontaż rusztowań zewnętrznych;. 2.Wykonanie daszków ochronnych; 3.Wykonanie osłon siatki na rusztowaniach; 4.Inne roboty towarzyszące. W ofercie należy wycenić tylko pozycje wykazane w przedmiarze robót (pierwotnie projekt zakładał szerszy zakres robót). Budynek jest pod ochroną konserwatorską. Kierownik budowy winien spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.-Dz.U. z 2004r. Nr 150, poz.1579. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt budowlany..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 zadania z zakresu termomodernizacji budynków (tj. budynków mieszkalnych, biurowych lub użyteczności publicznej) o wartości co najmniej 80 000 PLN (z VAT), i co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na robotach dekarsko-ciesielskich na budynkach użyteczności publicznej (za wyjątkiem hal i magazynów) o powierzchni połaci minimum 200 m2 i wartości co najmniej 50 000 PLN (z VAT),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bądź odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach: a. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy: a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) zmiana w kolejności i terminach wykonywania poszczególnych etapów robót, b. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: - przekazanie terenu budowy - przekazanie dokumentów budowy b) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy , ewentualnie wstrzymania i wznowienia robót, ze względu na: - oczekiwania Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje itp, dotyczące realizacji zadania, - przedłużenie procedury przetargowej, - uwarunkowania społeczne (petycje, protesty, itp), - konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych, - roboty dodatkowe, - roboty uzupełniające, - technologię wykonywania prac, - zmiany stanu prawnego - mające wpływ na realizację zadania, - uwarunkowania techniczne, których nie można było przewidzieć, - niesprzyjające warunki atmosferyczne, - działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. c) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) obniżenie kosztu wykonania robót a tym samym wynagrodzenia wykonawcy, c) rezygnacja z wykonania części robót, d) zmiana spowodowana robotami zamiennymi (wynagrodzenie kosztorysowe).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzb.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu, ul. Batorego 8, 47-400 Racibórz, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu, ul. Batorego 8, 47-400 Racibórz, pokój nr 18 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.