eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnawatka › Zabezpieczenie dna wąwozu lessowego przed erozją w ciągu drogi gminnej nr 111566L w miejscowości Klocówka, gmina Tarnawatka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Tarnawatka: Zabezpieczenie dna wąwozu lessowego przed erozją w ciągu drogi gminnej nr 111566L w miejscowości Klocówka, gmina Tarnawatka.
Numer ogłoszenia: 180505 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. 0-84 662-47-10, fax 0-84 662-47-24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawatka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie dna wąwozu lessowego przed erozją w ciągu drogi gminnej nr 111566L w miejscowości Klocówka, gmina Tarnawatka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia i zakres. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zabezpieczeniu dna wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 111566L w miejscowości Klocówka, w km od 0+015,00 do km 0+235,00 - odcinek 220,00 mb. KOD CPV Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Zakres robót : 1) Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,22 km 2) Podbudowa - mechaniczne wykonanie koryta wraz z zagęszczeniem (głębokość koryta 10 cm) - 902 m2 - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie - warstwa grubości 10 cm, szerokość warstwy 4,10 m - 902 m2 - wykonanie podbudowy z betonu B - 20 warstwą grubości 15 cm po zagęszczeniu (beton wytwarzany w betoniarkach), szerokość warstwy 4,00 m - 880,0 m2 3) Odwodnienie - wykonanie wykopu pod ściek betonowy zlokalizowany po stronie lewej, głębokości 0,50 m i szerokości 0,70 m, - 77,0 m3 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod ławę betonową - strona lewa, szerokość profilowania i zagęszczania 0,50 m - 110,0 m2 - wykonanie podsypki cementowo-piaskowej grubości 5 cm, wzdłuż ścianek elementu prefabrykatu - 259,6 m2 - umocnienie rowu elementami prefabrykowanymi (ściek korytkowy typu kolejowego) wraz z wykonaniem ławy betonowej z betonu B -15, grubości 10 cm i szerokości 50 cm - 220,0 m 4) Roboty wykończeniowe - ręczne rozplanowanie ziemi pozostałej z wykopu pod ściek korytkowy - 38,5 m3 - ręczne zasypanie wraz z zagęszczeniem wykopu pod ściek korytkowy - 38,5 m3 - ręczne rozplanowanie ziemi pozostałej po wykonaniu koryta - 90,2 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, oraz nie są wykluczeni na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. d) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, ( wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum dwa zadania polegające na: budowie, odbudowie lub modernizacji dróg, w technologii odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, odcinki po co najmniej 250 mb), b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca ( minimum: koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,25-0,6 m3, spycharka, samochód samowyładowczy o ład. min. 12 ton, równiarka, walec drogowy, maszyna do wykonywania nawierzchni betonowych ), c) wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia wraz z podaniem ich przygotowania zawodowego i stażu pracy ( w tym : minimum 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami polegającymi na budowie dróg ), 3) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dostarczyć dokumenty: a) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 200 tysięcy złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. a) wykonawca musi złożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1) Wypełniony druk Oferty, sporządzony na podst. wzoru, załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Kosztorys Ofertowy, zał. Nr 2 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego. 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 8) Wykaz zrealizowanych w ciągu pięciu lat (2003-2007) zadań o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym, (co najmniej dwa zadania) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających przez zamawiających, że roboty te zostały wykonane terminowo i z właściwą starannością. 9) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zadania, jakim dysponuje wykonawca. 10) Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia. 11) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek. 12) Polisa, lub inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 14) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki wynikające z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, według zasady/spełnia - nie spełnia. Wymagane jest, aby w Ofercie znajdował się spis treści dołączonych dokumentów wraz z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tarnawatka.bip.mbnet.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39 22-604 Tarnawatka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39 22-604 Tarnawatka pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.