eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa żywności w roku szkolnym 2012/2013 dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Zielona Góra: Dostawa żywności w roku szkolnym 2012/2013 dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 180463 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 , ul. Zielonogórska 5, 65-256 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 454-96-17, faks 0-68 454-96-17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp7.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności w roku szkolnym 2012/2013 dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa żywności w roku szkolnym 2012/2013 dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Zielonej Górze Pakiet 1 - Mięso i jego przetwory CPV: 15100000-9 Pakiet 2 - Drób CPV: 15100000-9 Pakiet 3 - Mrożonki CPV: 15331170-9 Pakiet 4 - Nabiał CPV: 15551000-5 Pakiet 5 - Pieczywo CPV: 15810000-9 Pakiet 6 - Pozostałe artykuły żywnościowe CPV: 15800000-6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp7.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 ul. Zielonogórska 5 65-256 Zielona Góra tel. (fax.) 68 454 96 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 ul. Zielonogórska 5 65-256 Zielona Góra tel. (fax.) 68 454 96 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Mięso i jego przetwory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Schab b/k wieprzowy kg 300 Karkówka b/k wieprzowa kg 680 Kiełbasa krakowska parzona kg 130 Kiełbasa śląska extra kg 400 Mielone extra kg 850.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczak tuszki kg 400 Kurczak udka kg 400 Kurczak filet kg 400 Porcja rosołowa kg 290.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porzeczka czerwona kg 100 Truskawka kg 360 Marchewka z groszkiem kg 120 Brokuły kg 100 Fasolka szparagowa kg 250 Porzeczka czarna kg 100 Włoszczyzna kg 450 Warzywa na patelnię kg 100 Zupa jarzynowa kg 100 Wiśnia kg 200 Malina kg 150 Kalafior kg 100 Marchew kg 350.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masło 82% tłuszczu kg 150 Jogurt owocowy opak. 125 g żywe kultury bakterii szt. 2800 Mleko zagęszczone 7,5% opak. 500 ml szt. 100 Śmietana 18 % opak. 400 g szt. 1150 Ser półtłusty - krajanka kg 250 Serek owocowy opak. 100 g szt. 2300 Mleko 2% litr 460.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb baltonowski krojony 600 g szt. 1600 Bułki zwykłe 80 g szt. 550.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Pozostałe artykuły żywnościowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasza jęczmienna gruba kg 200 Ryż biały klasa extra 400 g szt 720 Cukier biały kg 650 Sól jodowana kg 175 Mąka tortowa kg 360 Makaron spaghetti 100% durum kg 180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.