eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kikół › Budowa sali gimnastycznej z częścią socjalną i łącznikiem przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kikole

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Kikół: Budowa sali gimnastycznej z częścią socjalną i łącznikiem przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kikole
Numer ogłoszenia: 180387 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kikół, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2894670, fax 054 2894670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej z częścią socjalną i łącznikiem przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kikole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwestycji obejmuje budowę następujących obiektów: Sala sportowa jednokondygnacyjna z dwukondygnacyjnym zapleczem socjalnym i antresola widokową, niepodpiwniczona. Całkowite wymiary budynku: długość - 49 m, szerokość - 19 m, maksymalna wysokość - 8,67 m, powierzchnia hali sportowej - 689,50 m kw. Łącznik jednokondygnacyjny niepodpiwniczony. Modernizacja istniejącej sali gimnastycznej i istniejącego łącznika. Do oferenta należy także: zabezpieczenie placu budowy, wykonanie robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowanie placu budowy, doprowadzenie energii elektrycznej i wody dla potrzeb budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy. Okres realizacji budowy przewidziany jest na lata 2008 - 2010. Przewiduje się etapowanie prac. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ a)Załącznik Nr 8 - projekt budowlany - architektura, b)Załącznik Nr 9 - projekt budowlany - konstrukcja, c)Załącznik Nr 10 - projekt budowlany - instalacja elektryczna, d)Załącznik Nr 11 - projekt budowlany - instalacja wewnętrzna c.o. i wentylacja, e)Załącznik Nr 12 - projekt budowlany - przyłącze wodociągowe i wodno - kanalizacyjne, f)Załącznik Nr 13 - wewnętrzna instalacja wodno kanalizacyjna, g)Załącznik Nr 14 - zagospodarowanie terenu, h)Załącznik Nr 15 - infrastruktura drogowa, i)Załącznik Nr 16 - specyfikacja techniczna - branża budowlana, j)Załącznik Nr 17 - specyfikacja techniczna - instalacja c.o. i wentylacja, k)Załącznik Nr 18 - specyfikacja techniczna - przyłącza wodno - kanalizacyjne, l)Załącznik Nr 19 - specyfikacja techniczna - instalacja wodno - kanalizacyjna, m)Załącznik Nr 20 - specyfikacja techniczna - instalacja elektryczna, n)Załącznik Nr 21 - specyfikacja techniczna - drogi. Miejsce realizacji zamówienia : Kikół ul. Targowa 6, gm. Kikół, na działce numer 113

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 50 000 PLN w terminie do 02.09.2008 r., do godz. 9:00 W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach : 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, dostarczenie oryginału gwarancji, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275) sposób przekazania: dostarczenie oryginału gwarancji lub poręczenia do Zamawiającego. 5) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Wadium wniesione w jednej z wyżej wymienionych form musi być złożone w pokoju nr 18 (sekretariat Urzędu Gminy w Kikole) w terminie do 02.09.2008 r., do godz. 9:00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 54 9537 0000 0040 0187 2000 0005 z dopiskiem: -Budowa sali gimnastycznej z częścią socjalną i łącznikiem przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kikole- w terminie do 02.09.2008 r., do godz. 9:00. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) złożona w pokoju nr 18 (sekretariat Urzędu Gminy w Kikole). Wadium zostanie zwrócone, jeżeli : 1) upłynął termin związania ofertą 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub wpłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy : 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 2) który został wykluczony z postępowania 3) którego oferta został odrzucona Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1)Nie podleganie wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2)Spełnienie wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o porównywalnym charakterze z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem wartości, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. 4)Nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5)Posiadanie sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. 6)Wykazanie osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadająca odbytą udokumentowaną co najmniej 2-letnią praktykę zawodową. posiadająca doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 budową obiektu o podobnym charakterze; - osoba do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; - osoba do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. 7)Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości wystarczającej na realizację niniejszego zamówienia. 8)Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9)Wniesienie wadium w wysokości 50 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - kosztorysy nakładcze z wykorzystaniem wzorów - załączniki 22 - 29. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - zaakceptowany bez zastrzeżeń projekt umowy - załącznik nr 4, - wykaz wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 5 - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 6 - harmonogram rzeczowo - finansowy - załącznik nr 7, - dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oferta winna zawierać dokumenty potwierdzające spełnianie warunków ustawowych dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - minimum 1 roboty budowlanej w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób, w tym podwykonawców, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - udokumentowanie posiadania przez kierownika budowy odbytej co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie. -kserokopie uprawnień budowlanych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i ważnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy kierownika budowy ) 4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kikol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kikole, Plac Kościuszki 7, 87 - 620 Kikół, Pokój nr 12.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kikole, Plac Kościuszki 7, 87 - 620 Kikół, Pokój nr 18 (sekretariat Urzędu Gminy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.