eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Modernizacja chodnika ul. Prusa (zadanie 1). Remont chodnika ul. Ogrodowej (zadanie 2).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Węgorzewo: Modernizacja chodnika ul. Prusa (zadanie 1). Remont chodnika ul. Ogrodowej (zadanie 2).
Numer ogłoszenia: 180342 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie , ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, 4270962, faks 087 4270961.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja chodnika ul. Prusa (zadanie 1). Remont chodnika ul. Ogrodowej (zadanie 2)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Modernizacja chodnika ul. Prusa - od skrzyżowania z ul. Zamkową (od końca strefy skrzyżowania) w stronę ul. Targowej prawa strona; Zadanie 2: Remont chodnika ul. Ogrodowej - od ul. Bema (droga krajowa nr 63) w stronę ogródków działkowych lewa strona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót znajduje się w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIe wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, c) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o łącznej wartości brutto co najmniej 150 000 PLN, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz/ lub potencjału technicznego. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w rozdziale 6 SIWZ. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów będących potwierdzeniem kryteriów wymaganych od wykonawców, postawionych przez Zamawiającego. Ocena dokonana zostanie na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. a SIWZ, Zamawiający żąda: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych-druk nr 2. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. b SIWZ, Zamawiający żąda: 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. c SIWZ, Zamawiający żąda: 3.1. Wykazu robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w rozdziale 5, punkt c SIWZ - druk nr 5. 3.2. Dokumentów potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5 pkt d SIWZ, Zamawiający żąda: 4.1. Wypełnionego przez wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -druk nr 3* * w wykazie należy wskazać m. in. osobę, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy; 4.2. Uwaga*: W ODNIESIENIU DO OSÓB, KTÓRYMI WYKONAWCA BĘDZIE DYSPONOWAŁ, a więc niebędącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5 pkt e SIWZ, Zamawiający żąda: 5.1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Nadto do oferty należy dołączyć: 6.1. Wypełnionego druku nr 1(formularz ofertowy) 6.2. Wykaz podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia -druk nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.wegorzewski.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pokoj nr 28..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 3. Integralną część SIWZ stanowią: załącznik nr 1 i 1a - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 2- projekt umowy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja chodnika ul. Prusa (zadanie 1)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Modernizacja chodnika ul. Prusa - od skrzyżowania z ul. Zamkową (od końca strefy skrzyżowania) w stronę ul. Targowej prawa strona; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodnika ul. Ogrodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Remont chodnika ul. Ogrodowej - od ul. Bema (droga krajowa nr 63) w stronę ogródków działkowych lewa strona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.