eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Remont pokoi mieszkalnych 1 i 2 osobowych na I i II piętyrze budynku w Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Inowrocław: Remont pokoi mieszkalnych 1 i 2 osobowych na I i II piętyrze budynku w Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 180336 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Wierzbińskiego 49, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3574824, 2573415, fax 052 3574824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps.inowroclaw1@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokoi mieszkalnych 1 i 2 osobowych na I i II piętyrze budynku w Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1. skucie płytek ściennych i podłogowych, 2. zmycie ścian i sufitów, 3. zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, 4. położenie płytek ceramicznych na ścianach i podłogach z warstwą izolacyjną , 5. wymiana umywalki, baterii, 6. demontaż szaf z pawlaczami w zabudowie wnękowej, 7. doprowadzenie instalacji elektrycznej z oświetleniem do kącika sanitarnego wraz z robotami towarzyszącymi (kucie bruzd, uzupełnienie tynku, zaszpachlowanie), 8. warstwa wyrównująca i wygładzająca posadzkę 9. montaż umywalki z szafką pod umywalką, podejście do umywalki wraz z robotami towarzyszącymi 10. położenie wykładziny z tworzyw sztucznych rulonową z warstwą izolacyjną, 11. gruntowanie ścian, 12. przygotowanie ścian pod licowanie płytkami, 13. licowanie ścian płytkami, 14. wykonanie posadzek z płytek antypoślizgowych, 15. malowanie ścian i sufitów, 16. montaż nowych szaf wnękowych wraz z pawlaczami, 17. wymiana kratek wentylacyjnych, 18. wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. Harmonogram prac w poszczególnych pomieszczeniach musi zostać uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za przeprowadzane prace. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanych przedmiotów spoczywa na wykonawcy. Szczegółowy zakres rzeczowy robót i kosztorys ofertowy, oferenci ustalą w oparciu o przedmiar robót opracowany zgodnie z KNR stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, szkic pomieszczeń stanowiący załącznik nr 7 oraz na podstawie wizji lokalnej miejsca wykonania zadania. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy, dodatkowy, nie służący do określenia cen. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia miejsca prowadzonych prac od zdarzeń losowych, ognia. Teren wykonywanych prac musi zostać zabezpieczony i oznakowany zgodnie z zasadami bhp i p/poż. Z uwagi na specyfikę domu, teren prac winien być utrzymywany w należytym porządku, a po jego zakończeniu niezwłocznie uporządkowany. UWAGA! Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu placu budowy. Zamawiający z uwagi na specyfikę prowadzonej działalności oraz rodzaj zaplecza technicznego zastrzega sobie prawo udostępnienia wykonawcy w celu wykonania przedmiotu zamówienia jednorazowo do trzech pokoi mieszkalnych, jednocześnie gwarantując niezwłoczne udostępnienie kolejnych z chwilą ukończenia prac we wcześniej wskazanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 uistawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobam i zdolnymi do wykonania zamówienia. Potencjał ekonomiczno-finansowy zapewniający wykonanie zamówienia. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny ofertowej brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Oświadczenie z art. 22 i 24 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w szczególności uprawnienia budowlane o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Inowrocław, ul. Wierzbińskiego 49 Dział administracyjno-gospodarczy tel. 052 357-48-24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział administracyjno-gospodarczy w Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul.Wierzbińskiego 49..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.