eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Świadczenie usług sprzętowo- transportowo - materiałowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Piotrków Trybunalski: Świadczenie usług sprzętowo- transportowo - materiałowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008
Numer ogłoszenia: 180277 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, Aleje 3 Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7323173, fax 044 7323103.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętowo- transportowo - materiałowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo- transportowo - materiałowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 tj.: -pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej ( podać telefon dyżurny), -usuwanie śniegu z dróg, -zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą ( 1:3) oraz piasku. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciwgołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania w prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciwgołoledziowej innego sprzętu, nie wymienionego w kosztorysie ofertowym, jeżeli Wykonawca posiada dodatkowy sprzęt specjalistyczny. Teren świadczenia usług wg podziału na następujące zadania: I.gminy: Aleksandrów, Sulejów II.gminy: Moszczenica, Wolbórz, Czarnocin III.gminy: Rozprza, Wola Krzysztoporska, Grabica IV.gminy: Gorzkowice, Łęki Szlacheckie, Ręczno Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo - materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb.,

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniające następujące warunki : O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na spełnienie warunku w pkt. 5.1.(a) SIWZ - posiadaja uprawnienia niezbędne do wykonania zadania- należy do oferty dołączyć; 1) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert), 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej - zamówieniem- 2. W celu potwierdzenia warunku zawartego w pkt. 5.1.( b) SIWZ- posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia- należy dołączyć: 1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnienia (zał. nr 3) - dysponują potencjałem technicznym- 2) wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do realizacji, na załączonym druku z udokumentowaniem ich źródeł pozyskania ( zał. Nr 4), na jedno zadanie a) - 2 pługopiaskarki lub piaskarki na samochodach - 4 pługi odśnieżne - 2 ładowarki lub koparko-ładowarki - 2 równiarki (spych DT) b) baza sprzętowa na terenie lub w bliskiej odległości prowadzenia akcji zimowej, c) posiadać potwierdzenie własności sprzętu lub umowa dzierżawy na sprzęt w.w, d) materiał (piasek, sól) zabezpiecza Wykonawca. - posiadają wiedzę i doświadczenie- 3) wykazu wykonanych w okresie trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, usługi te zostały wykonane należycie (zał. nr 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3.W celu potwierdzenia warunku opisanego w pkt. 5.1.( c, d) SIWZ- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia- i nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia- należy dołączyć: 1) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych i oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy ( zał. Nr 6), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że oddzielnie spełniają te warunki. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu, telefaksu lub drogą elektroniczna uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt. j.w. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej zamiast dokumentów o których mowa w j.w.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. j.w. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. j.w. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkanie nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. j.w., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izp.pl lub www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Aleje 3 Maja 33, 97-300 Piotrków Tryb. pok. 131 , cena 10 zł.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Aleje 3 Maja 33, 97- 300 Piotrków Tryb. pok. 131.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie Nr I gminy: Aleksandrów, Sulejów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo- transportowo - materiałowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 tj. na terenie gmin: I. Aleksandrów, Sulejów, - pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej ( podać telefon dyżurny), -usuwanie śniegu z dróg, -zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą ( 1:3) oraz piasku. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciwgołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania w prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciwgołoledziowej innego sprzętu, nie wymienionego w kosztorysie ofertowym, jeżeli Wykonawca posiada dodatkowy sprzęt specjalistyczny..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr II gminy: Moszczenia, Wolbórz, Czarnocin.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo- transportowo - materiałowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 n aterenie gmin; Moszczenica, Wolbórz, Czarnocin - pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej ( podać telefon dyżurny), - usuwanie śniegu z dróg, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą ( 1:3) oraz piasku. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciwgołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania w prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciwgołoledziowej innego sprzętu, nie wymienionego w kosztorysie ofertowym, jeżeli Wykonawca posiada dodatkowy sprzęt specjalistyczny..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie Nr 3 gminy: Rozprza, Wola Krzysztoporska, Grabica.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo- transportowo - materiałowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie gmin: Rozprza, Wola Krzysztoporska, Grabica.: - pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej ( podać telefon dyżurny), - usuwanie śniegu z dróg, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą ( 1:3) oraz piasku. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciwgołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania w prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciwgołoledziowej innego sprzętu, nie wymienionego w kosztorysie ofertowym, jeżeli Wykonawca posiada dodatkowy sprzęt specjalistyczny..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie Nr IV gmin: Gorzkowice, Łęki Szlacheckie, Ręczno.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo- transportowo - materiałowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 n aterenie gmin: Gorzkowice, Łęki Szlacheckie, Ręczno.: - pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej ( podać telefon dyżurny), - usuwanie śniegu z dróg, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą ( 1:3) oraz piasku. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciwgołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania w prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciwgołoledziowej innego sprzętu, nie wymienionego w kosztorysie ofertowym, jeżeli Wykonawca posiada dodatkowy sprzęt specjalistyczny..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.