eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › przebudowa drogi krajowej nr 88 na odcinku od węzła obwodnicy Gliwic (rejon Cmentarza Centralnego) do węzła Kleszczów z autostradą A-4



Ogłoszenie z dnia 2006-04-07

POZYCJA 18015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: przebudowa drogi krajowej nr 88 na odcinku od węzła obwodnicy Gliwic (rejon Cmentarza Centralnego) do węzła Kleszczów z autostradą A-4 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Gliwice, do kontaktów: Sławomir Teliczan, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, tel. 032 2391316, fax 032 2314058, e-mail: ir@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Gliwicach, Ewa Potrzebska, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, tel. 032 2391256, fax 032 2312725, e-mail: boi@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Gliwicach, Ewa Potrzebska, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, tel. 032 2391256, fax 032 2312725, e-mail: boi@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi krajowej nr 88 na odcinku od węzła obwodnicy Gliwic (rejon Cmentarza Centralnego) do węzła Kleszczów z autostradą A-4. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie przebudowy odcinka drogi krajowej nr 88 na odcinku km 7+085 (rejon Cmentarza Centralnego) do km 14+245 (węzeł z autostradą A4 w Kleszczowie), dostosowanie jej parametrów do wymagań drogi klasy G 1/2 (z możliwością robudowy do klasy Gp 2/2 lub S) oraz robiórkę i budowę pięciu obiektów inżynierskich, tj.: - wiaduktu Rzeczyce, km. 7+388, - mostu nad Kozłówką, km 9+049, - wiaduktu - ul. Wyczółkowskiego, km 11+216, - wiaduktu - ul. Łabędzka, km 12+487, - wiaduktu - ul. Edisona, km 13+629. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gliwice, województwo śląskie. Kod NUTS: Pl22. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 46954392,76 PLN bez VAT. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 300 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający zapłaci Wykonawcy: a) kwotę poświadczoną w każdym Przejściowym Świadectwie Płatności w przeciągu 45 dni kalendarzowych od daty wystawienia przez Wykonawcę faktury zgodnej z tym świadectwem, b) kwotę poświadczoną w Ostatecznym Świadectwie Płatności w przeciągu 45 dni kalendarzowych od daty wystawienia przez Wykonawcę faktury zgodnej z tym świadectwem. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełniać każdy z wykonawców. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1 .Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1, pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1, pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,2,3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje sieje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca musi wykazać, że: 1.Uzyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód za sprzedaży produkcji budowlano-montażowej w wysokości nie mniejszej niż 80 000 000 zł, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Posiada dostęp do linii kredytowej bądź środków własnych przeznaczonych na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 15 000 000 zł. 3. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno- finansowe powinny być spełnione w następujący sposób: warunki określone w pkt 1 i 2 powyżej musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców składający wspólną ofertę. 4. Wykonawca winien być ubezpieczony w okresie realizacji zamówienia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) na kwotę 20 000 000 zł. Wymagane dokumenty; 1 .Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu i za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres; 2. lnformację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Doświadczenie wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 projektów, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 50 000 000 zł każdy. Powyższy warunek musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. Wymagane dokumenty: Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - zgodnie z punktem Doświadczenie wykonawcy. Potencjał kadrowy 1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: a) przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia; b) posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; c) dostępny podczas realizacji kontraktu. 2. Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z poniższymi wymaganiami: - Kierownik kontraktu - Przedstawiciel Wykonawcy wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane konstrukcyjno - budowlane lub uprawnienia budowlane w zakresie dróg. Doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień 10 lat, jako kierownik podobnych robót 8 lat; -Kierownik Budowy - wykształcenie wyższe, uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane w zakresie dróg. Doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień 8 lat, jako kierownik podobnych robót 5 lat; -Kierownik robót drogowych, wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane zakresie dróg lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń. Doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień 8 lat, jako kierownik podobnych robót 5 lat; -Kierownik robót mostowych, wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane w zakresie mostów lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń. Doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień 8 lat, jako kierownik podobnych robót 5 lat; 3.Wykonawca przedstawi ogólne informacje o stanie zatrudnienia oraz informację o liczbie i stanowiskach pracowników przewidzianych do realizacji Zamówienia. 4. Kluczowy Personel Wykonawcy musi posiadać dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, w przeciwnym razie Wykonawca musi dysponować osobą pełniącą funkcję Tłumacza na cały okres realizacji Kontraktu. 5. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ww. wymagania. Wymagane dokumenty: Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z Informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wraz z kopiami stosownych uprawnień budowlanych oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (Jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku). Potencjał techniczny: Wytwórnia masy betonu z dozowaniem wagowym składników - sterowanie elektroniczne wydajność min. 50 m sześc./h - 1szt.; Żuraw samojezdny udźwig min. 601 - 2 szt; Spycharka min. 100 kW- 5szt.; Równiarka min.100 kW- 5 szt.; Koparka pojemność łyżki min.1 m sześc. - 5szt.; Wytwórnia o mieszaniu cyklicznym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfattowych z możliwością dozowania środków adhezyjnych i stabilizatorów wydajność min. 160 t/h - 1szt; Układarka mas bitumicznych typu zagęszczonego z elektronicznym sterowaniem równością i grubością szerokość min.7 m - 2 szt.; Walec gładki statyczny min.12 t - 4 szt.;Walec gładki wibracyjny min.12 t - 4 szt; Walec okołkowany wibracyjny min.12t - 4 szt.; Walec ogumiony min.12 t - 4 szt; Kruszarka wydajność min. 50 t/h - 1szt.; Kruszarka wydajność min.15 t/h - 1szt.; Samochód samowyładowczy do transportu mas bitumicznych z przykryciem brezentowym ładowność min. 10 t - 10 szt; Własne lub udostępnione laboratorium zapewniające możliwość przeprowadzenia badań zgodnie z OST i SST - 1szt. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek. Podwykonawstwo 1. Wykonawca musi wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 2. Wykonawca musi wskazać w ofercie wszystkich podwykonawców. 3. Wartość robót, jakie Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcom nie może przekroczyć 30% wartości Zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, ze poniżej wymieniony zakres Zamówienia nie może zostać powierzony Podwykonawcom; - Roboty drogowe - 70% wartości zamówienia branży - Roboty mostowe - 70% wartości zamówienia branży. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 9 - 9693 z dnia 14.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IR/3410/7/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.05.2006, cena - 7000 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie Urzędu Miejskiego Gliwice. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.05.2006, godzina 11:00, Urząd Miejski; 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21 - sala sesyjna nr 137.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Transport. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.